Nurkkailu tuotti tulosta ...
..kasvishässäkkää broilerilla
Hjuva ruoka, hivenen härömpi meikäläinen
..kasvishässäkkää broilerilla
Hjuva ruoka, hivenen härömpi meikäläinen
Oisko Puolen Hehtaarin metsässä?Ihaa hukassa.
Pääsykoetoveri on just tulossa. Huomenna vois kyl illemmasta, jos oon päivällä reipas koulutehtävien kanssa.Mitä sä nyt kärkyt siel jotain räkästä lähiönurkkabaaria, tuut tänne Hastingsien loungeen viinalle.
Huomenna on myös korttelibileet puu-Vallilassa. Voisit nähdä vähän Stadin hipsterilähiötäkin. Oon menossa Mr. Hastingsin ja yhden kamun kanssa 14 aikaan mestoille.Pääsykoetoveri on just tulossa. Huomenna vois kyl illemmasta, jos oon päivällä reipas koulutehtävien kanssa.
Enkös mä just eilen käskeny sua laittamaan sen suoraan palautukseen.Paketti tullu ja haettu niin nyt vasta sit tuli viestiä että paketti on lähtenyt ja perään toinen että paketti on noudettavissa.
*ufopääkkönen*Iha hukassa.
Foliohattu*ufopääkkönen*
..tässä kuumuudessa ja liekeissäolemisessa nyt millään voi ruveta moisia pjaskartelemaan...kato kun Poke-jahti nääsFoliohattu
Meduusan verkko vai Maailmojen sota?
Aa juu tookin tu mii?Ota rahat ja juokse
Abe kuoli ennen kuin elokuvat keksittiin...
Panzerkampfwagen VI ”Tiger” (Sonderkraftfahrzeug 181, SdKfz 181) pystyi tuhoamaan Sherman M4A2 vaunun 2000m etäisyydeltä kun Sherman pystyi läpäisemään Tigerin panssaroinnin vasta alle 400m etäisyydeltä.Abe kuoli ennen kuin elokuvat keksittiin...
Panzerkampfwagen VI ”Tiger” (Sonderkraftfahrzeug 181, SdKfz 181) pystyi tuhoamaan Sherman M4A2 vaunun 2000m etäisyydeltä kun Sherman pystyi läpäisemään Tigerin panssaroinnin vasta alle 400m etäisyydeltä.
Yhtä paljon puhuttiin itse asiasta nyt
Eli siis laita vaikka telkkari kiinni jos noi on ainoat vaihtoehdotMeduusan verkko vai Maailmojen sota?