The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta murmelit :love:

Tässähän voi jo pikkuhiljaa alkaa miettiä sängyn pois laittamista ko taas viimiset 3 yötä nukkunu sohvalla :D mut taju veks joskus 12 aikaa yöllä, enkä mielestäni ainakaa herännyt ko kerran 6 maissa sillee et ai on aamu, no ei ollu vielä nii jatkoin hetke uniani. Kyllä se uniki näköjää joskus sitte tulee parempana ku on ensin valvonut vähän turhan paljon ka paiskinu pirusti hommia. :)

Kohtapuoliin mää lähen kauppaa ja sinne alkoon. Ja sit pitäs koittaa pestä viä pyykkiä et on jussiks sitte tarpeeks vaatetta ku vesisadettaha se on luvannu, saatii onneks kaverin porukoilta asuntoauto lainaa, nii ei tarvii teltassa nukkua, jotain positiivista. Tai no ken nukkuu ja paljon nukkuu ja missäkin nii on taas toinen tarina....:ROFLMAO:
Kuulostaa kyllä niin kivalta tuommonen festarireissu!! Meillä riittää festarihulinaa kun otamme kolme lastamme ja mennään serkun kanssa mökille joka tuo sinne kolme omaa lastansa.. Voi olla ettei meilläkään nukuta jussina..:rolleyes:
 
No hyvä juu sai nukuttuu sen 8h. Se on jo aika paljon, ku normaalistikin, vaikka nukun hyvin, niin unet on siinä 6-7 tuntia.

Eiku tänään vielä iltavuoro ja sit alkaa vapaat. Siks tää aamupäivä onkin taas vähän tällanen hektinen et saa kaikki tehtyä, ettei sitte jää huomiselle kaikkea, ku suunniteltiin et lähdetään siinä 12-1 maissa ajelee, ku ruuhkaa on varmasti ja kaupassakäynnit yms vie aikaa kuitenkin.

Mäkin oon ihan sitä mieltä, että oon reissuni ansainnut. Ikinä milloinkaan ollu missään festareilla, ja tähän liki 30 vuoden ikään mennessä, en oo yhtenäkään juhannuksena ollu humpalla, yksiä raveja lukuunottamatta, mutta nekin oli päivän ja seuraavana aamuna haettiin lapset kotio, joten nyt sit otetaan ilo irti :)

On muuten ihanan kamalaa toi värimiehen homma, ku kyynärpäitä myöden taas painovärissä ja sitte mulla on kalsaritki värissä ja reisissä ja mahassa väriläiskiä :D Pitääköhän mun nyt pyytää firman ostaa mulle uudet alushousut ku meni töissä pilalle.. :ROFLMAO:
No tää päivä menee sitten nopeesti kaikkinensa ohi, koska se huominen reissuun lähteminen siivittää kivasti :). Voin vain hyvin kuvitella olosi, oot varmasti intona kuin ilmapallo ja suuresta syystäkin - nauti reissusta ja hyvästä seurasta sekä aivan huikeasta kokemuksesta :)! Toivottavasti kelikin olis hyvä - mutta toisaalta se tuskin hidastaa niin mitään, koska jo se fiilis, että on paikanpäällä, selättää aika monta asiaa :)

Ihanaa, sä oot siellä niin sateenkaarena :D...ei tartte laittaa erikseen värejä pintaan, kun firma pitää huolen siitä. Kyllä teijen pitäs joku sotkulisä saada, tai sitten menet vaan jonkun katalogin kanssa ja sanot että nyt tarttis saada tämmöset kun kävi täällä vahinko:rolleyes::D...
 
Huomenta :)

Onko palsta sekoillut kun edellisellä sivulla oli alastulolta ja lauralta tuplaviestit :eek:
Vai eikö ole vain meinannut lähettää viestiä ja tullut tuplana.

Jotenkin kyllä takkus muutenkin äsken nämä sivut.
 
Huomenta :)

Onko palsta sekoillut kun edellisellä sivulla oli alastulolta ja lauralta tuplaviestit :eek:
Vai eikö ole vain meinannut lähettää viestiä ja tullut tuplana.

Jotenkin kyllä takkus muutenkin äsken nämä sivut.
Koitan maksimoida viestini tehon... No ei nyt vainen.. Itsekkin katselin monta kertaa että nytkö se univaje alkoi vaikuttaa vai näenkö tosiaan kaikki viestit kahtena..
 
@kahvikirahvi osta apteekista Betadibe-voidetta, tappaa kaikki oravaa pienemmät pöpöt haavasta eikä tulehdu. Tarpeellinen tuote kesällä, ei saa käytää jodiallergiset.
Hyvä vesisaippua pesu haavalle, huuhtelu kraanan alla, Betadinea ja lappu päälle.
Apteekista suositeltiin basibactia, sen kanssa oon nyt lätränny. Eilen otin hullut desinfioinnit, puhkoin märät pois ja laitoin salvaa päälle. Mut soitan kyllä sinne tk.seenkin tänään.
 
Päivää, sateista keskiviikkoa.
Hyvä että majuri voi paremmin. :)
Huh juhannuksen kauppareissu tehty :ninja::Dmuutama pikku ostos viellä lähisiwasta.

Joha oli helvetillinen käynti lidlissä, porukkaa tajuttomasti, missään ei päässy kunnolla liikkumaan, ihmiset pojotti eessä, pari ostosta unohtu ja kassalle mentäessä yks vanhempi pariskunta meinas kiilatessaan törmätä minnuun ostoskärryillään. :devil::mad:
Lähtivät toiselta kassalta rymistelemään melkein tyhjälle kassalle ja mä olin askeleen,2 niiden eellä, yrittävät vaan kiilata eteen.:poop:
Nyt sit varmaan valittaavat lapsilleen tai sukulaisilleen, miten törkee nainen oli lidlissä. :cautious::sneaky:

Primalla oli kans hirvee ryysis, mutta ei sentään kukaan yrittäny kiilata tai rynniä päälle. :eek:
 
No tää päivä menee sitten nopeesti kaikkinensa ohi, koska se huominen reissuun lähteminen siivittää kivasti :). Voin vain hyvin kuvitella olosi, oot varmasti intona kuin ilmapallo ja suuresta syystäkin - nauti reissusta ja hyvästä seurasta sekä aivan huikeasta kokemuksesta :)! Toivottavasti kelikin olis hyvä - mutta toisaalta se tuskin hidastaa niin mitään, koska jo se fiilis, että on paikanpäällä, selättää aika monta asiaa :)

Ihanaa, sä oot siellä niin sateenkaarena :D...ei tartte laittaa erikseen värejä pintaan, kun firma pitää huolen siitä. Kyllä teijen pitäs joku sotkulisä saada, tai sitten menet vaan jonkun katalogin kanssa ja sanot että nyt tarttis saada tämmöset kun kävi täällä vahinko:rolleyes::D...
Kyl meil on ainaki sillee, että jos liivit menee piloille nii sit firma ostaa uudet, varmastikin ku ne on yleensä hiukan arvokkaampia, mut noita mistä tuli eilen kaarituki läpi kesken vuoro ja paikkasin maalarinteipillä ko hiersi nii pirusti ni ei varmaa korvaa :D

Nyt mulla on varaluuri akku täynnä ja power bank akku täynnä. Matkalla vielä omaan luuriin akku täyteen niin ei pitäs heti sit ainakaa loppua virta jollei pääsekään lataamaan :)

Joo en usko et se pieni kaatosade tulee pilaa fiilistä :D
 
Kuulostaa kyllä niin kivalta tuommonen festarireissu!! Meillä riittää festarihulinaa kun otamme kolme lastamme ja mennään serkun kanssa mökille joka tuo sinne kolme omaa lastansa.. Voi olla ettei meilläkään nukuta jussina..:rolleyes:
Tutulta kuulostaa, tollasia ne munkin juhannukset on aina ollu :D
Siskon perhe, oma perhe, vanhemmat ja isovanhemmat mökillä aina.
 
Kuulostaa kyllä niin kivalta tuommonen festarireissu!! Meillä riittää festarihulinaa kun otamme kolme lastamme ja mennään serkun kanssa mökille joka tuo sinne kolme omaa lastansa.. Voi olla ettei meilläkään nukuta jussina..:rolleyes:
Tutulta kuulostaa, tollasia ne munkin juhannukset on aina ollu :D
Siskon perhe, oma perhe, vanhemmat ja isovanhemmat mökillä aina.
 
vierailijanörtti
Nyt mulla on varaluuri akku täynnä ja power bank akku täynnä. Matkalla vielä omaan luuriin akku täyteen niin ei pitäs heti sit ainakaa loppua virta jollei pääsekään lataamaan :)
Joo en usko et se pieni kaatosade tulee pilaa fiilistä :D
Matkalaturi :)

Veivattava USB-laturi
Veivaa veivaa! Tämä laturi lataa kaikki USB-laitteet puhelimista lähtien yhdellä käden liikkeellä, eli pyörityksellä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä