Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Auttakaa nyt tyhmää.. Eli mulla tänään oviksesta 10vrk ja 4pvä päästä olis menkkojen ajankohta.. Noh, tein tänään rfsu testin ja ihan selvä haamu, erotti ilman mitään tiiraamisia tai valon alle vientiä, sit tein pregcheckin ja sama juttu, haamu ilmesty, mut digi nega? o_O muille käyny?
 
Oon nyt 4 pc testiä tehny ja kaikissa haalea viiva, lisäksi yhden rfsu johon tuli vieläkin haaleampi viiva, lupaa tuloksen jo 4 päivää ennnen menkkoja, tätä testiä kyllä paljon haukuttu. Mutta 4 pc testiä ja kaikissa haalea viiva
 
Mä olen nyt 6 eri testiin saanut samanlaisen "haamun" joista 5 testiä pregchechin. Samaa mietin, että koskahan tummuu, tänään aamulla aika samanlainen kuin eilen illalla, eilisaamuun verrattuna kyllä jo tummempi, koska en meinannut saada kuvaankaan sitä, tämänaamuinen näkyy jo selvästi. Ja pitää tosiaan odottaa se muutama minuutti, ennenkuin testissä näkyy yhtään mitään, joskus aikanaan kun plussan olen saanut, se tuli kyllä jo siinä vaiheessa näkyviin kun testi kastui. Tosin, menkkojen pitäisi alkaa vasta sunnuntaina, tänään dpo 11
 
Mä kyllä itteäni rauhottelen sillä, et eipä sitä plussaa tulisi ollenkaan jos ei niin olisi! :) tai itellä ainakin nega ollu selvä nega aina, ei edes viivanpaikkaa ole tullut näkyviin :)

@yytteri jostain lukasin et aina jokatoinen päivä raskaushormooni lisääntyisi, eli parin päivän päästä olisi jo tummempi, viimestään varmaan menkkojen oletettuna alkamispäivänä! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Ajattelin tehdä ylihuomenna seuraavaksi, vaikka todellisuudessa se taitaa mennä niin, että teen huomenaamulla ja huomenna sitten pitää käydä taas kaupasta hakemassa kasa testejä lisää. En minäkään kyllä usko, että näin moneen testiin tulisi yhtään mitään viivaa jos ei raskaana olisi. Olen vain joskus ennenkin saanut tuollaisen samanlaisen joka varmistettiin labrassa negaksi, mutta nyt niitä kyllä on aika monta. Tuo rfsu oli herkempi kuin pc ja silti viiva heikompi...
 
Yytteri tuskinpa tosiaan noin moneen testiin mitään valeviivaa tulisi ja jos vielä on vahvistunutkin :love:

Onko muilla ollut raskausoireena sellanen jännä "kirvelevä kutina" alamahalla. En oikein tiedä miten sen paremmin kuvaisi, mulla on nyt eilisestä asti ollut ja tuntuu ihan kokoajan, tänään dpo8 ja huomenna aamulla on kyllä jo pakko yks PC uittaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mä olen tähän saakka keksinyt itselleni aina joka kierto uuden "oireen", nyt ei ole ollut oikeastaan mitään oireita, väsyttää vähän enemmän, mutta olen kyllä nyt kipeänä että voi sekin vaikuttaa.

Ainoa jonka voisi oireeksi laskea, on närästys, välillä nousee ihan suuhunkin saakka, normaalisti mua ei närästä ikinä, ennen ole syönyt tiettyjä ruoka-aineita jotka laittaa mulla närästämään. Rinnat ei ole ollenkaan kipeät.

Miten ihmeessä sitä malttaa muutaman päivän jotta saa oikeasti varmuuden :O vain 1 pc jäljellä kaapissa. Mietityttää vain tuo, kun viiva ei tule siihen samantien kun kastuu, vaan pitää odottaa se aika mikä ohjeessakin kyllä käsketään odottamaan. Kun aina ennen tullut ihan samantien plussaviiva. Mutta eikai noin moni testi voi mitään viivanpaikkoja annella, että kaipa sitä pitää uskoa, että raskaana olen, viimein!
 
Joo, mä saanut 4 tikkuun silmillä erottavan haamun, että tuskimpa mitään viivanpaikkoja on, ei vaan meinaa uskoa :LOL:
Ja tän aamunen jo vähän selkeempi, ja testiajan sisällä :) Mulla oireina aamuinen päänsärky joka aamu, viikon kestävät menkkajomotukset jotka vaan jatkuu ja jatkuu, tuntuu siltä et menkat alkais tällä sekunnilla.. eilen ja tänään ällötys oloa, ja maha aivan sekasin! Tietty se iki ihana väsymys.. Esikoisen ku saa unille ni olis ite jo ihan valmista kauraa nukkuun :D Eilenki illalla nukahin 9ltä sohvalle.. :D
 
Piti tulla kertomaan, et tuo reikäjuustoplussa oli sitten nega! Sen jälkeen kaks tehty: toisessa jos oikein kuvittelee, ni voi nähdä jonkun varjon ja toisessa pelkkä viivanpaikka. Ehkä se kehitteli ite sen viivan siihen ku ei kuivunu normaalisti. Hiton pc:t. Ootteko muut huomannu, et pc erä jonka päiväys on 03-2018 on tosi huono? Useampi testi jo samaa satsia ostettu ja tosi monta reikätestiä ja värivikasta mukana
 
Piti tulla kertomaan, et tuo reikäjuustoplussa oli sitten nega! Sen jälkeen kaks tehty: toisessa jos oikein kuvittelee, ni voi nähdä jonkun varjon ja toisessa pelkkä viivanpaikka. Ehkä se kehitteli ite sen viivan siihen ku ei kuivunu normaalisti. Hiton pc:t. Ootteko muut huomannu, et pc erä jonka päiväys on 03-2018 on tosi huono? Useampi testi jo samaa satsia ostettu ja tosi monta reikätestiä ja värivikasta mukana
Voihan :poop: täytyy kans tarkistaa onko toi sama erä, yks paketti kaapissa ja aatelin jo huomenna tehdä, vaikka onkin liian aikaista...:geek:
 
Tässä tämänaamuista

http://aijaa.com/MRrHpx

Haaleeta on vieläkin, mutta selkeesti jo tummempi kuitenkin kuin eka kuvani. Nyt dpo 12.

Tekeekö pc testit tuota, että kun kontrolliviiva ilmestyy, niin testi näyttäisi olevan nega, mutta kun odottaa muutaman minuutin, niin testiviiva ilmestyy siihen ja tummuu pikkuhiljaa? Aiemmissa plussissa (apteekin omalla muistaakseni) testiviiva ilmestyi siihen jo suunnlleen samaan aikaan kontrolliviivan kanssa.
Tosin aiemmin olen tehnyt testin vasta kun menkat on olleet jo myöhässä, enkä tälleen melkein viikkoa aiemmin :D
 
Tässä tämänaamuista

http://aijaa.com/MRrHpx

Haaleeta on vieläkin, mutta selkeesti jo tummempi kuitenkin kuin eka kuvani. Nyt dpo 12.

Tekeekö pc testit tuota, että kun kontrolliviiva ilmestyy, niin testi näyttäisi olevan nega, mutta kun odottaa muutaman minuutin, niin testiviiva ilmestyy siihen ja tummuu pikkuhiljaa? Aiemmissa plussissa (apteekin omalla muistaakseni) testiviiva ilmestyi siihen jo suunnlleen samaan aikaan kontrolliviivan kanssa.
Tosin aiemmin olen tehnyt testin vasta kun menkat on olleet jo myöhässä, enkä tälleen melkein viikkoa aiemmin :D
Minulla teki juurikin noin, että tummui aina tosi hitaasti. Tikuttelin samaan aikaan jollain muulla halpistestillä ja dpo 14 se halpis testi tummui jo heti kastuessaan, mutta pc oli tummunut vasta muutaman minuutin päästä vahvimmilleen. Nyt menossa rv 19, että aivan oikein se kummiskin näytti :)

Onnea!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja yytteri
Mä oon saanut nyt 4 eri tikkuun haamun, jonka erottaa kyllä ihan hyvin, ei tartte mennä lampun alle jne.. :) Ja tänään mielestäni hitusen tummempi. Mutta mulla ei oo vielä menkat myöhässä, pitäis alkaa perjantaina ni ei uskalla hirveesti vielä hyppiä onnesta. Koskahan viimestään viivan pitäis olla selkeesti tummempi?
 
Tässä tämänaamuista

http://aijaa.com/MRrHpx

Haaleeta on vieläkin, mutta selkeesti jo tummempi kuitenkin kuin eka kuvani. Nyt dpo 12.

Tekeekö pc testit tuota, että kun kontrolliviiva ilmestyy, niin testi näyttäisi olevan nega, mutta kun odottaa muutaman minuutin, niin testiviiva ilmestyy siihen ja tummuu pikkuhiljaa? Aiemmissa plussissa (apteekin omalla muistaakseni) testiviiva ilmestyi siihen jo suunnlleen samaan aikaan kontrolliviivan kanssa.
Tosin aiemmin olen tehnyt testin vasta kun menkat on olleet jo myöhässä, enkä tälleen melkein viikkoa aiemmin :D
tuohan on plussa! ♥
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Onnittelut plussaneille. :)

Muutama viikko sitten kävin gynellä ja sain sieltä clomit ja terolutit. Ilmeisesti minulla on heikko ovulaatio/ei ovista ollenkaan. Aloitin clomit tässä kierrossa. Clomeja söin 1 tablettia kp5-9. Nyt menossa kp11 ja odottelen ovista. Seuranta ultraa mulla ei tässä ekassa clomi kierrossa ole vaan vasta toisessa. Toivottavasti clomeista olis apua.

kismett- kp 11, yk 14
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna ja Maria82
Onnittelut plussaneille. :)

Muutama viikko sitten kävin gynellä ja sain sieltä clomit ja terolutit. Ilmeisesti minulla on heikko ovulaatio/ei ovista ollenkaan. Aloitin clomit tässä kierrossa. Clomeja söin 1 tablettia kp5-9. Nyt menossa kp11 ja odottelen ovista. Seuranta ultraa mulla ei tässä ekassa clomi kierrossa ole vaan vasta toisessa. Toivottavasti clomeista olis apua.

kismett- kp 11, yk 14
Miten sulla on todettu se heikko/olematon ovis? Mietin tässä onko itselläni myös niin...(n)
 
Heipsan!
Olen nyt pitkästä aikaa luonut tunnuksen ja seuraillut teijän kirjotuksia.

Halusi tulla kyselemään että mitä mieltä mun o-testistä.

Eli tänään kp 14 tein iltapissasta testin.

Yleensä kierto 29 mutta viimesin olin 32 ja sitä edellinen 27 päivää. Oisko huomenna ovis?

Huomenna on ainoa mahis olla petipuuhis kun mies palaa reissusta!
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Hei,

Uusi täällä mutta pitkään oon myyrännyt läpi näitä ketjuja. Me ollaan mieheni kanssa vasta aloittelemassa tätä tietä :)
Olen varmaan superhätäisimmässä vaiheessa, kuparikierukka poistettiin viimeisempien menkkojen jälkeen. Nyt meneillään kp25 (normaalisti kierto ~28pv ja kipuilevat ovulaatiot). Testasin eilen negan typeränä AAMUPÄIVÄ pissasta, niin kirkasta kun litra vettä litkittynä vaan voi..... ja näillä kiertopäivillä. Piti vaan päästä kokeilemaan... alkuinnostusta?

Maltan varmaa mieleni tunnin päähän tänään :( mut ne negat ei mieltä pahoita tässä vaiheessa, kiva harjoitella testien tekoa :D

Alla yks abortti noin 10v sitten ja 4v sitten munasolujen luovutus <3
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Onnea iloisista uutisista ja toivotaan että tulos vaan vahvistuu päivä päivältä :)

Mulla menkat edelleen myöhässä ja viimeksi tein testin edellispäivänä.. ei mitään. Tai no testiaikojen jälkeen näkyi viivan paikka ilman mitään väriä tms. mut ei siis mitään. Pelkäänpä että tämäkin kierto menee todella pitkäksi. Meen lääkäriin seuraavassa kierrossa. Ärsyttävää kun ei vaan oo mitään menkka oireitakaan ja kroppa käyttäytyy kuin ois ovulaatio kokoajan päällä.. blaa. :notworthy:

Mut kyllä se taas siitä :)
 

Yhteistyössä