Mä oon painunut lähes koko kesän -siis silloin ko en oo duunipöksyissä- joko lyhyissä tai shortsimallisissa vastaavissa.
Tosissaan mukavat.
Mä oon painunut lähes koko kesän -siis silloin ko en oo duunipöksyissä- joko lyhyissä tai shortsimallisissa vastaavissa.
ilman pikkareita, arvaanMä oon painunut lähes koko kesän -siis silloin ko en oo duunipöksyissä- joko lyhyissä tai shortsimallisissa vastaavissa.
Tosissaan mukavat.
Kyllä alikaliiperiammus lähtee helvetimmoisella nopeudella.ei tämä mikään tietokilpailu ole mutta 800 m/s on jo liiottelua.
Lähärillä oli menny varmaan panssarivaunujen sileäputkiset (toisten panssarivaunujen ampumiseen tarkoitetut) kanuunat ja tavalliset sirpalekranaattia ampuvat rihlatut kenttähaupitsit pikkasen sekaisin.Tossa muuten lainaus keskustelupalstalta ja lähteenä on puolustusvoimien silloiset verkkosivut.
Itte kävin intin ennen kuin interveppi keksittiin.
Myönnän, että pari kilsaa sekunnissa oli hieman liioittelua, mutta noin vähää liioittelua ei kutsuta edes lapinlisäksi.
Asia alkoi minua oikeesti kiusaamaan koska kyllä mun pitää panssarivaunut tuntea eikä tapoihini kuulu vetää lukuja stetsonista.
Panssarivaunukanuunoista:
Pääaseen kaliiperiksi on länsimaissa vakiintunut 120 mm ja Venäjällä 125 mm. Panssaria läpäisevänä pääampumatarvikkeena käytetään nuoliammusta (APFSDS). Saavutettava suuenergia nykyisillä nuoliammuksilla (materiaali volframi tai DU, pituuden suhde halkaisijaan; L/D noin 30) lähtönopeudella 1600-1800 m/s on noin 9-12 MJ ja saavutettava läpäisy 650- 950 mm RHA. Nykyaikaisimman taistelupanssarivaunujen etupanssaroinnin läpäisyn on laskettu vaativan noin 18 MJ:N suuenergiaa. Lisääntyvää läpäisyvaatimusta on pyritty täyttämään muun muassa parantamalla nuoliammusten ominaisuuksia, suurentamalla kaliiperia, pidentämällä putkea ja kasvattamalla ammuksen lähtönopeutta.
http://www.mil.fi/maavoimat/kalustoesit ... ?level=100
Huomenta
Tänään laivalle.
Jaa mihi?tulipa sitten mentyä linkedinniin kun siitä nykyjään niin vaahdotaan
joko tet ootta siellä?
et ilmeisesti oo sielläJaa mihi?
en tiennykkään että ak on semmonen.Lähärillä oli menny
Jos päätöntä tarkoitat niin hän oli hyvinkin oikeassa mitä tulee normaaleihin lähtönopeuksiin. Emme tule asiasta riitelemään. Vaikka mä olinkin enemmän oikeassa.Lähärillä oli menny varmaan panssarivaunujen sileäputkiset (toisten panssarivaunujen ampumiseen tarkoitetut) kanuunat ja tavalliset sirpalekranaattia ampuvat rihlatut kenttähaupitsit pikkasen sekaisin.
Pakkohan se on, viran puolesta. Perkeleesti vaan komioita lontoonkielisiä ammattinimikkeitä riviin.tulipa sitten mentyä linkedinniin kun siitä nykyjään niin vaahdotaan
joko tet ootta siellä?
jos taas on kyse "varaosista" vaikkei niitä yleensä lasketa mukaan.En jaksa uskoa, että tykkejä olisi enemmän kuin tykkimiehiä.
V**tu Wikipedia.jos taas on kyse "varaosista" vaikkei niitä yleensä lasketa mukaan.
Hyvältä kuulostaaPahdettuja minitomaatteja, valkosipulivoissa kypsennettyä kesäkurpitsaa ja chili-broilerinsuikaleita (valmismarinadissa). Kepaako?
*yrittää tyhjentää kaapit ennen reissua*