Kai sie ainakin sen riipputuolin ostit, hirmuihana oli keväällä vielä...hei, keli näyttää tosi hyvältä; sinistä taivasta, ujoa auringon kurkkailua ja pikkusia pilvenroikaleita
Nyt vain iskee semmonen epäilys, että tässä ois riskiä joutua ajelemaan ihmisten ilmoille....jotenkin korviini kiirii Plantagenin kutsu...se on kyllä synnin tie*ufopääkkönen*
Se on totta! Pitää huolen, että on hyvät pyykinpesutilat kotona, niin aina pärjääMua ahdistaa se et tavarat pitäs pakata ja raahata paikasta a paikkaan b ja sit purkaa ja asetella paikoilleen.Hirvee homma.Silti sekin on pakko joskus kai tehdä.En kyl kestäis jos jos jatkuvasti pitäs muuttaa,helpompi olis ostaa asuntoauto/vaunu ja liikkua sen kanssa.
Syö tömaattiSe on totta! Pitää huolen, että on hyvät pyykinpesutilat kotona, niin aina pärjää
Tarkkaan kun suunnittelee reitit ja aikataulut, ei mene mitään hukkaan. Varaa aikaa kunnolla, niin - no, ihan esimerkkinä vaan toi yks, voin suositella. Kaapeissa tavarat, ei ongelmia laukkujen kans
eikiitos, paitsi jos tunnen kasvattajan itse tai ne on omasta kasvihuoneesta tai luomua:Syö tömaatti
usko huvikses että tuohon tottuu.Kyllä on niin hyväntekeväisyyteen menny tää viikonloppu
Mua rupee jo ärsyttää tää ainainen yksin olo. En mä sovi kaverien elämään enää,oon niin erilainen "nuori". Nillä on miehet ja perheet,minä ainoa yksineläjä. Välillä on niin pirun yksinäinen olo
Mä en haluu tottuu. Voitko uskoo sellasen pienen jutun?usko huvikses että tuohon tottuu.
Halaan...Kyllä on niin hyväntekeväisyyteen menny tää viikonloppu
Mua rupee jo ärsyttää tää ainainen yksin olo. En mä sovi kaverien elämään enää,oon niin erilainen "nuori". Nillä on miehet ja perheet,minä ainoa yksineläjä. Välillä on niin pirun yksinäinen olo
uskon mä ihan helposti.Mä en haluu tottuu. Voitko uskoo sellasen pienen jutun?
Ei ois kylla pitanyt menna likellekaan Plantagenia, ihan on huono paikka...kun ilmaantuu heti semmosta kasittamatonta huokailua ja ihastelua ja hipistelyn tarvetta ja kaikenmaailman asioitten peraan kattelemista, joista ei etes ymmarrakaan etta mihin niita tartteis mutta vois olla kiva vaikka saadakkin ...onneksi oli jarki paassa talla kertaa, niin ei tullut kassan jalkeen sita uliuliuli- ilmiota, kun onkin niiiiin kevyt olotila tilillansa...Mitä siellä näkyy?
Sain reilu vuosi sitten muutaman viinirypäleen tikun, jotka laitoin kasvihuoneeseen kasvamaan ruukkuun, Niistä yksi, Rondo teki jo nyt rypäletertun, joten kokeile sellaista
Löytyykö? Kellariin siis talveksi ja sieltä ulos vasta sitten kun yöpakkaset ovat ohi tai alkaa puskea versoa.
Muuta päättömälle, niin ei tartte olla yksinKyllä on niin hyväntekeväisyyteen menny tää viikonloppu
Muuta päättömälle, niin ei tartte olla yksin
Ei se huoli mua sinneMuuta päättömälle, niin ei tartte olla yksin
Ootko kysyny?Ei se huoli mua sinne
olisko kuitenki jotenki toisinpäin.Ei se huoli mua sinne
..riipputuoli jai kylla talta eraa hankkimatta (olen koneella eli aakkoset yha ja edelleen ihan pain seinia eli pisteet puuttuu mutta eipa tuo taija haittaa suuremmin)...vaikka oishan semmoinen kylla ihana viritelma.. No, ens kesa on sielta tulossa...Kai sie ainakin sen riipputuolin ostit, hirmuihana oli keväällä vielä
Suklaakirsikka -puussa oli ihanan makuiset marjat... ja kaunis kukinto!
Tässä vielä siitä Rondo- viiniköynnöksestä, mikä meidän kasvihuoneessa teki rypäletertun ilman mitään hoitoa, ruukussa, vaikka ohjekirjassa luki et vasta neljäntenä vuonna vois odottaa satoa
Onhan se nyt ilmeisen selvää.Ootko kysyny?
No ei ?olisko kuitenki jotenki toisinpäin.
Niin on, se, että muutat sinne ja lopetat ny sen nirsoilunOnhan se nyt ilmeisen selvää.
En mää nirsoileNiin on, se, että muutat sinne ja lopetat ny sen nirsoilun