Do dih! Omppupaistos toimii .
Pöydän ääressä iloisia puheliaita ipanoita
Pöydän ääressä iloisia puheliaita ipanoita
jäähäämpä kuulolleJep. Mutta ei semmosta mitä Tirpana tulee pitämään. Siinä on vissi ero .
Sitäpaitti tuon ipanapasen päättäväisyydellä ja tekemisen ja elämisen riemulla tehdään vaikka ja mitä vaikka ja missä !
Näin tehdäänjäähäämpä kuulolle
voit tulla millon vaan tuuppaamaan lisää henkeeNäin tehdään
..mutta ei pidätellä hengitystä kun siinä vois käydä tekohengityksen paikkaa
Onko kävelytestissä aika vai puntit jossakin? Vastusta?Joo päivää, huomisaamuna pitäis olla klo 7:30 viimeistään ilmoittautumassa meilahdessa osastolle, jossa labratäti odottelee mua neuloineen ja toinen täti piuhoineen ekg:hen. Sit olis vuorossa aamupalan ahmiminen ja klo 9 keuhkoröntgen ja tietokonekuvaus, sekä keuhkojen toimintakokeet. Ai niin onhan mulla 6 minuutin kävelytestikin huomena.
Keskiviikkona multa kaivellaan keuhkoista koepaloja nukutuksessa ja heräämön kautta osastolle odottelemaan keuhkoröntgenissä käyntiä.
Torstaina odotellaan varmaankin taas iltaan asti, jotta tohtorit tulee sanomaan, että kaikki ok, mee kotiis siitä.
voit tulla millon vaan tuuppaamaan lisää henkee
kai senkin mielestä on paree elossa ko kuolossa, on sen verran tota asuntolainaaki vielä maksamati
..näinköhän mahtais fru krut moisesta tyksiä, epäilen mä ..eli hengennostatukset mulle vaan
Saattaapi olla että henkilölle jolta on keuhkot vaihdettu SAATTAA olla vähän erinlaisia noi kuntotestit..Onko kävelytestissä aika vai puntit jossakin? Vastusta?
6 minuuttia on kauhean lyhyt aika k ä v e l l ä...!
No teillä kahdella on vielä aikaa vaikka ja mihin ...jopa asuntolainattomuuteenkinkai senkin mielestä on paree elossa ko kuolossa, on sen verran tota asuntolainaaki vielä maksamati
Heti suihkun, iltapalan ja laskujenmaksamisen jälkeen.Mene nukkumaan
Tiesin siitä vaihdosta, mutta onhan siitä jo kauan aikaa,,, Oliko tupakoinut koskaan vai muuen vaan saanut keuhkot piloille?Saattaapi olla että henkilölle jolta on keuhkot vaihdettu SAATTAA olla vähän erinlaisia noi kuntotestit..