Kokoajan jossain jotakin ja uusia juttuja puskee jatkuvalla syötöllä.No mikä tuli? Halaus.
Mun vaiva johtuu pallonpotkimisesta. Ois pitäny aikanaan valita lajiksi vaikka kuviokellunta niin nyt ei vaivais kun vesipääon prkl täällä raihnasta väkeä, meikäkin alkaa olla kohta lujimmasta päästä vaikka parastaennen päiväys on kaukana takana
...kaikista semmosista lajeista missä trikoot hiertää vakoa tai munasuojukset on päin v***..eikäku ..palleja..siis..väärin kuitenki.....mistä lajista muuten seuraa kusipää?
no ei oo tullu pidettyä munasuojia, trikoista ny puhumattamaan...kaikista semmosista lajeista missä trikoot hiertää vakoa tai munasuojukset on päin v***..eikäku ..palleja..siis..väärin kuitenki.....
No mutta sittenhän et uo kuspiäkkönenno ei oo tullu pidettyä munasuojia, trikoista ny puhumattamaan
Lätkästä ja vormulastamistä lajista muuten seuraa kusipää?
Ens kuun jälkeen on jo kesälomaBöö!!!!
Iiikkl kun on ihunannökkösenlutuinen keli ulkona ....toi aurinko on vaan niin*ihan tärinässä*!!!
Mulla on pomppufiilis tahtomattakin, jo keskiviikkossa mennään, huomenna on torjantai ja syyskuu - aattelepa!
..jos voisin niin laittasin soimaan vaikka BailandoBailando- viisun mutta kun en voi ni - olkaa ilman
Lälläspyy, hymyy pyllyyn !!
mää ostan ton keeniteorian: mun isä oli, luvallanne sanoen, lievästi "vaikea" immeinenNo mutta sittenhän et uo kuspiäkkönen
...tosin jotkut katteelliset sannoo et se ois jotennii keeneiskii....mut en uso
ne on niin kusipäisiä lajeja että kattominenkin näyttää riittävänLätkästä ja vormulasta
No johan on! Joko oot jonottamassa vai mitäkä?Voihan nyt pillu.
Mulla on jonkun aikaa varpaat puutunut ja päkiä tullut tosi kipeeksi korkkarit jalassa. Nyt se paheni niin, että treenitossut tekee samaa. Piti siis marssia lekuriin. Siellä on hermo puristuksissa ja siihen auttaa vain leikkaus
ei pitsit mitään jonota, ne käy pläjäyttämässä nyrkkiä pöytään ja ilmoittaa kylmän viileesti millon allakassa sattuu olemaan leikkauksen mentävä rakonenNo johan on! Joko oot jonottamassa vai mitäkä?
Korkkarit on pahasta
...eli aurinkoinen syyskuu saa siivittää sut lomatunnelmiin ...kutsuuko kenties sangria manjana- maassa?Ens kuun jälkeen on jo kesäloma
...moon maalainen...ei pitsit mitään jonota, ne käy pläjäyttämässä nyrkkiä pöytään ja ilmoittaa kylmän viileesti millon allakassa sattuu olemaan leikkauksen mentävä rakonen
ymmärrän, me maalaiset ei uskalleta korottaa ääntämme vaan otetaan lakki päästä ja jonotetaan kiltisti niin kauan kuin vastaanottovirkailija suvaitsee ilmoittaa...moon maalainen...
Uskalla enää suihkuunkaan mennä kun kesken kaiken rupee itkemään.No,koko päivä ollu vähän haikee.
No mutta siltikin,alkuiltaa vaan kaikille.
...paittipaitti...jos on kyse jälkikasvusta niin....herra armahtakoon v.virkailijan...mie en.ymmärrän, me maalaiset ei uskalleta korottaa ääntämme vaan otetaan lakki päästä ja jonotetaan kiltisti niin kauan kuin vastaanottovirkailija suvaitsee ilmoittaa
Se leikkaus on ihan viimenen keino, ihan heti en siihen suostu. Ensin kokeillaan kaikki mahdolliset kortisonipiikit ja erikoispohjallisetNo johan on! Joko oot jonottamassa vai mitäkä?
Korkkarit on pahasta
Khyyyyl vaan!!! Mulla on vain menolippu....eli aurinkoinen syyskuu saa siivittää sut lomatunnelmiin ...kutsuuko kenties sangria manjana- maassa?