Toivottavasti ei saanut. Typerä mies.Saikohan nimmarin?
On on--- Kohta alkaa Holby city, aina aamulla ekan kerran ja sama jakso illalla, jos ei sitä ehtinyt nähdä. Onhan kovin monesta asiasta se systeemi riippuvainen. Tuota sarjaa olen seurannut pidempään, mutta monia muita en ollenkaan.on kyllä ihan aiheesta tullut toi hassunhauska hellittelynimi arvauskeskus
Pohja se on miunki säkissäin.pitsin pomomiäs ei taida olla nyt ihan tehtäviensä tasalla
ai sieltä sun poikkeuksellisen laajat tiedot lääketieteestä on peräisinOn on--- Kohta alkaa Holby city, aina aamulla ekan kerran ja sama jakso illalla, jos ei sitä ehtinyt nähdä. Onhan kovin monesta asiasta se systeemi riippuvainen. Tuota sarjaa olen seurannut pidempään, mutta monia muita en ollenkaan.
Tykkään, vaikka menee vähän aikaa, ennen kuin pääsee juoneen mukaan. jos ei ole nähnyt aikaisempia jaksoja. Tässä vaiheessa tuli uusi tyyppi, joka vaikuttaa kaikkiin. Muutoksia tulee ihmisten myötä. Tuossa linkin takana ei siis ole viimeisin jakso, mut löytyyhän sekin sieltä... Katsooko muut, aioin kysyä.
Ei ole koskaan ollut, ei mitään vaikutusta. Mutta nikkeliallergia on ollut kauan aikaa ja sen kanssa pärjää, kun tietää, missä sitä metallia on. Ilman lääkkeitä olen aina ollut, kun tietää mistä se tulee. Rahoja esimerkiksi en käsittele ollenkaantaidat olla paula aika herkkä kemikaaleille, pieninkin altistus saa hoippumaan haudan partaalla
kai sulla on myös sähköallergia?
käy tärhäyttämässä nyrkkiä pöytään ja terhennä että mie en ala sinun kivviis kääntelemmäänPohja se on miunki säkissäin.
ootko ihte vuollu sen puulusikan millä syöt?Ei ole koskaan ollut, ei mitään vaikutusta. Mutta nikkeliallergia on ollut kauan aikaa ja sen kanssa pärjää, kun tietää, missä sitä metallia on. Ilman lääkkeitä olen aina ollut, kun tietää mistä se tulee. Rahoja esimerkiksi en käsittele ollenkaan
Kyllä! Parasta siinä on ne tyypit, potilaskuvaukset, eikä aina muista, että kaikkihan siellä näytteleeai sieltä sun poikkeuksellisen laajat tiedot lääketieteestä on peräisin
pitäsköhän munkin alkaa seuraamaan
Olin selvinpäin. Hotellissa luin raamattua.mitäs kaikkea paheksuttavaa tuli tehtyä
äläkä edes yritä väittää ettei jmtn
no ei ollu vaikee arvataOlin pikku siidereissä ja panin Hotellissa kuin raamattua.
Kai ees nautit iltateetä?Olin selvinpäin. Hotellissa luin raamattua.
Tottakai nautin.Kai ees nautit iltateetä?
Usein käytetäänkin kertakäyttöisiä välineitä, kun ollaan reissussa, mutta noi metalliset olen tottunut pyyhkimään aina ennen käyttöä - vaistomaisesti se liike tulee. Niitä ei pidä liottaa sapuskassa enempää kuin on pakko eikä muoviakaan saa kuumassa käyttää. Onhan siinä säätämistä, mutta hapothan niitä metalleja liuottaa. Askorbiinihappoa ja sitruunahappoa en siedä yhtään, mutta johtuu osaksi siitä, että A tehdään maissista ja B homeesta. Pienistä asioista on kiinni hyvinvointi. On muuten aika vakava asia noin pidemmällä tähtäyksellä:ootko ihte vuollu sen puulusikan millä syöt?
Kai se siinä pysyy jotenkin, kun eivät ole yhtään pienentyneet käytössäetkai sää herra paratkoon syö rosterista tehdyillä aseilla
rosterissa on noin 10% nikkeliä (siksi se on niin tyyristä)...