The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tänään täytyy kerätä yrtit, aamupäivällä, sanoo kuukalenteri. Mulla se tarkoittaa persiljaa, tilliä ja choco-piparminttua:
http://www.gardeningknowhow.com/edible/herbs/mint/growing-chocolate-mint-herb.htm
Ihana tuoksu tulee huusholliin pitkäksi aikaa:love:
Kuivauspaikka ei saa olla auringonpaisteessa, mutta kuivassa ja lämpimässä tietysti... Pientä väkerrystä tiedossa: koukkuja, gummirinksuja, nipsuttimia ym... Kivaa puuhaa(y)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
122 Panssarihaupitsi 74
Panssaroidulle tela-alustalle sijoitettu kenttähaupitsi
Kaliiperi. 122 mm
Suurin kantama. 15 km
Sirpalekranaatin paino. 22 kg
Kranaatin lähtönopeus. suurimmillaan 680 m/s
Tulinopeus. 5 laukausta / min
Laukauksia vaunussa. 40 kpl
Paino noin. 16 t
Suurin tienopeus. 60 km/h
Miehistö. 4
N-L panssarihaupitsi

tais kuitenki olla kyseessä nämä perusversiot.
 
Miehellä projektina joku himputin sylinteri.

Mulla chilit ja tomaatit. Ekat siis raahaan sisälle ja toisista karsin turhia lehtiä. Ja sit vois puristaa omppuja mehuksi. Sieneen ei kai kannata, jos pitää aamusta lähteä parin yön reissuun työmaalle.
 
vierailija
öööö--ei olekaan vielä tiistai, jolloin on se yrttienkeruupäivä, mut jos on ens yönä yöpakkasta, on mun otettava tänään osa niistä yrteistä, ettei mene kaikki pilalle. Kuukalenterista katson yleensä, mutta täytyy tarkistaa myös et on oikea sivu kalenterista auki:)
Mut aamupäivällä kerätään, joten NYT!
 
öööö--ei olekaan vielä tiistai, jolloin on se yrttienkeruupäivä, mut jos on ens yönä yöpakkasta, on mun otettava tänään osa niistä yrteistä, ettei mene kaikki pilalle. Kuukalenterista katson yleensä, mutta täytyy tarkistaa myös et on oikea sivu kalenterista auki:)
Mut aamupäivällä kerätään, joten NYT!
Täällä hallanvaara ensi yönä. Mutta mun chilit ovat turvassa. Ja kasvihuoneen oven laitan yöksi kiinni toivoen tomaattien selviävän.

Pitäis vielä miettiä, jaksanko tehdä lopuit ksäkurpitsoista jotain vai saavatko paleltua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä