Mä kyllä ymmärrän, että siirto hoidettiin salassa. Kaikella rakkaudella kaikki kohtaan, mutta ne eläimet stressaa muutenkin herkästi, saati sitten tilanteessa, jossa metelöiviö ihmsiä on satoja ympärillä. Vaikka suurinosa aktivisteista osaiskin olla nätisti, niin aina mahtuu joukkoon niitä mätämunia ja tiedän, että siellä oli nytkin jo ihmisiä katsomassa sitä siirtoa, mutta jos siitä ois ilmoitettu niin se ois luultavasti vähintään tuplaantunut, ellei jopa kolminkertaistunut se määrä ja sitä myötä meteli.Sen lisäks särkänniemi oli luvannut pitää avoimen tiedotuksen delfiinien siirrosta ja siirtopaikasta, mutta (oletettavasti Kreikkaan kohdistuneen kritisoinnin takia) ne hoiti siirron salassa keskellä yötä eikä vastanneet toimittajien yhteydenottoihin ja haastattelupyyntöihin lainkaan. Yle tai hs just kirjotti jutun miten delfiineillä on menny ensimmäinen vuorokausi perillä, muuten oli tosi hyvän oloinen artikkeli, mut myönteinen kuva sai kolauksen kun siellä luki 'särkänniemen hoitajat ja eläinlääkärit eivät ota kantaa siihen, onko kreikka parempi vai huonompi paikka kuin särkänniemi'.
Mä olen kassa vähän ihmetellyt.kertokaas muuten maalaiselle että miks on syntyny aivan järkyttävä älämölö siitä että pari fisua on siirretty uima-altaasta toiseen?
Vähän samaa mieltä, joskus armomurha on oikein.selvintä varmaan olis ollu että delfiinit olis kylmästi päästetty päiviltä
parempi kerta rytinä ku ainanen kitinä
Pointti tuokin, mutta pidän silti julkista sanojensa syömistä kyseenalaisena. Mutta joo. Nytpä ne on siirretty ja kohut kohuttu, jännä nähä kuin siel kreikassa sujuu.Mä kyllä ymmärrän, että siirto hoidettiin salassa. Kaikella rakkaudella kaikki kohtaan, mutta ne eläimet stressaa muutenkin herkästi, saati sitten tilanteessa, jossa metelöiviö ihmsiä on satoja ympärillä. Vaikka suurinosa aktivisteista osaiskin olla nätisti, niin aina mahtuu joukkoon niitä mätämunia ja tiedän, että siellä oli nytkin jo ihmisiä katsomassa sitä siirtoa, mutta jos siitä ois ilmoitettu niin se ois luultavasti vähintään tuplaantunut, ellei jopa kolminkertaistunut se määrä ja sitä myötä meteli.
toivottavasti tuo ei liity mun sairasteluun tällä kertaa.Vähän samaa mieltä, joskus armomurha on oikein.
Pointti tuokin, mutta pidän silti julkista sanojensa syömistä kyseenalaisena. Mutta joo. Nytpä ne on siirretty ja kohut kohuttu, jännä nähä kuin siel kreikassa sujuu.
Haha. Eiku mun itteni vaa. Mä oon tätä menoa pyörätuolissa ennen viikonvaihdetta.toivottavasti tuo ei liity mun sairasteluun tällä kertaa.
Et ooHaha. Eiku mun itteni vaa. Mä oon tätä menoa pyörätuolissa ennen viikonvaihdetta.
Eiks se olis helpompi nostaa se pää lavuaarin reunalle, valukoon nenä sinnetekisköhän vaikka oras sopivan hanan vuotavan nenän tilalle.
No jos toi toinen lonkka menee samanlaiseksi ko toi toinen, miltä nyt vaikuttaa, niin sit mä en pääse kävelee enää. Eli olen mä.Et oo
Ei meeNo jos toi toinen lonkka menee samanlaiseksi ko toi toinen, miltä nyt vaikuttaa, niin sit mä en pääse kävelee enää. Eli olen mä.
No hyvä. Se vissii oireilee muuten vaan.Ei mee
eikös ak luvannu tulla apuun kun vinkkaat vaan, kantaa vaikka pianon yksin kerroksiin.Ei oo tosikaan. Ensimmäinen muuttomies stadin päästä joutu perumaan duunien takia
eikös ak luvannu tulla apuun kun vikkaat vaan, kantaa vaikka pianon yksin kerroksiin.
No mikä tuli? Halaus.
En jaksa enää.