Oireettomuus voi olla myös hyvästä
Mää oon tehnyt eilisen ja tämän päivän aikana 4 testiä. 2 digiä joita toinen viikkonäytöllinen ja 2 puikkotestiä. Puikkotesteihin tulee vielä haalea viiva mutta erottuu selvästi. Tänään dpo12.
Soitin aamulla neuvolaan. Kysyi että koska on ollut viimeksi menkat. Sanoin, että oli mulla se 19 päivän vuoto kemiallisesta eli ei tietoa. Mutta hedelmöittymisaika on tiedossa
Meen vasta ensi viikolla ottaan hcg:n. Jos ennen sitä tulee vuotoa tms. niin voin mennä ottaan aikaisemmin, koska lähete on tehty. Kolmen viikon päästä olisi varhaisultra joka tulee neuvolan puolesta. Poliaikaa ei vielä peruttu, siihen on reilu kuukausi aikaa.
Mulla on hyvä ja luottavainen olo ja ei ole pelko pepussa. Itse en voi vaikuttaa km:n, jatkan normaalia elämää. Ajattelin että sitä ois kovinkin peloissaan, mutta sitten pitää yrittää uudestaan, jos ei nyt onnistu. Vastoinkäymiset näemmä vahvistaa ainakin täällä suunnalla vaikka välillä onkin ollut olo, että ei tästä tule koskaan mitään. Etenkin kun on ollut kp1.
Pakko hakea lisää testejä
Mulla on 2 digiä, mutta jätän ne myöhemmille viikoille. Tai sitten testaan viikon päästä toisella digillä. Tai jotain. Mutta haluan edes kerran elämässäni siihen Pc:n kaks viivaa. Nyt tein apteekin puikkotestin ja rsfu:n.
Nyt kaikille plussia!
Niin ja tervetuloa uusille. Täältä saa ihanaa vertaistukea. Muiden raskautuminen antaa toivoa tulevasta. Täällä uskaltaa puhua kaikesta ja yleensä löytyy joku, jolla on ollut vastaavanlainen kokemus.
Leikkurilla on ollut kyllä ihan liian kova koettelemus, voimia!