The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mul menee nyt pasmat ihan sekasin täaaä muutossa. En tiiä mitä mä näiden viimesten kamojen kanssa tekisin ku tuntuu et on enää vaa kaikkee pikkukrääsää mitä ei saa pakattua mitenkää fiksusti mihinkään. Luulen et taidan skipata viimesenkin kokeen, en mä muuten ehi tekeen tätä loppuun huomisaamuks :confused:
 
Sen lisäks särkänniemi oli luvannut pitää avoimen tiedotuksen delfiinien siirrosta ja siirtopaikasta, mutta (oletettavasti Kreikkaan kohdistuneen kritisoinnin takia) ne hoiti siirron salassa keskellä yötä eikä vastanneet toimittajien yhteydenottoihin ja haastattelupyyntöihin lainkaan. Yle tai hs just kirjotti jutun miten delfiineillä on menny ensimmäinen vuorokausi perillä, muuten oli tosi hyvän oloinen artikkeli, mut myönteinen kuva sai kolauksen kun siellä luki 'särkänniemen hoitajat ja eläinlääkärit eivät ota kantaa siihen, onko kreikka parempi vai huonompi paikka kuin särkänniemi'.
Mä kyllä ymmärrän, että siirto hoidettiin salassa. Kaikella rakkaudella kaikki kohtaan, mutta ne eläimet stressaa muutenkin herkästi, saati sitten tilanteessa, jossa metelöiviö ihmsiä on satoja ympärillä. Vaikka suurinosa aktivisteista osaiskin olla nätisti, niin aina mahtuu joukkoon niitä mätämunia ja tiedän, että siellä oli nytkin jo ihmisiä katsomassa sitä siirtoa, mutta jos siitä ois ilmoitettu niin se ois luultavasti vähintään tuplaantunut, ellei jopa kolminkertaistunut se määrä ja sitä myötä meteli.
 
Mä kyllä ymmärrän, että siirto hoidettiin salassa. Kaikella rakkaudella kaikki kohtaan, mutta ne eläimet stressaa muutenkin herkästi, saati sitten tilanteessa, jossa metelöiviö ihmsiä on satoja ympärillä. Vaikka suurinosa aktivisteista osaiskin olla nätisti, niin aina mahtuu joukkoon niitä mätämunia ja tiedän, että siellä oli nytkin jo ihmisiä katsomassa sitä siirtoa, mutta jos siitä ois ilmoitettu niin se ois luultavasti vähintään tuplaantunut, ellei jopa kolminkertaistunut se määrä ja sitä myötä meteli.
Pointti tuokin, mutta pidän silti julkista sanojensa syömistä kyseenalaisena. Mutta joo. Nytpä ne on siirretty ja kohut kohuttu, jännä nähä kuin siel kreikassa sujuu.
 
Pointti tuokin, mutta pidän silti julkista sanojensa syömistä kyseenalaisena. Mutta joo. Nytpä ne on siirretty ja kohut kohuttu, jännä nähä kuin siel kreikassa sujuu.

Juu uutisia odotellessa sieltä suunnalta.
Tosin näistäkin sanojen syömisistä yms. on kaks puolta. Niinkuin tässä monessa muussakin asiassa, sana-sanaa vastaan ja kellään ei kuitenkaan ole mitään faktaa esittää.
Jokainen tietty ajaa omaa etuaan, sehän on ihan selvä :D
 
ovat kuulema muuttaneet nuuskan maahantuontisäännöksiä, se on nyt nettopainon mukaan kun ennen oli ettp kolme sinkoa

nyt esim. saa väkövämpää ettania tuua 4 sinkoa mutta pikkupoikien odenssia peräti 10
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä