PaheksunEn jaksanu lähtee pakettia hakemaan, saa jäähä huomiseen . Teeleivät paistuu uunissa,ei viitynyt myöskään hakea leipää iltapalaksi
PaheksunEn jaksanu lähtee pakettia hakemaan, saa jäähä huomiseen . Teeleivät paistuu uunissa,ei viitynyt myöskään hakea leipää iltapalaksi
Oisit syöny pari klementiiniä tupakkien sijaanKeitin kannullisen teetä ja polttelin pari tupakkia partsilla niin kohtaus meni ohi.
toimikatotaan toimiiko tää vai tuppaako väkisin vastausta mynttisen viestiin.. Jumiperkele
No sellanen painostava...mikä prkl on painostava ilma?
Älä ny, vadelmahilloa teeleivän päälle ja herkku on valmis.Paheksun
sorsastako sää? nythän on sen aika.mullon kans paketti postissa oottamassa
venäläisvalmisteinen maastopuku syksyn jahteihin
Paheksu vaanPaheksun
Mulla on kans mut kasarit ja sen sellaset oottaa tiskausta.Mä en enää nykyään tiskaile pahemmin, käytän kertakäyttöastioita
niin on mutta päähän ei satu yhtään.Taas painostava ilma,pää kipee
joskus nuorempana sitäki mutta oon heittäny poiessorsastako sää? nythän on sen aika.
eikai kun ei oo päätä.niin on mutta päähän ei satu yhtään.
Mie popsin voin ja juuston kanssa,hillo sopisi kans hyvin jos olis olisÄlä ny, vadelmahilloa teeleivän päälle ja herkku on valmis.
miks ne pitää jättää odottamaan tiskausta, miksei niitä voi tiskata heti käytön jälkeen?Mulla on kans mut kasarit ja sen sellaset oottaa tiskausta.
...mie mänenkin tännään aikasten nukkumaan..tai sitten silmien räpsyttely oli liikaa...tai..jaa, puutoksista en puhukaan mitn...Mulla on kans mut kasarit ja sen sellaset oottaa tiskausta.
Juu, baarissakin menee vähemmän viinaa kun ovat jo valmiiksi kaikki kauniin näköisiäMutta mitä huonompi näkö mulla on niin sitä kauniimmilta kaikki naiset näyttää.
Ei o loppujen lopuksi yhtään huonompi juttu!
Nii.san se,en tiiä.Laiskuus?miks ne pitää jättää odottamaan tiskausta, miksei niitä voi tiskata heti käytön jälkeen?
No oottaa nekin....mie mänenkin tännään aikasten nukkumaan..tai sitten silmien räpsyttely oli liikaa...tai..jaa, puutoksista en puhukaan mitn...
Luin: Mul on kans mut kalsarit ja sen sellaiset oottaa tiskausta...
Sit voidaankin alkaa kattomaan BeverleyHillssin kyttää!Nyt tuli kuva ja ääni.