The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Joo päivää, huomisaamuna pitäis olla klo 7:30 viimeistään ilmoittautumassa meilahdessa osastolle, jossa labratäti odottelee mua neuloineen ja toinen täti piuhoineen ekg:hen. Sit olis vuorossa aamupalan ahmiminen ja klo 9 keuhkoröntgen ja tietokonekuvaus, sekä keuhkojen toimintakokeet. Ai niin onhan mulla 6 minuutin kävelytestikin huomena.
Keskiviikkona multa kaivellaan keuhkoista koepaloja nukutuksessa ja heräämön kautta osastolle odottelemaan keuhkoröntgenissä käyntiä.
Torstaina odotellaan varmaankin taas iltaan asti, jotta tohtorit tulee sanomaan, että kaikki ok, mee kotiis siitä.
Onko kävelytestissä aika vai puntit jossakin? Vastusta?
6 minuuttia on kauhean lyhyt aika k ä v e l l ä...!
 
Nuornapoikana käväsin joskus keväällä hakemassa parit härät vetoporoiksi.
Eihän siinä mithän olihan keppi ja suopunki, se sen kummempaa hommaa ole .



ei ole minun kuva
 
Viimeksi muokattu:
Varhaispäivää tai huomenta, miten kukakin haluaa toivotettavan.

Meen jänskäämään onko verokortti toimitettu jo pöydälle, eilen kilahti käämit kun tulin Turkkusesta myöhään illalla ja esimieheni soitti vähän ennen yhtätoista että aamulla pitäs olla heti seiskan jälkeen toimistolla ajamassa päivitystä, hän kun tulee vasta yhdeksään

Muistutin että mulla on työsopimuksessa 37,5 viikkotuntia ja keskimäärin toteutuneet tunnit pyörii +50 viikossa, reissaan ympäri maailmaa hoitamassa hommia jotka ei virallisesti mulle kuulu ja näköjään raahaudun aamuyöllä tekemään esimieheni töitä. Lisäksi mulle on tungettu kuukkelien suojatyöpaikka ja mä saan paskaa niskaan kun ne ei edes yritä päästä tavoitteisiin. Nyt riittää.

En muuten ole seiskalta toimistolla, katotaan jos kahdeksaksi ehdin..
 
Aamuäivää!

Ja osanotto -ymmärtäen- ärsyyntymisestä siihen, että joku tunkee lisää tehtävää vaikkei oo edellisiäkään ehtinyt.

(toi pohja, mihin meiän pitäis kivet asentaa, on vain puolisen metriä liian alhaalla ja koska kukaan muu ei sitä ehdi nostamaan, "saatiin" se lisätyönä)
 
vierailija
Saattaapi olla että henkilölle jolta on keuhkot vaihdettu SAATTAA olla vähän erinlaisia noi kuntotestit..
Tiesin siitä vaihdosta, mutta onhan siitä jo kauan aikaa,,, Oliko tupakoinut koskaan vai muuen vaan saanut keuhkot piloille?
Mulla on ikivanha kirja, missä kerrotaan syanidin yliannostusoireena yskä - ei siis muuta tarvi, kuin sitä paakkuuntumisenainetta E536, niin yskä tulee terveellekin! Mut kai se on oma asia, kuten se tupakointikin.
http://yle.fi/uutiset/svt_tupakkalaake_champix_lisaa_sydaninfarktin_riskia/5385997
 
Tuosta kävelytestistä tuli mieleen tän aamun aatokset.

Noin vuosi sitten, kun oltiin myös Korpilammella jokunen yö putkeen, oli mun terveydentilanteeni hiukkasen eri kuin nyt. Muistan kävelleeni aamupalalle niitä käytäviä pitkin ja pysähtyneeni useamman kerran puuskuttamaan ja sit oli pakko käydä vessan kautta köhimässä kun ei aamiaishuoneessa ilkeä.

Samoin yöksi kasasin kaikki tyynyt ja pari omaa mukaanotettua ja sit yritin nukkua niiden päällä puoli-istuvassa asennossa vaan eipä siitä mitään tullut kun köhitti ja kutitti.

Rintarangan jumiuma muka. Iso PAH! Aika tasan vuosi sitten toikin diagnoosi arvauskeskuksesta tuli.
 
vierailija
Rintarangan jumiumasta en ole ikinä kuullut, mutta keuhkokuume on ollut kerran. Se vei totaalisesti voimat. Sain sen omasta mielestäni, kun oli pakko hengitellä makkarahöyryjä varttitunti - sellaisen paistopisteen lähellä, eikä siinä puita poltettu ollenkaan... Mut eihän silloin s y y ketään kiinnostanut kertaakaan, joten selvisi sekin - ei mitään kiinnostusta missään, vaikka eihän tuo harvinainen vaiva enää ole...!
Missä Lunatic?
Onko hänen kommentit tuolla lopussa, minne on myös mun sivuilta koottu asiaa "yskästä":
http://www.viheraho.info/index.php?topic=8936.0;wap2
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä