...ja jos ompelijana on tuo samainen mekon tekijasurauttaja , niin olis erinapparasti kapalissa tosikiva vappuhuiska ....jos vaan ompelis nuo mekon suikaleet yhteen.
onko sulla jo pitkäänkin ollut vuorokaudenajat sevon?Varhaisempaa päivää.
Noin 46 vuotta. Olen jo tottunut.onko sulla jo pitkäänkin ollut vuorokaudenajat sevon?
vielä toissakesänä olivat kohdillaanIhanaa huomenta!!
Hitto ku meinasi olla viileä yö, saas nähdä pitääkö laittaa lämmöt takasin päälle
Joskus tulee valoisampia hetkiävielä toissakesänä olivat kohdillaan
just etiketistä tunnistaa mitä sisällä on, ei mausta ainakaan.Tokmannilla on poronsäilykeliha alennuksessa. Onkohn se hyvää?
No pah. Ehkä mä yhden purkin kuitenkin ja teen soppaa.just etiketistä tunnistaa mitä sisällä on, ei mausta ainakaan.
jos on Kylmäsen tekemää niin ei ole kaksistaTokmannilla on poronsäilykeliha alennuksessa. Onkohn se hyvää?
kaikkea paitsi kansantanhuja ja ommaa siskoa kannattaa koittaaNo pah. Ehkä mä yhden purkin kuitenkin ja teen soppaa.
Mä en vieläkään tiedä, onko mulla siskoa.kaikkea paitsi kansantanhuja ja ommaa siskoa kannattaa koittaa
annat sen rauhassa ootella että pikkuviisari sojottaa kohti kymppi"Älkää nyt inakaan ennen kymmentä sitä betonia tuoko"
Ja tossa se auto nyt sit on.
Mikä vittu ihmisiä riivaa? Kaikki tehdään ihan toisinpäin mitä piti?
Mites se meni. 15 minuuttia ja kaksisataa euroa. Ja mä olen se joka odottamisen maksaa.annat sen rauhassa ootella että pikkuviisari sojottaa kohti kymppi
mun mielestä maksu kuuluu sille joka tyrii eli tässä tapauksessa betonifirmaMites se meni. 15 minuuttia ja kaksisataa euroa. Ja mä olen se joka odottamisen maksaa.
Eiko lapionvarteen.
Kivaa päivää kaikille!