The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mites se meni. 15 minuuttia ja kaksisataa euroa. Ja mä olen se joka odottamisen maksaa.

Eiko lapionvarteen.

Kivaa päivää kaikille!
Eihän sun kuulu mitään maksaa jos kuorma tulee tunteja etuajassa.
Sit olet maksumiehen roolissa jos kuorma tulee sovittuna aikana ja omat hommasi ovat kesken eikä sitä päästä purkamaan.

Toihan olis mitä parhain rahastusautomaatti toimittaa kuorma vaikka viikko etuajassa ja laskuttaa auton seisomisesta.
 
Eihän sun kuulu mitään maksaa jos kuorma tulee tunteja etuajassa.
Sit olet maksumiehen roolissa jos kuorma tulee sovittuna aikana ja omat hommasi ovat kesken eikä sitä päästä purkamaan.

Toihan olis mitä parhain rahastusautomaatti toimittaa kuorma vaikka viikko etuajassa ja laskuttaa auton seisomisesta.
Noi kyllä kippaavat läjän samaan paikkaan missä se aiemmin oli, ellei ole uusia ohjeita annettu. Ja laskuttavat jos joutuvat odottamaan. Eikä siitä kannata valittaa jos haluaa huomennakin betonia.
 
Päiviä.

Auto tuli aamusti pestyä, käsi ei tykänny moisesta touhusta sitte yhtään, mut ompaha puhdas :) ja käsi jo vähä rauhottunu. Sit kävin terveystalolta pyytämässä mun kaikki potilastiedot, voin kertoa että se täti ei hyppiny ilosta ko se kuuli, että sen pitää tulostaa 3 vuoden ajalta kaikki mun jutut mulle :D Huomenna lupasin hakea ne ja röntgenkuvat tulee tän viikon aikana mulla postissa kotio.
Aattelin viedä setälääkärille huomenna mukanani vähän opiskeltavaa :D
 
Noi kyllä kippaavat läjän samaan paikkaan missä se aiemmin oli, ellei ole uusia ohjeita annettu. Ja laskuttavat jos joutuvat odottamaan. Eikä siitä kannata valittaa jos haluaa huomennakin betonia.
Jos odottaminen johtuu sinusta niin sinä maksat
Jos auto on etuajassa niin firman logistiikka on persiillään eikä sinun kuulu siitä maksaa.

Betonilla on muistaakseni useitakin toimittajia joten sitä saa yhdellä puhelinsoitolla.
 
Päivää sullekin :)

Vissiin oon tänäänkin jotenki kuosissa:unsure:, vauhti selkeesti kiihtymään päin joten...loppuviikosta tulee jännä:geek:

Yksi tuittupää pikasesti nähty, samaten tuleva teatterikorkeakoululainen. Kolmannen näen kohta...ja mä veikkaan että sieltä tulee se aurinko :)

Pikasesti teetä nassuun ja iltapäivähärdellit alkakoon (y)
 
Päivää!

Ja kyllä tänään on ollut levoton päivä. Kävin yöllä veskissä ja menin takasin nukkumaan ja vierestä kuuluu ääni et mitä kello,vastaan niin vierestä sanotaan että eihän ole kun vasta yksi(siis yöllä).Sen jälkeen meni touhuiluksi:whistle:




Harmi vaan että se oli unta:cautious::D ja unessa oli meijän huoltomies töistä:oops: ja arvatkaa oliko levotonta meininkiä ja juttua sit oikeesti töissä kun mulla oli sille asiaa ja se pyys multa apua yhteen juttuun. En kyenny ajattelee muuta kun sitä unta ja jutut oli sen mukasia. Vähän hävetti kun kysy että oonko mää vähän väsynyt:oops: Ihan en kehannu kertoo että mitä unta näin:D
Törkeen seksikäs mies ja käy jo melkeen kuuttakymppiä:barefoot:
 
Haaa! Hei ihan huikeeta muuten!

Aamulla aikaisin...olikin auton tuulilasi ihan hyyhmässä. Jääriitteessä :)! Mieletöntä! Vissiin ollu pakkasta yöllä... Matkan varrella oli paikoitellen napakasti sumuakin...tästä tää hissuksiin alkaa, kirpsakat syysaamut :)

Ja hei - mun vaahtera-armas on salakavalasti vaihtanut mekkoonsa väritystä :)...löytyy himppusesti ihanaa punaista ja lämmintä kullankeltaista... Siitä tulee taas yks kaunotar <3!

Ja aurinko tuli :)! Nyt vain menoksi samantein...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää!

Ja kyllä tänään on ollut levoton päivä. Kävin yöllä veskissä ja menin takasin nukkumaan ja vierestä kuuluu ääni et mitä kello,vastaan niin vierestä sanotaan että eihän ole kun vasta yksi(siis yöllä).Sen jälkeen meni touhuiluksi:whistle:




Harmi vaan että se oli unta:cautious::D ja unessa oli meijän huoltomies töistä:oops: ja arvatkaa oliko levotonta meininkiä ja juttua sit oikeesti töissä kun mulla oli sille asiaa ja se pyys multa apua yhteen juttuun. En kyenny ajattelee muuta kun sitä unta ja jutut oli sen mukasia. Vähän hävetti kun kysy että oonko mää vähän väsynyt:oops: Ihan en kehannu kertoo että mitä unta näin:D
Törkeen seksikäs mies ja käy jo melkeen kuuttakymppiä:barefoot:
no pokaa se
 
Perkules!
Piti käydä ostamassa tupakkia. Vaikka eilen mielestäni ostin kolme askia joiden pitäisi hetkeksi riittää.

Syyllinen on selvästikin Routamisun mulle määräämä parvekekomennus. Partsilla kun ei just muuta voi tehdä kuin istua jakkaralla polttamassa tupakkia.

Kyöpelittären mulle määräämiin nurkkakomennuksiin mä olen jo sillai osannut varautua, että nurkassa on pino TexWillereitä ja jotain eineksiä niin nurkassa pärjään vaikka viikon.
Mut kuinkas mä ton parvekkeen varustaisin?
 
Perkules!
Piti käydä ostamassa tupakkia. Vaikka eilen mielestäni ostin kolme askia joiden pitäisi hetkeksi riittää.

Syyllinen on selvästikin Routamisun mulle määräämä parvekekomennus. Partsilla kun ei just muuta voi tehdä kuin istua jakkaralla polttamassa tupakkia.

Kyöpelittären mulle määräämiin nurkkakomennuksiin mä olen jo sillai osannut varautua, että nurkassa on pino TexWillereitä ja jotain eineksiä niin nurkassa pärjään vaikka viikon.
Mut kuinkas mä ton parvekkeen varustaisin?
...korvissa rupes joikaamaan tuomiopäivän pasuuna:cautious:

Ja heti kun toviksi kipasen ja ryntään toisaalle, niin jo ollaan syyllistämässä o_O*ufopääkkönen*!!??

...mitään oo tehnynnä:barefoot::notworthy:

Ja se parvekekomennus oli yksittäinen tapaus (y). Kun puhuit ihan höpönlöpöjä :)

Mutta - laitapas hommaapas parvekkeelles vaikka oskarinoksaan (onko siellä joku semmonen tuuletushärdelli) kynttilälyhty :). Ja krysanteemeja ruukullinen tai callunoita :). Heti tuli pikkasesti viihtyisämpi tuumaustupakkahupakkaparveke...?

Ja heti partsin oven sisäpuolelle reinot. Tai ihunat villasukat. Ei palele varpaita :)


En mie tiiä :D...laita parvekkeesi kuten itse parhaaksi näet. Tunnet itsesi paremmin :)...
 
Iltaa murut :love:
Kiva päivä töissä,sai nauraa:)
Selkä vaan vähän kiusaa.

Nyhtökauraspagettia syöty,hyvin uppos.
Ja prismasta löytyi Härkistä,saa nähdä millonka teen.
 
...korvissa rupes joikaamaan tuomiopäivän pasuuna:cautious:

Ja heti kun toviksi kipasen ja ryntään toisaalle, niin jo ollaan syyllistämässä o_O*ufopääkkönen*!!??

...mitään oo tehnynnä:barefoot::notworthy:

Ja se parvekekomennus oli yksittäinen tapaus (y). Kun puhuit ihan höpönlöpöjä :)

Mutta - laitapas hommaapas parvekkeelles vaikka oskarinoksaan (onko siellä joku semmonen tuuletushärdelli) kynttilälyhty :). Ja krysanteemeja ruukullinen tai callunoita :). Heti tuli pikkasesti viihtyisämpi tuumaustupakkahupakkaparveke...?

Ja heti partsin oven sisäpuolelle reinot. Tai ihunat villasukat. Ei palele varpaita :)


En mie tiiä :D...laita parvekkeesi kuten itse parhaaksi näet. Tunnet itsesi paremmin :)...
Partsilla on Oskarinoksa.
Partsin ovella mulla on kroksit.

Mitään elävää en partsille enää viitti hankkia koska kokemus sanoo, että se ei pysy hengissä. Kynttilälyhty varmaan pysyis hengissä mutta osaan röökata ilman kynttilänvaloakin.

Joten noi Kyöpelittären nurkkakomennukset ovat ihan siedettäviä. Sinun parvekekomennuksissasi taas et ota yhtään huomioon sitä, että yöt alkavat olla kylmiä.
Joten seuraavan kerran kun komennat minut parvekkelle käske laittamaan reilusti villaista päälle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä