Välillä pittää taukoja pitää,vaikka pikaisiaPikkutauoko duunissa.
Välillä pittää taukoja pitää,vaikka pikaisiaPikkutauoko duunissa.
Ittekseni vai tarjootko ihan seuraas?Jonain päivänä tuut mun nurkkabaariin.
Mitäpä sinä seurallani tekisit mutta moikataan kun tavataan.Ittekseni vai tarjootko ihan seuraas?
No mitä mä siellä nurkkabaarissa keskenäni tekisin? Oot kyl hiton outoMitäpä sinä seurallani tekisit mutta moikataan kun tavataan.
No tuskin mitään... mistäpä minä tietäisin mitä naiset baareissa tekevät?No mitä mä siellä nurkkabaarissa keskenäni tekisin? Oot kyl hiton outo
...että jatkossa näkee entistä selvemmin ja kirkkaammin paheksua kaikkea ja kaikkia ?Joo, kävin kaupassa ja optikolla. Ostin ruokaa, karkkia ja ilukseen meni silmäklasit
Mikä tää ikkunoide laskemisjuttu on? Yhdeksän näyttäis olevan.@tsuferaffi - onnea onnea uuteen kotiin
Ihan kaikessa rauhassa makustelet uutta kämppää ja otat paikkaa omaksesi. Voin kyllä helposti kuvitella sun ufot olotilaset, onhan muuttaminen aina iso juttu.
Skoolaa ihmeessä tänään itelles, ihan selkee juhlanpaikka kuitenki . Ja - jokos sä siellä uudessa nukuit ekan yön? Muistitko laskea ikkunat ?
...no noi ikkunat ...että kun muuttaa jonnekin, niin ekana yönä ennen nukahtamista "pitäs" laskee kaikki ikkunat...kun se tuottais sitten onnea tjtnMikä tää ikkunoide laskemisjuttu on? Yhdeksän näyttäis olevan.
Eilen saatiin illalla yhdeksän aikaan viimeset kamat sisälle ja tänne sit jäin. Kolmeen asti mulla tais mennä ihmetellessä, et mitä tänne voi purkaa mihinkin. Jotenkin tosi nihkeetä, tuntuu ettei tää purkautuminen edisty yhtään vaikka tyhjiä laatikoita on jo vino pino. Fiiliskin on nihkee ja naapurissa vissiin ulvoo koira, jollei tsadis oo ihmissusia.. En tiiä. Ehkä tää helpottaa sit ku kamat on paikallaan, poikanen kotona ja arki alkaa rullaamaan. Oikeestaan vaan ahistaa ja stressaa just nyt. Kaveri pyyteli kylille huitelemaan mut ei yhtään nappaa lähteä mihinkään.
Kyllä meitä on...jollei tsadis oo ihmissusia..
Mennään molemmatIttekseni vai tarjootko ihan seuraas?
Meinaatte laittaa olemattoman mieskuntoni koetukselle?Mennään molemmat
Siis minkälainen se sun nurkkabaaris oikein on?Meinaatte laittaa olemattoman mieskuntoni koetukselle?
Vaikee sanoo. Tule ja testaa.Siis minkälainen se sun nurkkabaaris oikein on?
Nurkkabaarista oli puheMeinaatte laittaa olemattoman mieskuntoni koetukselle?
Saa sinne naisetkin tulla.Nurkkabaarista oli puhe