Mulla tuli tuo 1-2 viikkoa nyt viimeksi kp 30. En tiedä tuosta oviksesta, kun en sitä tikuilla bongannut, mutta ilmeisesti noin dpo 12 oireista päätellen...Millä dpolla Ootte aikaisintaan saaneet viikkonäytöllisellä digillä sen 1-2 viikkoa?
Voihan täytyy kans tarkistaa onko toi sama erä, yks paketti kaapissa ja aatelin jo huomenna tehdä, vaikka onkin liian aikaista...Piti tulla kertomaan, et tuo reikäjuustoplussa oli sitten nega! Sen jälkeen kaks tehty: toisessa jos oikein kuvittelee, ni voi nähdä jonkun varjon ja toisessa pelkkä viivanpaikka. Ehkä se kehitteli ite sen viivan siihen ku ei kuivunu normaalisti. Hiton pc:t. Ootteko muut huomannu, et pc erä jonka päiväys on 03-2018 on tosi huono? Useampi testi jo samaa satsia ostettu ja tosi monta reikätestiä ja värivikasta mukana
Minulla teki juurikin noin, että tummui aina tosi hitaasti. Tikuttelin samaan aikaan jollain muulla halpistestillä ja dpo 14 se halpis testi tummui jo heti kastuessaan, mutta pc oli tummunut vasta muutaman minuutin päästä vahvimmilleen. Nyt menossa rv 19, että aivan oikein se kummiskin näyttiTässä tämänaamuista
http://aijaa.com/MRrHpx
Haaleeta on vieläkin, mutta selkeesti jo tummempi kuitenkin kuin eka kuvani. Nyt dpo 12.
Tekeekö pc testit tuota, että kun kontrolliviiva ilmestyy, niin testi näyttäisi olevan nega, mutta kun odottaa muutaman minuutin, niin testiviiva ilmestyy siihen ja tummuu pikkuhiljaa? Aiemmissa plussissa (apteekin omalla muistaakseni) testiviiva ilmestyi siihen jo suunnlleen samaan aikaan kontrolliviivan kanssa.
Tosin aiemmin olen tehnyt testin vasta kun menkat on olleet jo myöhässä, enkä tälleen melkein viikkoa aiemmin
tuohan on plussa!Tässä tämänaamuista
http://aijaa.com/MRrHpx
Haaleeta on vieläkin, mutta selkeesti jo tummempi kuitenkin kuin eka kuvani. Nyt dpo 12.
Tekeekö pc testit tuota, että kun kontrolliviiva ilmestyy, niin testi näyttäisi olevan nega, mutta kun odottaa muutaman minuutin, niin testiviiva ilmestyy siihen ja tummuu pikkuhiljaa? Aiemmissa plussissa (apteekin omalla muistaakseni) testiviiva ilmestyi siihen jo suunnlleen samaan aikaan kontrolliviivan kanssa.
Tosin aiemmin olen tehnyt testin vasta kun menkat on olleet jo myöhässä, enkä tälleen melkein viikkoa aiemmin
Miten sulla on todettu se heikko/olematon ovis? Mietin tässä onko itselläni myös niin...Onnittelut plussaneille.
Muutama viikko sitten kävin gynellä ja sain sieltä clomit ja terolutit. Ilmeisesti minulla on heikko ovulaatio/ei ovista ollenkaan. Aloitin clomit tässä kierrossa. Clomeja söin 1 tablettia kp5-9. Nyt menossa kp11 ja odottelen ovista. Seuranta ultraa mulla ei tässä ekassa clomi kierrossa ole vaan vasta toisessa. Toivottavasti clomeista olis apua.
kismett- kp 11, yk 14
Multa otettiin verikokeita. Sellainen ku s-prog arvo oli liian matala. Se yleensä viittaa siihen että ovulaatiota ei tapahdu tai se on hyvin heikko/huononlaatuinen.Miten sulla on todettu se heikko/olematon ovis? Mietin tässä onko itselläni myös niin...