Onko Body Shopia lähellä? Ne ihanat pienet pyöreät huulirasvat on pikkutyttöjen mieleen, kun alkaa meikit kiinnostaa.tyttö
Onko Body Shopia lähellä? Ne ihanat pienet pyöreät huulirasvat on pikkutyttöjen mieleen, kun alkaa meikit kiinnostaa.tyttö
oisithan sää voinu laittaa että minkä ikäselle lahja tuleeöööö...no ei ihan viittis sellaselle joka täyttää 7v.
ei oo kyl lähellä. ja toisekseen pyydettiin vaatetta ei mitään krääsää. ostelkoon äitinsä kanssa sitten sellasii jos tykkää.Onko Body Shopia lähellä? Ne ihanat pienet pyöreät huulirasvat on pikkutyttöjen mieleen, kun alkaa meikit kiinnostaa.
ja sun tuli ekana ehdottaa noit härpäkkeitä tietämättä ikää tai sukupuolta.oisithan sää voinu laittaa että minkä ikäselle lahja tulee
aattelin että tulee jollekkin 20...25 hyväpeppuselle neitokaiselleja sun tuli ekana ehdottaa noit härpäkkeitä tietämättä ikää tai sukupuolta.
Varmaan saanut sellaisen koulutuksen jossain? En tiedä, mutta ihan tuttua niiltä esimerkiksi yhdeltä palstalta, jonka moderaattori oli todellakin pepsiaddikti - nainen tai pikkutyttö oli kyllä se. Samaa laulua laulavat, mutta olihan siellä muutama poikkeuksin - siis tässä se Hackenbush - viinirypäleestä se nimi. Otan osaa. Mulla ei ole käytössä edes vitamiininappuloita, joten olenhan surkea asiakas ainakinMiks sä aikuinen ihminen haluut toiselle huonoo oloo?
Ilkeästi sanottupaulalle nopeasti alkavaa ja pitkään kestävää kivuliasta loppusyksyä.
Huulirasva ei ole krääsää, erikoisesti ajateltu Eipä sitten ehdotella mitään.ei oo kyl lähellä. ja toisekseen pyydettiin vaatetta ei mitään krääsää. ostelkoon äitinsä kanssa sitten sellasii jos tykkää.
Lahjakortti sopivaan lähellä olevaan liikkeeseenJa taas pitää ruveta miettimään lahjanostoa.No silleen helppoa et vaatetta toivottiin mutta mitähän vaatetta sitä sitten...
Joku kiva pirtsakka tunika ja siihen matsaavat leggarit ...pikkasesti pitaa olla blingblingia...ja jos tytolla on vaikka pitkat hiukset, niin siihen mukaan joku pantaJa taas pitää ruveta miettimään lahjanostoa.No silleen helppoa et vaatetta toivottiin mutta mitähän vaatetta sitä sitten...
Jees, toikin on muuten tosi hyva . Saa sankaritar itse kayda hakemassa mieluisensa...Lahjakortti sopivaan lähellä olevaan liikkeeseen
Seiskavuotiaalle plikalle tylli-hörsylähame, siihen sopiva paita ja paksut sukkikset.tyttö
En tiedä, kun en ole juonut sitä kymmeniin vuosiin edes lasillistapepsitä se vissiin sitten johtuu että sä olet idiootti.
Mikä plääh?Nii ja iltaa!
Ei mennyt viikkoakaan koulujen alusta kun eka lapsonen alkoi niiskuttaa. Sit toinen ja kolmas. Ja nyt mulla nokka valuu ja kurkku on kipeä. Plääääääääh!
(mitähän plääähille alias Taarelle kuuluu?)
Oli nimimerkkinä muinoin, en kyllä muista oliko pläääääh vai plääh vai kuinka monta äätäMikä plääh?
Vasaran lahjaksiöööö...no ei ihan viittis sellaselle joka täyttää 7v.
Kuule, ihan iltawilleja seuraan nyt parhaillaan...on taas viihdetta parhammillaan,voi veljet! Yksi on suitsaithuithapeli eli otetaanpa uusiksi, toinen on eikakun unohtui tuo viela ja sitten mun pitaa viela tehda toikin ja...eli vartoos vahan, taa asia NYT loppuun.Katotteko Liviltä Kielletty rakkaus?
Meillä mentiin tänään nätisti nukkumaan ja mieskin nukahti taas nojatuoliinKuule, ihan iltawilleja seuraan nyt parhaillaan...on taas viihdetta parhammillaan,voi veljet! Yksi on suitsaithuithapeli eli otetaanpa uusiksi, toinen on eikakun unohtui tuo viela ja sitten mun pitaa viela tehda toikin ja...eli vartoos vahan, taa asia NYT loppuun.
Ja kolmas....on sujuvasti manjana- tunnelmissa joten...*naps* paakkonen asetettu lehmanaivot toiminnalle
Heiii...mennaan taallakin ihan natisti , jos vaikka nyt hiukan mutkitellen ja vaiheillen mutta henki on hyva ja fiilis mainioMeillä mentiin tänään nätisti nukkumaan ja mieskin nukahti taas nojatuoliin