The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
PMS-oireita:cautious:...

(PakkoMelkeinSiivota-oireyhtymä esiintyy juuri yllättäen hiipimällä ja vasta siivoukseen liittyvän toiminnon jälkeen havahtuu tekemäänsä suoritukseen. Äärimmäisen salakavala, hoitomuotoa ei juurikaan tunneta eli - kärsi!)
Ja nyt tekis mieli pestä vessa mutta sen mä jätän aamusuihkun yhteyteen.
Pitänee istahtaa sohvalle ja odottaa, että tää kohtaus menee ohi.

Hyvä luoja, että voi ihmislapsi tuntea ittenstä tyhmäksi. Uudella koululla on miljoona eri nettisivustoa mitä käytetään. Mun piti käyttää viittä eri sivua, että löysin lukujärjestyksen mistä selvisi opettajan nimi, että saatoin laittaa sähköpostia ja kysyä miten nää ekojen viikkojen hommat menee, kun en pääse ennen syyskuun alkua osallistumaan mihinkään.

Oon ihan pelkän tämmösenkin tietokonekäyttäytymisen kanssa ihan käsi, saati sitten, että kohta pitäis alkaa opettelemaan jotain erilaisia kirjoitus-, kuvanmuokkaus- ja taitto-ohjelmia. Musta niin ei tuu journalistia tällä menolla :cry::cry:

Mut päivän positiivinen: saatiin tarhapaikka 3,5 km päästä tulevasta kodista, bussilla pääsee melkein ovelta ovelle, tarhan vieressä pysäkki, mistä pääsen yhdellä kulkineella suoraan koululle. Praise the lord.

Ja nyt tekis mieli pestä vessa mutta sen mä jätän aamusuihkun yhteyteen.
Pitänee istahtaa sohvalle ja odottaa, että tää kohtaus menee ohi.
Ihan tyypillistä oireilun etenemistä siellä...puuhastelumielitekojen määrä vain kertaantuu..

Kandee käydä partsilla tupakanmittasella tauolla. Jos ei tupakoi, niin sitten - vaikka varsin vaikeeta ja ehken jopa vastenmielistä voi ollakin - rohkeesti vain sohva selkään kiinni. Vois olla tsäänssiä jotta toi oireyhtymä loiventuisi ja poistuisi sillä erää f o r m a a t i s t a....sanos Nykänen :)

En jaksanu lähtee pakettia hakemaan, saa jäähä huomiseen . Teeleivät paistuu uunissa,ei viitynyt myöskään hakea leipää iltapalaksi :D:D

Ihan tyypillistä oireilun etenemistä siellä...puuhastelumielitekojen määrä vain kertaantuu..

Kandee käydä partsilla tupakanmittasella tauolla. Jos ei tupakoi, niin sitten - vaikka varsin vaikeeta ja ehken jopa vastenmielistä voi ollakin - rohkeesti vain sohva selkään kiinni. Vois olla tsäänssiä jotta toi oireyhtymä loiventuisi ja poistuisi sillä erää f o r m a a t i s t a....sanos Nykänen :)
Luetko ajatuksiani vai oletko muuten vaan hyvä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä