huomatkaa vasemmassa reunassa kyttäävä vanha eukko.Tissit kiinnostaa.
huomatkaa vasemmassa reunassa kyttäävä vanha eukko.Tissit kiinnostaa.
...haahha ekaa kertaa kuulin suun suusta vittu sanan .
Niin totta, valitettavasti.Jotenkin tuntuu, että lääkärien lähtökohtana on se, että vastaanotolle tuleva on luulosairas ja tulee valittamaan turhaan kipuja joita sillä ei oikeesti ole
Kiitos murunen@Kais - paljosti gauheesti lämpimästi onneva*kukkapuskaa ojentaa*
Moro....."...höpöttäjä.."..
Kuulin nimeni mainitun
Tuisäisäi, Lunis*huiskuttaavilkuttaa*
Mites maailma makaa...?
Muikka mui !Moro.
Jos ens vuonna. Pitää ostaa jotain paikallisia jauheita varmaan rohkasuksi.no ei tarvii, en mä oo menossa tälläkertaa.
Introvertit kunniaan.En oo miekään
Jumaleissön.Siinä
Iltaa
Mulle noi ukot aina sanonu että oo välillä hiljaa kun höpötän vaikka kivistä puol tuntia. Vieraassa seurassa oon hiljanen ja ujo mut ajan myötä karisee kyllä kun tutustuu.Läheisten kanssa sit suu käy kyllä just niin että käsketään välil olee tosiaan hiljaa.En oo miekään
...miten mie nyt veikkaan - hilavitkutin katos ei näytä tuota ollenkaan - että kyseessä ei ole Neumannin musavideo...Siinä
Iltaa
.."..paikallisia jauheita rohkaisuksi.."Jos ens vuonna. Pitää ostaa jotain paikallisia jauheita varmaan rohkasuksi.
Alkoholi ei tee musta höpöttäjää, halailijan ja perseennuolijan kyllä.
LainakuvaJumaleissön.
sulla on tosiaan tosi isotLainakuva
Miun on isommat.
mulla on sama homma. oudossa porukassa pidän suuni kiinni. tutussa porukassa juttua sit piisaa kai välillä liikaakin.Mulle noi ukot aina sanonu että oo välillä hiljaa kun höpötän vaikka kivistä puol tuntia. Vieraassa seurassa oon hiljanen ja ujo mut ajan myötä karisee kyllä kun tutustuu.Läheisten kanssa sit suu käy kyllä just niin että käsketään välil olee tosiaan hiljaa.
sieniä, kokeile sieniä.Jos ens vuonna. Pitää ostaa jotain paikallisia jauheita varmaan rohkasuksi.
Alkoholi ei tee musta höpöttäjää, halailijan ja perseennuolijan kyllä.