Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Kuvittelin, että kaikki olis vuotanut pois..mut toisin kävi..Nyt odotellaan osastolla kaavintaan..kumpa sinne pääsis pian..mä kammoan sairaalaa..Ja jotenkin ei ollut henkisesti valmistautunut tähän.
No jos tästä jotain hyvää haluaa löytää..niin eipä tarvinnu viikkoja odotella.
Voih......koita jaksaa!
 
Kuvittelin, että kaikki olis vuotanut pois..mut toisin kävi..Nyt odotellaan osastolla kaavintaan..kumpa sinne pääsis pian..mä kammoan sairaalaa..Ja jotenkin ei ollut henkisesti valmistautunut tähän.
No jos tästä jotain hyvää haluaa löytää..niin eipä tarvinnu viikkoja odotella.
Voi apua, tsemppiä! Mää kammoan kanssa sairaaloita ja pyörryn lääkäreissä ja verikokeissa ja oon kipuherkkä. Tai näin oli vielä tämän vuoden alussa. Pelkäsin tyhjennyspäivää polilla ihan kauheesti ja sain täältä valtavan tuen. Jälkeenpäin ajateltuna ei ollut niin kauheeta kuin odotin vaikka kipuja oli. Isoin kipu silti meni pois lääkkeillä ja nuppikin oli sopivan turtunut Panacodista.

Tänä vuonna on otettu kuudet verikokeet ja ensi viikolla on taas edessä. Nyt en ole pyörtynyt, mutta makuulteen otetaan vielä. Mun edellinen sairaalakokemus ennen maaliskuuta oli vuodelta 1994 joten vähällä olen päässyt.

Kaikki menee hyvin, oot ammattilaisten käsissä. Voimia!
 
Omanapa Soitin äsken sitten sinne neuvolaan. 13.9 eka neuvola-aika ja viikko ennen sitä 6.9. varhaisultra kunnallisen kautta. :love: Keskenmenojen vuoksi sinne pääsen.

Nyt pitäisi vaan malttaa pari viikkoa vielä jännittää, ennen kuin saa tietää kasvaako siellä kohdussa ylipäätään ketään..
 
Omanapa Soitin äsken sitten sinne neuvolaan. 13.9 eka neuvola-aika ja viikko ennen sitä 6.9. varhaisultra kunnallisen kautta. :love: Keskenmenojen vuoksi sinne pääsen.

Nyt pitäisi vaan malttaa pari viikkoa vielä jännittää, ennen kuin saa tietää kasvaako siellä kohdussa ylipäätään ketään..
Täydellistä! Ei tarvi jännittää, tällä kertaa kaikki menee hyvin. Kolmas kerta toden sanoo! Mennään taas samoissa km:m, kemiallisen ja plussan kanssa :) Sää ehdit punnertaa maailmaan muutamaa päivää aikaisemmin ja eri kuussa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttumar
Tänään testattu hailakka haamu one step -testeillä. Onko muilla kokemusta, että onko ne ihan luotettavia? Rinnat on kipeät ja nälkä koko ajan. Ja tosiaan dpo 10 on nyt. Eilenkin näkyi jo jotain testissä. Mää olen ikuinen pessimisti, mutta yritän ottaa Vauveli vanhalle -asenteesta mallia. :) Ehkä tämä joku kerta onnistuu. Toivottavasti nyt. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
Tänään testattu hailakka haamu one step -testeillä. Onko muilla kokemusta, että onko ne ihan luotettavia? Rinnat on kipeät ja nälkä koko ajan. Ja tosiaan dpo 10 on nyt. Eilenkin näkyi jo jotain testissä. Mää olen ikuinen pessimisti, mutta yritän ottaa Vauveli vanhalle -asenteesta mallia. :) Ehkä tämä joku kerta onnistuu. Toivottavasti nyt. (y)
Tässä on nyt plussa-aalto selvästi käynnissä, eihän se voi olla muuta kuin sitä itteensä :love::love:

Mää testasin silloin ekassa raskaudessa ensin one stepillä. Ei tullut yhtikäs mitään. Uitin samaan purkkiin digin ja antoi positiivisen. Testasin joku päivä myöhemmin uudestaan samaisella liuskamerkillä ja ei edelleenkään näkynyt mitään, mutta digi antoi taas positiivista. Silloin ei ollut siis kemiallinen vaan pääsin viikoille 7+ jotain asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Jutska
Onnea Jutska :love::love:


Raskas päivä ollu..kävin vatsan ultrassa kättärillä, muualle ei ollut aikoja jäljellä. Sappikivet löyty, eli leikkaus luultavasti edessä..ei kiva :unsure:

Mutta se mikä tästä erityisen raskaan tekee on se, että piti mennä kättärille ultraan. Mun sydäntä puristi koko ajan, siitä asti kun auto parkkiin jätettiin. Kyllä mä ihan jonkun muun takia oon ajatellu meneväni seuraavan kerran sinne..muistin sen kaiken kun kaksi kertaa oon synnyttänyt siellä, miten oon aina raskauksien alussa ruvennut muistelemaan miltä ultrat siellä tuntui, synnytys jne..sitten alkoi hiipimään mieleen se käynti keskeytyneessä keskenmenossa, miten pahalta se henkinen pahaolo sillon tuntui..miltä tuntui lähteä lääkkeet kädessä kotiin vuodattamaan meidän pieni vauvanalku vessanpönttöön :cry::cry:
Eikä tietenkään ne onnelliset raskaana olevat naiset ja ylpeät tulevat isätkään helpottanu mun oloa yhtään :(:unsure:
 
Pitääpä testata jollain muulla testillä myös.
Onnea Jutska :love::love:


Raskas päivä ollu..kävin vatsan ultrassa kättärillä, muualle ei ollut aikoja jäljellä. Sappikivet löyty, eli leikkaus luultavasti edessä..ei kiva :unsure:

Mutta se mikä tästä erityisen raskaan tekee on se, että piti mennä kättärille ultraan. Mun sydäntä puristi koko ajan, siitä asti kun auto parkkiin jätettiin. Kyllä mä ihan jonkun muun takia oon ajatellu meneväni seuraavan kerran sinne..muistin sen kaiken kun kaksi kertaa oon synnyttänyt siellä, miten oon aina raskauksien alussa ruvennut muistelemaan miltä ultrat siellä tuntui, synnytys jne..sitten alkoi hiipimään mieleen se käynti keskeytyneessä keskenmenossa, miten pahalta se henkinen pahaolo sillon tuntui..miltä tuntui lähteä lääkkeet kädessä kotiin vuodattamaan meidän pieni vauvanalku vessanpönttöön :cry::cry:
Eikä tietenkään ne onnelliset raskaana olevat naiset ja ylpeät tulevat isätkään helpottanu mun oloa yhtään :(:unsure:
Voi kurja nuo sappikivet! Ja tiedän niin, miltä susta tuntuu. Itse en pysty mennä ollenkaan varhaisultraan neuvolaan. Sydäntäni puristaa ja ahdistaa ajatuskin siitä, sillä siellä minulle kerrottiin kohdun olevan tyhjä. En vain pysty sinne mennä. Jos tämä raskaus kestää, niin käyn naisten polilla. Sinne minulla onkin 13.9. Aika kystakontrolliin. Toivottavasti pääsisit vielä mukavissa merkeissä sinne kättärille! Tsemppiä kovasti sappikivileikkaukseen ja muutenkin!
 
Onnea Jutska :love::love:


Raskas päivä ollu..kävin vatsan ultrassa kättärillä, muualle ei ollut aikoja jäljellä. Sappikivet löyty, eli leikkaus luultavasti edessä..ei kiva :unsure:

Mutta se mikä tästä erityisen raskaan tekee on se, että piti mennä kättärille ultraan. Mun sydäntä puristi koko ajan, siitä asti kun auto parkkiin jätettiin. Kyllä mä ihan jonkun muun takia oon ajatellu meneväni seuraavan kerran sinne..muistin sen kaiken kun kaksi kertaa oon synnyttänyt siellä, miten oon aina raskauksien alussa ruvennut muistelemaan miltä ultrat siellä tuntui, synnytys jne..sitten alkoi hiipimään mieleen se käynti keskeytyneessä keskenmenossa, miten pahalta se henkinen pahaolo sillon tuntui..miltä tuntui lähteä lääkkeet kädessä kotiin vuodattamaan meidän pieni vauvanalku vessanpönttöön :cry::cry:
Eikä tietenkään ne onnelliset raskaana olevat naiset ja ylpeät tulevat isätkään helpottanu mun oloa yhtään :(:unsure:
Voi sua, voimia. Itsellä on sama fiilis sieltä paikasta, missä todettiin kkm. Kävin siellä yhteensä 4 kertaa, joista kolmas kerta oli auton haku ja se tuntui pahimmalta. Olin siis jättänyt auton parkkiin sinne tyhjennyspäivänä ja haettiin se miehen kanssa pari päivää myöhemmin. Se tyhjä ja jäätävä tunne, kun päästiin pihaan. Ajattelin, että sinne se pieni oli jäänyt, se josta piti tulla mun esikoinen nyt lokakuussa.

Mulla on sama paikka edessä joka tapauksessa, oli sitten edessä lapsettomuuspoli/ultrat/synnytys. Viimeiseen asti vältän sinne menoa ja esim. verikokeet olen käynyt muualla ottamassa. Siellä on otettu yhdet verikokeet samalla reissulla, kun kkm todettiin.

Seuraava varhaisultra on eri paikassa ja hyvä niin.
 
Onnea kaikille plussanneille!! Pahoittelut ja tervetuloa uusille..

Kävin jo aamulla hehkuttamassa, mutta poistin viestin kun meinasin ettei sittenkään.. mutta kyllä! KYLLÄ!! Täällä alkoi menkat!! 108 vuorokautta keskenmenon jälkeen! Juuri kun olin päättänyt tänään soittaa lääkäriaikaa.. wuhuuu!!! Koskaan en ole näistä näin paljon iloinnut. Tätä pitää kyllä nyt juhlia jotenkin.. :ROFLMAO::D:LOL::p:love:
 
Tänään testattu hailakka haamu one step -testeillä. Onko muilla kokemusta, että onko ne ihan luotettavia? Rinnat on kipeät ja nälkä koko ajan. Ja tosiaan dpo 10 on nyt. Eilenkin näkyi jo jotain testissä. Mää olen ikuinen pessimisti, mutta yritän ottaa Vauveli vanhalle -asenteesta mallia. :) Ehkä tämä joku kerta onnistuu. Toivottavasti nyt. (y)
Härttilääri, unohdin ihan onnitella! Onnea hirmuisesti, nyt kaikki menee hyvin! :love::love::love::love:
 
Härttilääri, unohdin ihan onnitella! Onnea hirmuisesti, nyt kaikki menee hyvin! :love::love::love::love:
Kiitos! Oireet vielä vähäisiä ja viivat hyvin hentoja testeissä. Toivottavasti kolmas kerta sanoisi toden myös minun tapauksessani. Mieskään ei enää ole kovin luottavainen. Eilen tilasin netistä lisää raskaustestejä, niin se sanoi, että tilaa nyt sitten niitä kunnolla, että riittää seuraavaankin kiertoon. :ROFLMAO: Toivottavasti sitä ei tule!!
 
Kiitos! Oireet vielä vähäisiä ja viivat hyvin hentoja testeissä. Toivottavasti kolmas kerta sanoisi toden myös minun tapauksessani. Mieskään ei enää ole kovin luottavainen. Eilen tilasin netistä lisää raskaustestejä, niin se sanoi, että tilaa nyt sitten niitä kunnolla, että riittää seuraavaankin kiertoon. :ROFLMAO: Toivottavasti sitä ei tule!!
Tottakai oot laskenut koska sulla on la? :love: Taidetaan mennä aika samoissa, mulla on 3.5. Laskin hedelmöityksen mukaan koska menkkojen alkamisesta ei ole tietoa kemiallisen takia. Vaikka laittaisin kiertopäiväksi mitä vaan väliltä 23-28 niin aina antaa tuon saman päivämäärän eri laskureilla eli kai se sitten on se. Mulla ei ole vielä mitään oireita muuta kuin nivusten/alavatsan kiristys molemmilta puolilta. Eilen oli turpea maha illalla, mutta käytiin ravintolassa juhlistamassa plussaa ja tuli syötyä suolaisesti. Illalla join vissyä paljon, joten ne varmaankin turvotti. En valita yhdestäkään oireesta vaikka joutuisin tippaan puklimisen takia. On se sen arvoista ja nyt kun on esikoinen kyseessä, niin ehtii oireilla kunnolla.

Kesäristiäisiä odotellessa :love::love::love: Nyt kaikki mukaan plussaamaan ja ne jotka kärvistelee km:n jälkeisissä tiloissa, niin äkkiä omat menkat kehiin ja sitten uutta yritystä! Tai aina parempi jos omia menkkoja ei ehdi tulla! :love: Kyllä se naiset vielä tästä iloksi muuttuu! :)
 
Tottakai oot laskenut koska sulla on la? :love: Taidetaan mennä aika samoissa, mulla on 3.5. Laskin hedelmöityksen mukaan koska menkkojen alkamisesta ei ole tietoa kemiallisen takia. Vaikka laittaisin kiertopäiväksi mitä vaan väliltä 23-28 niin aina antaa tuon saman päivämäärän eri laskureilla eli kai se sitten on se. Mulla ei ole vielä mitään oireita muuta kuin nivusten/alavatsan kiristys molemmilta puolilta. Eilen oli turpea maha illalla, mutta käytiin ravintolassa juhlistamassa plussaa ja tuli syötyä suolaisesti. Illalla join vissyä paljon, joten ne varmaankin turvotti. En valita yhdestäkään oireesta vaikka joutuisin tippaan puklimisen takia. On se sen arvoista ja nyt kun on esikoinen kyseessä, niin ehtii oireilla kunnolla.

Kesäristiäisiä odotellessa :love::love::love: Nyt kaikki mukaan plussaamaan ja ne jotka kärvistelee km:n jälkeisissä tiloissa, niin äkkiä omat menkat kehiin ja sitten uutta yritystä! Tai aina parempi jos omia menkkoja ei ehdi tulla! :love: Kyllä se naiset vielä tästä iloksi muuttuu! :)
Tottahan toki olen laskenut! 5.5. Olisi hedelmöityksen mukaan laskettuna. Samoissa mennään ja yhdessä jännitetään. (y)
 
Nyt olis toimenpide ohi..Hyvin sujui. Kotimatkalla, sain jo toimenpiteestä antibioottia suoneen ja nyt kahta eri antibioottia viideksi päiväksi kotiin. Tuntuu että nyt asia on hyvin hoidettu..Kuukauden päästä vielä se raskaushormonipitoisuus.
Lääkäri sanoi, että jos jää pienikin murenen istukkaa kohtuun..voi jäädä vuotamaan. Ja kuulemma hyvin yleistä ettei tuulimunaraskauksissa kohtu tyhjenee kunnolla lääkkeillä. Sain jopa ruhtinaallisesti viisi päivää saikkua..normisti kuulemma vaan kaksi.
 
Nyt olis toimenpide ohi..Hyvin sujui. Kotimatkalla, sain jo toimenpiteestä antibioottia suoneen ja nyt kahta eri antibioottia viideksi päiväksi kotiin. Tuntuu että nyt asia on hyvin hoidettu..Kuukauden päästä vielä se raskaushormonipitoisuus.
Lääkäri sanoi, että jos jää pienikin murenen istukkaa kohtuun..voi jäädä vuotamaan. Ja kuulemma hyvin yleistä ettei tuulimunaraskauksissa kohtu tyhjenee kunnolla lääkkeillä. Sain jopa ruhtinaallisesti viisi päivää saikkua..normisti kuulemma vaan kaksi.
Sulla on rankka päivä takana. Hetki kerrallaan eteenpäin... voimia toipumiseen.
 
MirriX paljon voimia!

Jättionnittelut kaikille plussanneille :love:

Omanapa
Mua on vaan itkettänyt. Kamala masis ja alavatsaa särkee ja odotan vaan koska menkat taas alkaa. Tuntuu et me ei ikinä saada toista vauvaa enkä ikinä tuu raskaaksi ja jos jostain syystä tulisinkin niin tuskinpa sekään raskaus kestää. Huomenna taas onneksi työpäivä niin ei oo aikaa ajatella.
 
Nyt olis toimenpide ohi..Hyvin sujui. Kotimatkalla, sain jo toimenpiteestä antibioottia suoneen ja nyt kahta eri antibioottia viideksi päiväksi kotiin. Tuntuu että nyt asia on hyvin hoidettu..Kuukauden päästä vielä se raskaushormonipitoisuus.
Lääkäri sanoi, että jos jää pienikin murenen istukkaa kohtuun..voi jäädä vuotamaan. Ja kuulemma hyvin yleistä ettei tuulimunaraskauksissa kohtu tyhjenee kunnolla lääkkeillä. Sain jopa ruhtinaallisesti viisi päivää saikkua..normisti kuulemma vaan kaksi.
Tsemppiä MirriX toipumiseen! Onneksi on nyt hoidettu ja hyvin ja asia huomattiin ennen kuin on viikkoja kulunut ja pahimmassa tapauksessa iskenyt vielä kohtutulehdus...

Itseä kyllä vähän harmittaa, että menen tuohon operaatioon, kun alkaa olla kuusi viikkoa lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Turhaan ollut sen ajan toiveikas ja odotellut kuukautisia. Nyt on kaksi päivää tiuhempaan alavatsaa jomotellut, niin sekin mietityttää, mutta onneksi ei ainakaan kunnon kuumetulehdusta ole iskenyt...

Tsemppiä myös Haaveilija-31! Ikävä joutua operaatioon... Tiedätkö kuinka pian se on tulossa?

Uusia plussanneitakin oli taas, onneaonnea valtavasti!! Mahtavaa, plussa-aalto iskee!!!:LOL::):love:
 
Nyt olis toimenpide ohi..Hyvin sujui. Kotimatkalla, sain jo toimenpiteestä antibioottia suoneen ja nyt kahta eri antibioottia viideksi päiväksi kotiin. Tuntuu että nyt asia on hyvin hoidettu..Kuukauden päästä vielä se raskaushormonipitoisuus.
Lääkäri sanoi, että jos jää pienikin murenen istukkaa kohtuun..voi jäädä vuotamaan. Ja kuulemma hyvin yleistä ettei tuulimunaraskauksissa kohtu tyhjenee kunnolla lääkkeillä. Sain jopa ruhtinaallisesti viisi päivää saikkua..normisti kuulemma vaan kaksi.
Mulle mainitsi ennen tyhjennystä lääkäri muuten kans jotain ton tuulimunan tyhjenemisestä. Mutta tyyliin, että ei lähde helposti tyhjenemään.

Mitenkä kauan sulla oli tyhjennyksestä kaavintaan?
Mä oon varmaan iha vainoharhainen täällä.
Nyt ei taas oo tänään tullut, kun rusehtavan punaista limaa.
Eilen selkeetä verta...
Ääh...
Joo ei ole,kun 2½vk tyhjennyksestä, mut kun se vuoto ei tosiaan ollut mitään hirmu runsasta missään vaiheessa.

Joo, mut tässä yksi kuva joitain aikoja ennen ultraa ja huonoja uutisia.
Oikein kaunis plussa
http://aijaa.com/y9Btiu

ja tässä tämän aamuinen, eli 2½ viikkoa tyhjennyksestä suunilleen
http://aijaa.com/aspODH
Onko tuo nyt ok?? Pitäiskö olla jo haaleanpi??

Laitetaan vielä tämmönen vertailu. On tuo tämän päivänen haaleenpi, kun rv 4+2 tehty.
http://aijaa.com/xLDTpT
 
MirriX paljon voimia!

Jättionnittelut kaikille plussanneille :love:

Omanapa
Mua on vaan itkettänyt. Kamala masis ja alavatsaa särkee ja odotan vaan koska menkat taas alkaa. Tuntuu et me ei ikinä saada toista vauvaa enkä ikinä tuu raskaaksi ja jos jostain syystä tulisinkin niin tuskinpa sekään raskaus kestää. Huomenna taas onneksi työpäivä niin ei oo aikaa ajatella.
Voi itku:( Vaikea pysyä positiivisena ja toiveikkaana, kun on kokenut kovia ja aika kuluu. Halaus ja valtava plussa-aalto sinnekin suuntaan! Kyllä sun hetki tulee vielä!!
 
Mulle mainitsi ennen tyhjennystä lääkäri muuten kans jotain ton tuulimunan tyhjenemisestä. Mutta tyyliin, että ei lähde helposti tyhjenemään.

Mitenkä kauan sulla oli tyhjennyksestä kaavintaan?
Mä oon varmaan iha vainoharhainen täällä.
Nyt ei taas oo tänään tullut, kun rusehtavan punaista limaa.
Eilen selkeetä verta...
Ääh...
Joo ei ole,kun 2½vk tyhjennyksestä, mut kun se vuoto ei tosiaan ollut mitään hirmu runsasta missään vaiheessa.

Joo, mut tässä yksi kuva joitain aikoja ennen ultraa ja huonoja uutisia.
Oikein kaunis plussa
http://aijaa.com/y9Btiu

ja tässä tämän aamuinen, eli 2½ viikkoa tyhjennyksestä suunilleen
http://aijaa.com/aspODH
Onko tuo nyt ok?? Pitäiskö olla jo haaleanpi??

Laitetaan vielä tämmönen vertailu. On tuo tämän päivänen haaleenpi, kun rv 4+2 tehty.
http://aijaa.com/xLDTpT
Mitenköhän tuon hcg:n pitää laskea? Mulla on edelleen tuollainen tosi selkeä plussa, kun kokeilin ihan huvikseni tänään aamulla. Ja mulla on edelleen vuotanut just sillain, että loppui vuoto ja sitten taas vähän ja taas loppui ja se sitten oli merkki, ettei ole kunnolla tyhjentynyt. Oliko sulle mitään kontrollia tiedossa vai oliko se vain se ultra ennen kotiinlähtöä tyhjennyksen jälkeen? Mietin vain, että kuinka tarkkaan silloin ylipäänsä voi tilanteen tarkistaa, kun edelleen vuoto kuitenkin jatkuu. Jos olisikin jäänyt jotain pientä... Toivotaan tietysti ettei!!!
 

Yhteistyössä