...mä en taija kommentoidakaan nyt mitn, miten oon vieraammassa saati tutummassa seurassa...mulla on sama homma. oudossa porukassa pidän suuni kiinni. tutussa porukassa juttua sit piisaa kai välillä liikaakin.
...kyllä työ tiiätte jo
...mä en taija kommentoidakaan nyt mitn, miten oon vieraammassa saati tutummassa seurassa...mulla on sama homma. oudossa porukassa pidän suuni kiinni. tutussa porukassa juttua sit piisaa kai välillä liikaakin.
No kuule, ei turpapuron tartteis olla mikään perjantaihellu kun menisit ite baanalleperinteinen ilta uunon seurassa....vois sanoo että uuno on mun perinteinen perjantaiheila
Nii varmaanIltoja!
Mä erehdyksessä patsastelin saunan edustalla nakuna kun joku onneton ei oikein saanut moottoripaattiaan toimimaan siinä ihan edustalla, lahdessa.
No sit se heppu heittikin non neljä kierrosta sen pärisevän romukapistuksensa kanssa ohi uudelleen ja uudelleen. PRKL!
turhapuro alko jo.Nii varmaan
Elä nyt höpötä hulluja.Minä en tän paikan jannuihin ees vilkase.ja muualle en lähe.Mä oon vanha,ei jaksa enää ja selvinpäin en lähe minnekkään ja juoda en voi kun tulee kaamee kankkunen ja rapula kestää viikon.Ei kiitos.No kuule, ei turpapuron tartteis olla mikään perjantaihellu kun menisit ite baanalle
Toppia ja farkkua ylle ja menoksi! Siten se kainaloinenkin löytyis ...
Mite se roosan nakuiluun liittyy?turhapuro alko jo.
...ja sua niiin vallan kamalasti se häiritsi ja haittoi ....senkin ekshibitionistiIltoja!
Mä erehdyksessä patsastelin saunan edustalla nakuna kun joku onneton ei oikein saanut moottoripaattiaan toimimaan siinä ihan edustalla, lahdessa.
No sit se heppu heittikin non neljä kierrosta sen pärisevän romukapistuksensa kanssa ohi uudelleen ja uudelleen. PRKL!
Missä sä asuitkaan?Iltoja!
NiinpäLainakuva
Miun on isommat.
Mite se roosan nakuiluun liittyy?
En asu missään Espoossa, daa..."..paikallisia jauheita rohkaisuksi.."
...ai kurkumaa sieraimeen *ufopääkkönen*
No, huvinsa kullakin
Hyvä irea.sieniä, kokeile sieniä.
no kuka siellä nyt ees tahtois asuuEn asu missään Espoossa, daa.
Luet ketjua liian harvoin. Kyllä mä alkuviikosta kerroin kun systeriltä tuli hätäinen soitto.Oliko perheen sisäinen (suvun) lapsi vai joku ei-samaa verta?
Tiivistä homman nimi?
No ei sitte .Elä nyt höpötä hulluja.Minä en tän paikan jannuihin ees vilkase.ja muualle en lähe.Mä oon vanha,ei jaksa enää ja selvinpäin en lähe minnekkään ja juoda en voi kun tulee kaamee kankkunen ja rapula kestää viikon.Ei kiitos.
Ei voi tietää ....armahtakaa armahtakaaEn asu missään Espoossa, daa.
Mut ei tullu uusii kohtauksii?Luet ketjua liian harvoin. Kyllä mä alkuviikosta kerroin kun systeriltä tuli hätäinen soitto.
Pikkuliskon poika oli saanu työmaalla epileptistyyppisen kohtauksen ja melkein purrut kielensä poikki. Ja sit rouvallaan oli edessä yön yli työrupeamat, niin jonkun piti olla pari vuorokautta lapsenvahtina valmiina soittamaan lanssi jos kohtaus sattuu uusiutumaan.
Kas kun toi oli ensimmäinen kohtaus lajiaan, niin ei voinu jättää miestä yksin himaan kun ei lekuritkaan tienneet, että mikä ton kohtauksen laukaisi.
Roosa oikein elementissään. Hahhhahaa, "erehdyksessä" my asss.Nii varmaan
Veikkaanpa, että päätön on nähnyt jo molemmat. Mun nakuilun ja kyseisen Turhapuropätkän.Mite se roosan nakuiluun liittyy?
TMI!Veikkaanpa, että päätön on nähnyt jo molemmat. Mun nakuilun ja kyseisen Turhapuropätkän.