The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Miks sä aikuinen ihminen haluut toiselle huonoo oloo?
Varmaan saanut sellaisen koulutuksen jossain? En tiedä, mutta ihan tuttua niiltä esimerkiksi yhdeltä palstalta, jonka moderaattori oli todellakin pepsiaddikti - nainen tai pikkutyttö oli kyllä se. Samaa laulua laulavat, mutta olihan siellä muutama poikkeuksin - siis tässä se Hackenbush - viinirypäleestä se nimi. Otan osaa. Mulla ei ole käytössä edes vitamiininappuloita, joten olenhan surkea asiakas ainakin:alien:

Nii ja iltaa!

Ei mennyt viikkoakaan koulujen alusta kun eka lapsonen alkoi niiskuttaa. Sit toinen ja kolmas. Ja nyt mulla nokka valuu ja kurkku on kipeä. Plääääääääh!

(mitähän plääähille alias Taarelle kuuluu?)

vierailija
pepsitä se vissiin sitten johtuu että sä olet idiootti.
En tiedä, kun en ole juonut sitä kymmeniin vuosiin edes lasillista:)
Luomuvalkoviini maistuisi kyllä ja se saksalainen olut Das echte hell ja luomuolut scarecrow. Aika kalliita ovat, joten ostan hyvin harvoin, mutta kerronpa niille, jotka viitsivät tämän videon katsoa:
askorbiinihappoa ja sitruunahappoa ei saa juomissa olla yhtään ja mieluiten lasipullossa ostan kaikki - monestakin syystä. Hanajuomia esimerkiksi kuppilassa en osta koskaan, koska niissä niitä aineita on enemmän kuin pullojuomissa.
Minua ei ole tutkittu, mutta papereissa lukee väärää tietoa divertikkeleistä ihan siksi van, että päivystävän kirurgin (crp oli 156 tai jotain, ei muuta vaivaa!) mielestä niitä on kaikilla, Eipäs olekaan, voin vakuuttaa, mutta samalla periaatteella teilläkin kaikilla on niitä:ROFLMAO::LOL:

Roosalan arkipäivää. (mä siis olen aikaminen sählä aina välillä :oops: )

Toissaviikonloppuna kun meillä oli hiukka ruuhkaa ruokapöydässä, nostin ison kesäkurpitsan makkarin aputasolle pois edestä. Tänä aamuna kun mies etsi itselleen alusvaatteita, joutui toteamaan että kaikki ovat märkiä! Niin, se kurpitsa oli tietty alkanut mädäntyä ja valui pöydältä alla oleviin laatikoihin...:sick:

Tänäillalla siis lopputuloksena pyykkikoneellinen sukkia ja aluspöksyjä. Maailman inhottavinta ripustettavaa!

Onneksi muistin, että tyttäret halusivat Netflixin ja siitä hyvstä ovat pyykinripustusorjatyövoimaa. Ongelma ratkaistu!

Katotteko Liviltä Kielletty rakkaus?
Kuule, ihan iltawilleja seuraan nyt parhaillaan(y)...on taas viihdetta parhammillaan,voi veljet! Yksi on suitsaithuithapeli eli otetaanpa uusiksi, toinen on eikakun unohtui tuo viela ja sitten mun pitaa viela tehda toikin ja...eli vartoos vahan, taa asia NYT loppuun.

Ja kolmas....on sujuvasti manjana- tunnelmissa joten...*naps* paakkonen asetettu lehmanaivot toiminnalle(y):D

Kuule, ihan iltawilleja seuraan nyt parhaillaan(y)...on taas viihdetta parhammillaan,voi veljet! Yksi on suitsaithuithapeli eli otetaanpa uusiksi, toinen on eikakun unohtui tuo viela ja sitten mun pitaa viela tehda toikin ja...eli vartoos vahan, taa asia NYT loppuun.

Ja kolmas....on sujuvasti manjana- tunnelmissa joten...*naps* paakkonen asetettu lehmanaivot toiminnalle(y):D
Meillä mentiin tänään nätisti nukkumaan ja mieskin nukahti taas nojatuoliin (y)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä