Katos hemmettiä! Oonko mää ennustuspallonen ....No oottaa nekin.
Katos hemmettiä! Oonko mää ennustuspallonen ....No oottaa nekin.
Sen vuoksi tässä koitankin irrottautua viinasta ihan kokonaan.Juu, baarissakin menee vähemmän viinaa kun ovat jo valmiiksi kaikki kauniin näköisiä
Eiku uutiset ja kohta Herätys taas viideltä.Sit voidaankin alkaa kattomaan BeverleyHillssin kyttää!
Viideltä?Eiku uutiset ja kohta Herätys taas viideltä.
Kukosta viis, mutta täytyy ehtiä töihin aikaisin.Viideltä?
Kukonlaulun aikaan kiekuva kukko joutaa teuraaksi!
Miten sä saat unta niin aikasin? ku mulla on herätys 5.20 (talvisin aiemmin) niin meen nukkuu 23_24 välillä.välil ehkä aiemmin jos on tosi tosi väsy. Muuten pyörin tuntitolkulla. En vaan saa unta aiemmin niin turha mennä pyörii vaikka tiedän et seuraavana päivänä olen ihan naatti.Eiku uutiset ja kohta Herätys taas viideltä.
tai sit tää painostava ilma vaikuttaa sun pöwwöönKatos hemmettiä! Oonko mää ennustuspallonen ....
Syön riittävästi ja urheilen. Uni tulee reippaasti ennen kymmentä. Eli nyt jos pesis hampaat, niin pääsis puhtaalla kalustolla nukkumaan. Miehen herätys on vielä aikaisemmin.Miten sä saat unta niin aikasin? ku mulla on herätys 5.20 (talvisin aiemmin) niin meen nukkuu 23_24 välillä.välil ehkä aiemmin jos on tosi tosi väsy. Muuten pyörin tuntitolkulla. En vaan saa unta aiemmin niin turha mennä pyörii vaikka tiedän et seuraavana päivänä olen ihan naatti.
Ilmankos... en voi sanoa samaaSyön riittävästi ja urheilen. Uni tulee reippaasti ennen kymmentä. Eli nyt jos pesis hampaat, niin pääsis puhtaalla kalustolla nukkumaan. Miehen herätys on vielä aikaisemmin.
No en mä nyt mikään mies oo että sillä aattelis....tai sit tää painostava ilma vaikuttaa sun pöwwöön
mulla on sentäs puolet tosta plakkarissaIlmankos... en voi sanoa samaa
Syöt riittävästi?mulla on sentäs puolet tosta plakkarissa
vähintäänkiSyöt riittävästi?
Selkee paikka elämäntapamuutokselle Itsellä yli 20 v jatkunut vähäunisuus parani viime syksynä syömisen ja likunnan avulla. Suosittelen kokeilemaan.Ilmankos... en voi sanoa samaa
Ei selvinny vieläkäänTämän linkin jälkeen eilen alkoi tapahtua kummia:
http://echoebooks.com/component/content/frontpage
onkos tuttua?
When is A trip to the moon 2 coming out I’ve been waiting 114 years for itEi selvinny vieläkään
Onko kukaan nähnyt tätä aiemmin?
no mikä sen kylmensi?alanenänpää tuli kylmäks
En mää tiedä,ihan jääkylmä.no mikä sen kylmensi?
Nuku hyvinväsykin iski. eli suoriudun peiton alle jos edes yhden kerran nukahtais ilman pyörimistä. öitä.
jos mää lämmittäsin sitä?En mää tiedä,ihan jääkylmä.
Mulla toimii se että syön jos muistan mutta liikun tosi paljonSelkee paikka elämäntapamuutokselle Itsellä yli 20 v jatkunut vähäunisuus parani viime syksynä syömisen ja likunnan avulla. Suosittelen kokeilemaan.