Jos tarkotit mieskunnon testaamisella juomakisaa niin mä nostan kädet pystyyn heti tässäSaa sinne naisetkin tulla.
Eeveeäffä on aina hyvää musaa.Yksi ipanoista ulkoisti itsensa ihan oma- alotteisesti ..eli yokylailya tyrkkas hanelle. Kaksi on kylilla haihattelemassa ja ma ...repeilen taalla me myself and i- seurassa...puuttuu kuulkaas se hiien iso lehtikasa mihin voisin nyt sukeltaa paakkoseni kanssa
Jos joskus eksyt nurkkabaariini niin minä lupaan ja takaan sinulle hyvin turvallisen illan. Sekä taksin kotiin.Jos tarkotit mieskunnon testaamisella juomakisaa niin mä nostan kädet pystyyn heti tässä
No tervepa terve. Kerta.pah.terve vaan teillekin. nih.
..no sielta tulee tietenkin kokille kiitoslaulutJauhelihakeittoa, sekaan maksamakkaraa, loput lindströmin pihvit, perunamuussit, paistettua pekonia ja Best-In härkärisottoa
Hyvin maistui, kolme minuuttia ja kahden litran astia oli tyhjä
Sit kiepille hiekkakuoppaan
Ulvomaan..
Moikkelis kukkuupah.terve vaan teillekin. nih.
Hah,ei vissiin ollu sun eväs kyseessäJauhelihakeittoa, sekaan maksamakkaraa, loput lindströmin pihvit, perunamuussit, paistettua pekonia ja Best-In härkärisottoa
Hyvin maistui, kolme minuuttia ja kahden litran astia oli tyhjä
Sit kiepille hiekkakuoppaan
Ulvomaan..
En.
Juo.
Kahvia.
Ennaaikinakoskaanmilloinkaan.
E o uskon asia.Heh eeennn usko
..kaulin ....
Parasta. Riisin keitinveteen niin avot.
Mitä sä nyt kärkyt siel jotain räkästä lähiönurkkabaaria, tuut tänne Hastingsien loungeen viinalle.Yyveetä kiitos, missä päin tsadia se nurkkabaari oikein sijaitsee