The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ah, koti ja rauha. Oli kiva nähä porukoita, mut kyl on sosiaalisuuskiintiö (ääriään myöten) täynnä ja aion ottaa kaiken ilon irti yksinäisyydestä ja rauhasta poikasen kanssa juhannukseen asti, kunnes on aika viedä hänet isälleen ja mennä tapailutoverin työ Tampereelle. Muistoks reissusta sain sormeeni haavan, joka tietty tulehtui ja nyt se on kipeä, turvoksissa ja märkii. Enkä päässy paikalliseen terveyskeskukseen, koska ulkopaikkakuntalaisia ei oteta enää vastaan ollenkaan ja yksityiselle olis saanu ajan vasta illalla. Olin silleen, et haistakaa paska sitten ko sormen niveltä ei saa oiottua ilman että käy kipeää. Terppakeskuksen täti käski mennä näyttämään lääkärille, näyttää kuulemma pahalta. No shit sherlock, en kai mä muuten ois sinne mennykään?? No, nyt ko oon kotona niin soitan aamulla sit omaan arvauskeskukseen ja sanon että saatana.
Innostuin muuten piirtämään viikonloppuna, kuin kivaa. Oon saanu aika onnistuneita muotokuvia piirrettyä käyttämällä valokuvia mallina. En oo varmaan kymmenen vuoteen piirtäny mitään. Piirsin isästä kuvan, jonka aion antaa sen sille sitten ko sillä on ne synttärijuhlat.
 
Noni! Arvasin etten tullu turhaan.(y)

Ompas palsta muuttunut. Vähän aikaa sai räknäillä että mihin tässä nyt oikein pitää
kirjoittaa.:D

Palataan.
Hattaran kuvia kun urvahatte. :kiss: (mitvit; missä hitossa on pusuhymiö!!?TÄ!?)


[/QUOTE]
 
IhQ
Huomenta!
Pikkisen meinaa laittaa ketutuksen puolelle..miehellä alkoi eilen jo juhannusvapaat, tottahan sen piti muutama olut hakea kaupasta ja istua taas pelaamassa tai mitä sitten tekikään, koneella yömyöhään.
No, ite menin hyvissä ajoin jo lastenhuoneeseen nukkumaan ku tänään töitä..heräsin kolmen maissa veskis käymään ja ukko istuu vieläkin koneella kaljan kans. Sen pitäis kuitenkin tänään olla ees suht tolkuissaan lasten kanssa kotona..tuon äijän tuntien se nukkuu vaikka koko päivän.
Ja, sanoin sille eilen jo päivällä että voisiko se vaihteeks siivota kissojen astian, mielellään tänään ennen kun ne alkaa osoittamaan mieltään ja kusemaan muualle.
Toisen kerran sanoin sillon yöllä, että et tainnut muistaa mitä kysyin/pyysin. No, nyt aamulla siivosin sen ite.
Aika melkosta usein ihan sama juttu.
 
IhQ
Ihme ukko Ihqulla, mutta en lähe arvostelemaan muita. Tapoja on monia.
Sillä on niitä pelikavereita ketkä tekee vissiin samalla tavalla..suuri osa niistä vaan mahtaa olla sinkkuja/lapsettomia..
Yks tosin minkä tiiän, on hällä vaimo ja joku muutaman viikon ikänen lapsikin vai oliko vielä toinenkin, vähän vanhempi muksu.

Muutaman kaljan tms. aina välillä miekin ymmärrän, jos haluaa vaan istua ja ryypiskellä tehden jotain itelleen mielekästä. Oli se sitten telkan ääressä tai koneen..kuka mitenkin.
Mut ei oo kivaa jos/kun juodaan niin paljon ja myöhälle yöhön/seuraavaan aamuun, että seuraava päivä menee ihan harakoille. Eri asia sit jos ihan lähdetään juhlimaan tms. jotain, mut tolleen ihan muuten vaan.
 
Huomenia :)....

..ei mahda mitään, aamulla saan aina vaan huokailla ihastuksesta syvään, kun toi luonto nyt vaan on niin kaunis <3. Toi vihreys aamuauringon valossa vain on niin voimallista :).

Pikkulauantaissa mennään eli rentoa päivää kaikille. Melkoisen vilpoisaa on, joten elkääpä viuhutelko menemään liian pienissä hepenissänne ettei mene Juhannus sitten pärskiessä :)
 
...ja Lipspetti, oi - pitkästä aikaa mussukka :) *puspus ja halirutistus*!!!

Tuuhan kunnolla näyttämään nassuas ja kertomaan kuulumisias, on sua ollutkin ikävä :). Toivottavasti elos on mallillansa ja sopivasti vauhdikkaissa käänteissä ja menoissa eli tuttua säpäkkyyttä ja tilannerunsautta :) <3
 
Huomenta murmelit :love:

Tässähän voi jo pikkuhiljaa alkaa miettiä sängyn pois laittamista ko taas viimiset 3 yötä nukkunu sohvalla :D mut taju veks joskus 12 aikaa yöllä, enkä mielestäni ainakaa herännyt ko kerran 6 maissa sillee et ai on aamu, no ei ollu vielä nii jatkoin hetke uniani. Kyllä se uniki näköjää joskus sitte tulee parempana ku on ensin valvonut vähän turhan paljon ka paiskinu pirusti hommia. :)

Kohtapuoliin mää lähen kauppaa ja sinne alkoon. Ja sit pitäs koittaa pestä viä pyykkiä et on jussiks sitte tarpeeks vaatetta ku vesisadettaha se on luvannu, saatii onneks kaverin porukoilta asuntoauto lainaa, nii ei tarvii teltassa nukkua, jotain positiivista. Tai no ken nukkuu ja paljon nukkuu ja missäkin nii on taas toinen tarina....:ROFLMAO:
 
Huomenta murmelit :love:

Tässähän voi jo pikkuhiljaa alkaa miettiä sängyn pois laittamista ko taas viimiset 3 yötä nukkunu sohvalla :D mut taju veks joskus 12 aikaa yöllä, enkä mielestäni ainakaa herännyt ko kerran 6 maissa sillee et ai on aamu, no ei ollu vielä nii jatkoin hetke uniani. Kyllä se uniki näköjää joskus sitte tulee parempana ku on ensin valvonut vähän turhan paljon ka paiskinu pirusti hommia. :)

Kohtapuoliin mää lähen kauppaa ja sinne alkoon. Ja sit pitäs koittaa pestä viä pyykkiä et on jussiks sitte tarpeeks vaatetta ku vesisadettaha se on luvannu, saatii onneks kaverin porukoilta asuntoauto lainaa, nii ei tarvii teltassa nukkua, jotain positiivista. Tai no ken nukkuu ja paljon nukkuu ja missäkin nii on taas toinen tarina....:ROFLMAO:
Hyvä kun sait kunnolla nukutuksi ja tasoitetuksi hiukan edes noita univelkojas ja kerättyä voimia :) - on sulla melkoisen haipakkata ollutkin. Olikos sulla vp tänään? Toivottavasti, niin saisit vaan olla ja hiljaksiin laitella kamojas rauhassa valmiiksi Jussin viettoa varten :) - eli ihan törkeen hulppeen mahtavaa reissua sulle, oot kyllä niin ansainnut sen :)!
 
Huomenta!
Pikkisen meinaa laittaa ketutuksen puolelle..miehellä alkoi eilen jo juhannusvapaat, tottahan sen piti muutama olut hakea kaupasta ja istua taas pelaamassa tai mitä sitten tekikään, koneella yömyöhään.
No, ite menin hyvissä ajoin jo lastenhuoneeseen nukkumaan ku tänään töitä..heräsin kolmen maissa veskis käymään ja ukko istuu vieläkin koneella kaljan kans. Sen pitäis kuitenkin tänään olla ees suht tolkuissaan lasten kanssa kotona..tuon äijän tuntien se nukkuu vaikka koko päivän.
Ja, sanoin sille eilen jo päivällä että voisiko se vaihteeks siivota kissojen astian, mielellään tänään ennen kun ne alkaa osoittamaan mieltään ja kusemaan muualle.
Toisen kerran sanoin sillon yöllä, että et tainnut muistaa mitä kysyin/pyysin. No, nyt aamulla siivosin sen ite.
Aika melkosta usein ihan sama juttu.
En kyllä ymmärrä miten jaksat katsella tuota? :eek:
 
Hyvä kun sait kunnolla nukutuksi ja tasoitetuksi hiukan edes noita univelkojas ja kerättyä voimia :) - on sulla melkoisen haipakkata ollutkin. Olikos sulla vp tänään? Toivottavasti, niin saisit vaan olla ja hiljaksiin laitella kamojas rauhassa valmiiksi Jussin viettoa varten :) - eli ihan törkeen hulppeen mahtavaa reissua sulle, oot kyllä niin ansainnut sen :)!
No hyvä juu sai nukuttuu sen 8h. Se on jo aika paljon, ku normaalistikin, vaikka nukun hyvin, niin unet on siinä 6-7 tuntia.

Eiku tänään vielä iltavuoro ja sit alkaa vapaat. Siks tää aamupäivä onkin taas vähän tällanen hektinen et saa kaikki tehtyä, ettei sitte jää huomiselle kaikkea, ku suunniteltiin et lähdetään siinä 12-1 maissa ajelee, ku ruuhkaa on varmasti ja kaupassakäynnit yms vie aikaa kuitenkin.

Mäkin oon ihan sitä mieltä, että oon reissuni ansainnut. Ikinä milloinkaan ollu missään festareilla, ja tähän liki 30 vuoden ikään mennessä, en oo yhtenäkään juhannuksena ollu humpalla, yksiä raveja lukuunottamatta, mutta nekin oli päivän ja seuraavana aamuna haettiin lapset kotio, joten nyt sit otetaan ilo irti :)

On muuten ihanan kamalaa toi värimiehen homma, ku kyynärpäitä myöden taas painovärissä ja sitte mulla on kalsaritki värissä ja reisissä ja mahassa väriläiskiä :D Pitääköhän mun nyt pyytää firman ostaa mulle uudet alushousut ku meni töissä pilalle.. :ROFLMAO:
 
Huomenta!
Pikkisen meinaa laittaa ketutuksen puolelle..miehellä alkoi eilen jo juhannusvapaat, tottahan sen piti muutama olut hakea kaupasta ja istua taas pelaamassa tai mitä sitten tekikään, koneella yömyöhään.
No, ite menin hyvissä ajoin jo lastenhuoneeseen nukkumaan ku tänään töitä..heräsin kolmen maissa veskis käymään ja ukko istuu vieläkin koneella kaljan kans. Sen pitäis kuitenkin tänään olla ees suht tolkuissaan lasten kanssa kotona..tuon äijän tuntien se nukkuu vaikka koko päivän.
Ja, sanoin sille eilen jo päivällä että voisiko se vaihteeks siivota kissojen astian, mielellään tänään ennen kun ne alkaa osoittamaan mieltään ja kusemaan muualle.
Toisen kerran sanoin sillon yöllä, että et tainnut muistaa mitä kysyin/pyysin. No, nyt aamulla siivosin sen ite.
Aika melkosta usein ihan sama juttu.
En kyllä ymmärrä miten jaksat katsella tuota? :eek:
 
Hyvä kun sait kunnolla nukutuksi ja tasoitetuksi hiukan edes noita univelkojas ja kerättyä voimia :) - on sulla melkoisen haipakkata ollutkin. Olikos sulla vp tänään? Toivottavasti, niin saisit vaan olla ja hiljaksiin laitella kamojas rauhassa valmiiksi Jussin viettoa varten :) - eli ihan törkeen hulppeen mahtavaa reissua sulle, oot kyllä niin ansainnut sen :)!
No hyvä juu sai nukuttuu sen 8h. Se on jo aika paljon, ku normaalistikin, vaikka nukun hyvin, niin unet on siinä 6-7 tuntia.

Eiku tänään vielä iltavuoro ja sit alkaa vapaat. Siks tää aamupäivä onkin taas vähän tällanen hektinen et saa kaikki tehtyä, ettei sitte jää huomiselle kaikkea, ku suunniteltiin et lähdetään siinä 12-1 maissa ajelee, ku ruuhkaa on varmasti ja kaupassakäynnit yms vie aikaa kuitenkin.

Mäkin oon ihan sitä mieltä, että oon reissuni ansainnut. Ikinä milloinkaan ollu missään festareilla, ja tähän liki 30 vuoden ikään mennessä, en oo yhtenäkään juhannuksena ollu humpalla, yksiä raveja lukuunottamatta, mutta nekin oli päivän ja seuraavana aamuna haettiin lapset kotio, joten nyt sit otetaan ilo irti :)

On muuten ihanan kamalaa toi värimiehen homma, ku kyynärpäitä myöden taas painovärissä ja sitte mulla on kalsaritki värissä ja reisissä ja mahassa väriläiskiä :D Pitääköhän mun nyt pyytää firman ostaa mulle uudet alushousut ku meni töissä pilalle.. :ROFLMAO:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä