Awww...mää yllätin sut ihan täysin
tai nelonen, semmonenki on tehty valtavan menstyksen jatkoksi.Kohtaus elokuvasta "Haihurrikaani 1, 2 tai 3"
Toi on ilmeisesti hain poikanen joka yrittää itteään isompaa saalista?
Luulis haiden meristä loppuvan kun hurrikaanit toistuvasti heittää ne maihin?tai nelonen, semmonenki on tehty valtavan menstyksen jatkoksi.
ykspäivä hukkasin puhelimen, löyty sitten kun seuraavan kerran tuli nälkä....hiukan venahti taa meikalaisen paivakahviaika...sahlasin ja haslasin taalla ja sitten...
- Kuka Kumma taalla jattaa kuppeja pitkin pituutta ympari ampareit...*kurkkaa kuppiin*...Jaa! Tanneko ma sen kahvikuppini unohdin???!!!
..ja jos tulee sanallakaan vihjauksia jostain orastavasta dementiasta tai muusta muistiharosta tjtn, niin...
katso liitettä 1032
Dude, be careful out there....!!
Höhööh, mömmöö huuleen...hiukan venahti taa meikalaisen paivakahviaika...sahlasin ja haslasin taalla ja sitten...
- Kuka Kumma taalla jattaa kuppeja pitkin pituutta ympari ampareit...*kurkkaa kuppiin*...Jaa! Tanneko ma sen kahvikuppini unohdin???!!!
..ja jos tulee sanallakaan vihjauksia jostain orastavasta dementiasta tai muusta muistiharosta tjtn, niin...
katso liitettä 1032
Etköhän sinä ole tuommoinen ihan luonnostasi....hiukan venahti taa meikalaisen paivakahviaika...sahlasin ja haslasin taalla ja sitten...
katso liitettä 1032
Etköhän sinä ole tuommoinen ihan luonnostasi.
Dementia alkaa sit kun et enää muista olla höwhöpöwwö.
..jep, laakitys ei olekaan aikoihin ollut kunnossa...johtuen varmasti siita etta sita ei ole ollenkaan...Höhööh, mömmöö huuleen
Mulla sama...jep, laakitys ei olekaan aikoihin ollut kunnossa...johtuen varmasti siita etta sita ei ole ollenkaan...
OMG! Nyt on mun kaikki toivo mennytta...mie oon huomennakin tammonen!!!
No kuules, rammitaan taa paiva naitten paakkostemme kanssa jotenkuten nukkumisaikaan asti ja sitten...toivotaan huomenna parasta ja pelataan pahintaMulla sama.
Majurilla on mömmöasiat kunnossa joten hänellä on toivoa paranemisesta.
näin, huomenna on vklp lusittu ja alkaa uusi töiviikkoNo kuules, rammitaan taa paiva naitten paakkostemme kanssa jotenkuten nukkumisaikaan asti ja sitten...toivotaan huomenna parasta ja pelataan pahinta
..jos aattelisin sillai nyrjahtaneena, ni voisin hienostuneesti veikata etta tossa ois ilmassa semmosta kettuilusvittuilusosastoanäin, huomenna on vklp lusittu ja alkaa uusi töiviikko
maanantait
Ai miten niin tää päivä. Oliskin vaan.No kuules, rammitaan taa paiva naitten paakkostemme kanssa jotenkuten nukkumisaikaan asti ja sitten...toivotaan huomenna parasta ja pelataan pahinta
No ala nyt viitti siella torpedoida alas mun positiivisuusoptimistisuusflowta ollenkaan!!! Kato huomenna kun voi olla kaikki paaaaljon paremmin...on niita ihmeita ennenkin sattunut.Ai miten niin tää päivä. Oliskin vaan.
Mut perkule kun mun pitää tällä samalla päällä yrittää pärjätä koko loppuikä.
Omenasato pussiin ja pakkaseen. Tää laite on ihan yliveto.