The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
...hei, keli näyttää tosi hyvältä; sinistä taivasta, ujoa auringon kurkkailua ja pikkusia pilvenroikaleita :)

Nyt vain iskee semmonen epäilys, että tässä ois riskiä joutua ajelemaan ihmisten ilmoille:barefoot:....jotenkin korviini kiirii Plantagenin kutsu:rolleyes:...se on kyllä synnin tie*ufopääkkönen*
Kai sie ainakin sen riipputuolin ostit, hirmuihana oli keväällä vielä:love:
Suklaakirsikka -puussa oli ihanan makuiset marjat... ja kaunis kukinto!
Tässä vielä siitä Rondo- viiniköynnöksestä, mikä meidän kasvihuoneessa teki rypäletertun ilman mitään hoitoa, ruukussa, vaikka ohjekirjassa luki et vasta neljäntenä vuonna vois odottaa satoa:giggle:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
vierailija
Mua ahdistaa se et tavarat pitäs pakata ja raahata paikasta a paikkaan b ja sit purkaa ja asetella paikoilleen.Hirvee homma.Silti sekin on pakko joskus kai tehdä.En kyl kestäis jos jos jatkuvasti pitäs muuttaa,helpompi olis ostaa asuntoauto/vaunu ja liikkua sen kanssa.
Se on totta! Pitää huolen, että on hyvät pyykinpesutilat kotona, niin aina pärjää:)
Tarkkaan kun suunnittelee reitit ja aikataulut, ei mene mitään hukkaan. Varaa aikaa kunnolla, niin - no, ihan esimerkkinä vaan toi yks, voin suositella. Kaapeissa tavarat, ei ongelmia laukkujen kans:)

Kyllä on niin hyväntekeväisyyteen menny tää viikonloppu:oops:
Mua rupee jo ärsyttää tää ainainen yksin olo. En mä sovi kaverien elämään enää,oon niin erilainen "nuori". Nillä on miehet ja perheet,minä ainoa yksineläjä. Välillä on niin pirun yksinäinen olo:cry:

Viimeksi muokattu:
Kyllä on niin hyväntekeväisyyteen menny tää viikonloppu:oops:
Mua rupee jo ärsyttää tää ainainen yksin olo. En mä sovi kaverien elämään enää,oon niin erilainen "nuori". Nillä on miehet ja perheet,minä ainoa yksineläjä. Välillä on niin pirun yksinäinen olo:cry:
Halaan...

..ja tiian etta kaikki mita sulle nyt sanon valuu mielestasi kuin vesi ankan selasta mutta.

Kotonasi, nukkumaluukussasi, saatkin olla rauhassa. Harvoin sielta tullaan hakemaan vaan ulos on suoriuduttava ihan itse. Ja mentava sinne ihmisten pariin.

Ja - ma en oikeesti tajuu tota, etta jos ja kun kuinka olis miesta ja perhetta ja kissakoirahamsterihevoslaumaa, niin miten kummassa se voi torpata noin ettei ystava millaan mahdu mukaan ikinakoskaanmilloinkaan. Toki elamantilanteita on erilaisia itekullakin mutta ystavat on kuitenkin niita jotka haluaa oikeasti pitaa elossansa mukana ja jotenkin se nakeminen vain korostuu, mikali sattuu viela olemaan niin hyva tuuri etta sijainnit ovat samoilla seuduilla :)...

Mutta - ala jaa ihminen rakas sinne sisatiloihin vaan aivan rohkeasti ulos ja tapahtumiin :). Tuulesta temmattua ei ole myoskaan se, etta ihmisiin voi hyvin tutustua harrastusten parissa, se vaatii vain sen yhden rohkean askeleen ja oven aukaisun....

En varmasti helpottanut oloasi mutta usko tai ala, tiedan kylla mita yksinaisyys on. Sen kanssa on "vain" tultava sinuiksi, silloin se ei torppaa, esta elamasta.

Mitä siellä näkyy?
Sain reilu vuosi sitten muutaman viinirypäleen tikun, jotka laitoin kasvihuoneeseen kasvamaan ruukkuun, Niistä yksi, Rondo teki jo nyt rypäletertun, joten kokeile sellaista:)
Löytyykö? Kellariin siis talveksi ja sieltä ulos vasta sitten kun yöpakkaset ovat ohi tai alkaa puskea versoa.
Ei ois kylla pitanyt menna likellekaan Plantagenia:cautious:, ihan on huono paikka...kun ilmaantuu heti semmosta kasittamatonta huokailua ja ihastelua ja hipistelyn tarvetta ja kaikenmaailman asioitten peraan kattelemista, joista ei etes ymmarrakaan etta mihin niita tartteis mutta vois olla kiva vaikka saadakkin :D...onneksi (y) oli jarki paassa talla kertaa, niin ei tullut kassan jalkeen sita uliuliuli- ilmiota, kun onkin niiiiin kevyt olotila tilillansa...

Hommasin parit syyskukkaset etupihaa kaunistamaan ja mielta myos seka muutaman monivuotisen kasvin tohon vaiheessa olleeseen kukkapenkkiin, mita innostuin nyt rassaamaan ja kaantamaan. Toki mun piti olla ponttopaakkosena liikenteessa, kuinkas muutenkaan :D, eli kotiin kun paasin, niin tein varsin teravan havainnon.

Mita saattais oleellisesti tarvita, jos tarkoituksena on istuttaa yhtaan niin mitaan? ..ooo...multaa!! No, oliko sita???:D

Naapurit ovat aivan ihania ihmisia:love:

...ja ai ni! Kiitti tosta Rondon linkityksesta ja vinkkauksesta. Vaikuttais tosi ihanalta rypalelajikkeelta, nainkohan saisin meilla tommosen menestymaan...rupes meinaa hiukan kylla kiinnostamaankin. Kasvaako se mitenka isoksi, jos meinaa ruukussa sita pitaa? Siina sen sais varmaan paremmin tonne kellariinkin talvehtimaan...

Kyllä tiiän kattinen kaikki noi,nyt ei vaan oo jaksanut eikä kiinnostanut. Ja en tiedä miksi mutta niin se vaan on,kun tulee ne lapset ja kaikki niin muu jää taka-alallle,ymmärrän mä senkin.Jäis ne varmaan itelläkin ainakin hetkeks. Ei toi muuttaminen ainakaan sit auta asiaa mut toisaalta ei se mitään muuttaiskaan koska nyt oon ihan yhtä yksin joten teen niin tai näin niin yksin olen.
Joo,tänää ollu vähän kökkö fiilis,anteeks avautuminen.

Kai sie ainakin sen riipputuolin ostit, hirmuihana oli keväällä vielä:love:
Suklaakirsikka -puussa oli ihanan makuiset marjat... ja kaunis kukinto!
Tässä vielä siitä Rondo- viiniköynnöksestä, mikä meidän kasvihuoneessa teki rypäletertun ilman mitään hoitoa, ruukussa, vaikka ohjekirjassa luki et vasta neljäntenä vuonna vois odottaa satoa:giggle:
..riipputuoli jai kylla talta eraa hankkimatta (olen koneella eli aakkoset yha ja edelleen ihan pain seinia eli pisteet puuttuu mutta eipa tuo taija haittaa suuremmin)...vaikka oishan semmoinen kylla ihana viritelma.. No, ens kesa on sielta tulossa...:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä