The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kisut väsähti hilluttuaan ja pizzan jälkeen,nyt kun vieraita ei oo enää. :DJoutuivat pari tuntia olemaan makkarissa piilossa,ni energiaa riitti

Jotenkin tuntuu, että lääkärien lähtökohtana on se, että vastaanotolle tuleva on luulosairas ja tulee valittamaan turhaan kipuja joita sillä ei oikeesti ole
Niin totta, valitettavasti.

Melkeistä aina pitäs olla mukana joku kaveri, joka pystyis kans jyrähtämään ja vaatimaan sitä hoitoa, jos vaikka itse sattuis olemaan niin heikossa kunnossa ja huolesta sökönä ettei sitä uskalla/ jaksa tehdä...

Ja mietipäs vanhuksia! Joku leipääntynyt lekuri ei välttämättä kiinnitä vaivojen valituksiin huomiota ollenkaan ja vanhus itse puolestaan ei uskalla kyseenalaistaa lääkäriä koska on "puolijumala"...

Mutta puolensa sitä joutuu näemmä arvauskeskuksessa pitämään ja vaatimaan sitä hoitoa. Ei kaikilla ole varaa mennä yksityisellekään...

Suolesta on (n)

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Ällövaroitus !!!:D

On muuten vittumaista huomata vessaan mennessä,että menkat on alkaneet just yllättäen ja pikkarit ja sukkahousut veressä :censored::sneaky::cautious: onneksi ei alkanu vieraiden aikaan eikä ehtiny mennä mekkoon

Päi ja vää på kettingen.

Mii bäk in nukkumaluukku.

Seuraavan kerran kun lähden lapsenvahdiksi niin varmistan, että lapsi on pieni. Tommoisesta kolmekymppisestä on hemmetisti vaivaa.
Mii on nyt ansainnut muutama sihiporejuoma.
Siis palaan kettinkiin kauppakipaisun jälkeen.

• Tykkää
Reactions: 0roosa0
Mulle noi ukot aina sanonu että oo välillä hiljaa :D kun höpötän vaikka kivistä puol tuntia. Vieraassa seurassa oon hiljanen ja ujo mut ajan myötä karisee kyllä kun tutustuu.Läheisten kanssa sit suu käy kyllä just niin että käsketään välil olee tosiaan hiljaa.
mulla on sama homma. oudossa porukassa pidän suuni kiinni. tutussa porukassa juttua sit piisaa kai välillä liikaakin.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä