vierailija
Huh huh:just etiketistä tunnistaa mitä sisällä on, ei mausta ainakaan.
https://www.foodie.fi/entry/kylmanen-400g-poronlihaa-sailyke/6409820063808
Huh huh:just etiketistä tunnistaa mitä sisällä on, ei mausta ainakaan.
aika vähän itse poronlihaa, vain 60%
Eihän sun kuulu mitään maksaa jos kuorma tulee tunteja etuajassa.Mites se meni. 15 minuuttia ja kaksisataa euroa. Ja mä olen se joka odottamisen maksaa.
Eiko lapionvarteen.
Kivaa päivää kaikille!
Noi kyllä kippaavat läjän samaan paikkaan missä se aiemmin oli, ellei ole uusia ohjeita annettu. Ja laskuttavat jos joutuvat odottamaan. Eikä siitä kannata valittaa jos haluaa huomennakin betonia.Eihän sun kuulu mitään maksaa jos kuorma tulee tunteja etuajassa.
Sit olet maksumiehen roolissa jos kuorma tulee sovittuna aikana ja omat hommasi ovat kesken eikä sitä päästä purkamaan.
Toihan olis mitä parhain rahastusautomaatti toimittaa kuorma vaikka viikko etuajassa ja laskuttaa auton seisomisesta.
Sitä mäkin katsoin ja ostin siis vain sen yhden pönikän.aika vähän itse poronlihaa, vain 60%
ite laitan 75% poroa, 23,5% possua ja 1,5% suolaa
Jos odottaminen johtuu sinusta niin sinä maksatNoi kyllä kippaavat läjän samaan paikkaan missä se aiemmin oli, ellei ole uusia ohjeita annettu. Ja laskuttavat jos joutuvat odottamaan. Eikä siitä kannata valittaa jos haluaa huomennakin betonia.
no pokaa sePäivää!
Ja kyllä tänään on ollut levoton päivä. Kävin yöllä veskissä ja menin takasin nukkumaan ja vierestä kuuluu ääni et mitä kello,vastaan niin vierestä sanotaan että eihän ole kun vasta yksi(siis yöllä).Sen jälkeen meni touhuiluksi
Harmi vaan että se oli unta ja unessa oli meijän huoltomies töistä ja arvatkaa oliko levotonta meininkiä ja juttua sit oikeesti töissä kun mulla oli sille asiaa ja se pyys multa apua yhteen juttuun. En kyenny ajattelee muuta kun sitä unta ja jutut oli sen mukasia. Vähän hävetti kun kysy että oonko mää vähän väsynyt Ihan en kehannu kertoo että mitä unta näin
Törkeen seksikäs mies ja käy jo melkeen kuuttakymppiä
Se on ukkomies.no pokaa se
vahinkossa luin viimmesen rivinJa ruutisko luki koko pitkän viestin vaikka väittää ettei ikinä lue pitkii viestei...
se ei oo este vaan pelkkä hidasteSe on ukkomies.
...korvissa rupes joikaamaan tuomiopäivän pasuunaPerkules!
Piti käydä ostamassa tupakkia. Vaikka eilen mielestäni ostin kolme askia joiden pitäisi hetkeksi riittää.
Syyllinen on selvästikin Routamisun mulle määräämä parvekekomennus. Partsilla kun ei just muuta voi tehdä kuin istua jakkaralla polttamassa tupakkia.
Kyöpelittären mulle määräämiin nurkkakomennuksiin mä olen jo sillai osannut varautua, että nurkassa on pino TexWillereitä ja jotain eineksiä niin nurkassa pärjään vaikka viikon.
Mut kuinkas mä ton parvekkeen varustaisin?
niin menit ja ostit kalliilla rahalla nuita hömpötyksiäIltaa murut
Kiva päivä töissä,sai nauraa
Selkä vaan vähän kiusaa.
Nyhtökauraspagettia syöty,hyvin uppos.
Ja prismasta löytyi Härkistä,saa nähdä millonka teen.
Isäntä osti mä meinasin laittaa paketin pois,mut isäntä tuumas,että ota vaan.niin menit ja ostit kalliilla rahalla nuita hömpötyksiä
no jos en nyt kuitenkaan.ihanku ees saisin sen. unet riittäköön.vahinkossa luin viimmesen rivin
se ei oo este vaan pelkkä hidaste
Partsilla on Oskarinoksa....korvissa rupes joikaamaan tuomiopäivän pasuuna
Ja heti kun toviksi kipasen ja ryntään toisaalle, niin jo ollaan syyllistämässä *ufopääkkönen*!!??
...mitään oo tehnynnä
Ja se parvekekomennus oli yksittäinen tapaus . Kun puhuit ihan höpönlöpöjä
Mutta - laitapas hommaapas parvekkeelles vaikka oskarinoksaan (onko siellä joku semmonen tuuletushärdelli) kynttilälyhty . Ja krysanteemeja ruukullinen tai callunoita . Heti tuli pikkasesti viihtyisämpi tuumaustupakkahupakkaparveke...?
Ja heti partsin oven sisäpuolelle reinot. Tai ihunat villasukat. Ei palele varpaita
En mie tiiä ...laita parvekkeesi kuten itse parhaaksi näet. Tunnet itsesi paremmin ...