Mäki heräsin viide aikaa mut ei ollu kissan vika Silti ei voi valvoo koko yötä.mä heräsin taas viiden aikaan aamulla (kissan vika). nyt on pakko valvoa vähän pitempään tai huomenna nukkuu illalla pikkukakkosen jälkeen.
Mäki heräsin viide aikaa mut ei ollu kissan vika Silti ei voi valvoo koko yötä.mä heräsin taas viiden aikaan aamulla (kissan vika). nyt on pakko valvoa vähän pitempään tai huomenna nukkuu illalla pikkukakkosen jälkeen.
Saa mennä jos lupaa nukkua aamuun asti eikä herää kukkeloimaan yöllä.mutta väsymys.
päiväunet pelastaa.Mäki heräsin viide aikaa mut ei ollu kissan vika Silti ei voi valvoo koko yötä.
En mä ny enää voi päikkyjä nukkuapäiväunet pelastaa.
olit siis kerännyt kivet yläkuulla?Ne oli kuules ämpäreissä valmiina, enkä tee niistä kiviaitaa enkä kivijalkaakaan - ne tyosiaan täytyisi tehdä oikeampaan aikaan. Oothan lukenut nämä kirjat? Ei olis hometaloja eikä tarvis purkaa uusia siltoja...
hyväksyttävää kun oot töihin menossa. mutta mulla on vp.Mä muuten heräsin kakskytvaille neljä.
Mä heräsin ukon herätyskelloon viiden maissa. Sain kyl vähän nukuttua sen jälkeen, mut ko kello soi ennen 7 nii en ois jaksanu nousta ylös ollenkaan.mä heräsin taas viiden aikaan aamulla (kissan vika). nyt on pakko valvoa vähän pitempään tai huomenna nukkuu illalla pikkukakkosen jälkeen.
no huomenna uus yritys.En mä ny enää voi päikkyjä nukkua
no huomenna uus yritys.
laita kaikki grilliin, mä tarjoon makkarat.Mä oon edelleen töissä ja ihan just kohta käryää käpy.
Mä lupaanSaa mennä jos lupaa nukkua aamuun asti eikä herää kukkeloimaan yöllä.
kuukkelitko taas?Mä oon edelleen töissä ja ihan just kohta käryää käpy.
Baltit. Meillä on lync-miitti ja ne sekoilee taas ihan huolellakuukkelitko taas?
uuniomppoja.Mittees sitten?
Voiskin viikonloppuna laittaa omenapaistosta, kiitos vinkistäuuniomppoja.
Kutsu hukku vissiin taas jonnekkin matkan varrelleuuniomppoja.
Kutsu hukku vissiin taas jonnekkin matkan varrelle
nyt sietää hävetä,nih
Vaniljasoossia kanssa?uuniomppoja.
Vaniljasoossia kanssa?