tarkotat porauslauttaa?Huomenta
Tänään laivalle.
Juu juutarkotat porauslauttaa?
Minä sanon ihan just mitä huvittaaennen ysiä ruukataan sanoa huomenta
eli sivistysyritys valui taas hukkaan?Minä sanon ihan just mitä huvittaa
ei tämä mikään tietokilpailu ole mutta 800 m/s on jo liiottelua.Tankilta menee noin sekunti kääntää putki ja ammus lähtee semmoiset kaks kilsaa sekunnissa.
Tänään täytyy kerätä yrtit, aamupäivällä, sanoo kuukalenteri. Mulla se tarkoittaa persiljaa, tilliä ja choco-piparminttua:
http://www.gardeningknowhow.com/edible/herbs/mint/growing-chocolate-mint-herb.htm
Ihana tuoksu tulee huusholliin pitkäksi aikaa
Kuivauspaikka ei saa olla auringonpaisteessa, mutta kuivassa ja lämpimässä tietysti... Pientä väkerrystä tiedossa: koukkuja, gummirinksuja, nipsuttimia ym... Kivaa puuhaa
Eiköhän ne tähän ikään jo aika turhia oleeli sivistysyritys valui taas hukkaan?
kaikkea pitää koittaa paitsi kansantanhuja ja ommaa siskoaEiköhän ne tähän ikään jo aika turhia ole
pitihän se arvata että roosalassa harrastellaan heti aamusta hydrauliikan parissaMiehellä projektina joku himputin sylinteri.
Mulla chilit ja tomaatit. Ekat siis raahaan sisälle ja toisista karsin turhia lehtiä. Ja sit vois puristaa omppuja mehuksi. Sieneen ei kai kannata, jos pitää aamusta lähteä parin yön reissuun työmaalle.
Mieskuorolaulu on kans no no.kaikkea pitää koittaa paitsi kansantanhuja ja ommaa siskoa
en välttis ihan ekana kokeilis kirkkokuoroakaanMieskuorolaulu on kans no no.
Täällä hallanvaara ensi yönä. Mutta mun chilit ovat turvassa. Ja kasvihuoneen oven laitan yöksi kiinni toivoen tomaattien selviävän.öööö--ei olekaan vielä tiistai, jolloin on se yrttienkeruupäivä, mut jos on ens yönä yöpakkasta, on mun otettava tänään osa niistä yrteistä, ettei mene kaikki pilalle. Kuukalenterista katson yleensä, mutta täytyy tarkistaa myös et on oikea sivu kalenterista auki
Mut aamupäivällä kerätään, joten NYT!