The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltoja!

Mä erehdyksessä patsastelin saunan edustalla nakuna kun joku onneton ei oikein saanut moottoripaattiaan toimimaan siinä ihan edustalla, lahdessa.

No sit se heppu heittikin non neljä kierrosta sen pärisevän romukapistuksensa kanssa ohi uudelleen ja uudelleen. :cautious: PRKL!

No kuule, ei turpapuron tartteis olla mikään perjantaihellu kun menisit ite baanalle :)

Toppia ja farkkua ylle ja menoksi(y)! Siten se kainaloinenkin löytyis :)...
Elä nyt höpötä hulluja.Minä en tän paikan jannuihin ees vilkase.ja muualle en lähe.Mä oon vanha,ei jaksa enää ja selvinpäin en lähe minnekkään ja juoda en voi kun tulee kaamee kankkunen ja rapula kestää viikon.Ei kiitos.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Iltoja!

Mä erehdyksessä patsastelin saunan edustalla nakuna kun joku onneton ei oikein saanut moottoripaattiaan toimimaan siinä ihan edustalla, lahdessa.

No sit se heppu heittikin non neljä kierrosta sen pärisevän romukapistuksensa kanssa ohi uudelleen ja uudelleen. :cautious: PRKL!
...ja sua niiin vallan kamalasti se häiritsi ja haittoi :rolleyes:....senkin ekshibitionisti:love:

Oliko perheen sisäinen (suvun) lapsi vai joku ei-samaa verta?
Tiivistä homman nimi?
Luet ketjua liian harvoin. Kyllä mä alkuviikosta kerroin kun systeriltä tuli hätäinen soitto.

Pikkuliskon poika oli saanu työmaalla epileptistyyppisen kohtauksen ja melkein purrut kielensä poikki. Ja sit rouvallaan oli edessä yön yli työrupeamat, niin jonkun piti olla pari vuorokautta lapsenvahtina valmiina soittamaan lanssi jos kohtaus sattuu uusiutumaan.
Kas kun toi oli ensimmäinen kohtaus lajiaan, niin ei voinu jättää miestä yksin himaan kun ei lekuritkaan tienneet, että mikä ton kohtauksen laukaisi.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Luet ketjua liian harvoin. Kyllä mä alkuviikosta kerroin kun systeriltä tuli hätäinen soitto.

Pikkuliskon poika oli saanu työmaalla epileptistyyppisen kohtauksen ja melkein purrut kielensä poikki. Ja sit rouvallaan oli edessä yön yli työrupeamat, niin jonkun piti olla pari vuorokautta lapsenvahtina valmiina soittamaan lanssi jos kohtaus sattuu uusiutumaan.
Kas kun toi oli ensimmäinen kohtaus lajiaan, niin ei voinu jättää miestä yksin himaan kun ei lekuritkaan tienneet, että mikä ton kohtauksen laukaisi.
Mut ei tullu uusii kohtauksii?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä