Toiveissa toinen lapsi <3

Kohta aloitan taas kesätauon jälkeen töissä ni stressitaso nousee. Sen takia odotukset ei oo kovin korkeella raskautumisen suhteen ja varmaan vähäksi aikaa hiljenee makkarin puolellaki.mutta toiveita on koko ajan! Nautin esikon vauva-ajasta kunhan alkuväsymys hellitti.ois ihana saada kaveri meidän seuralliselle pikkuneidille!
 
Kohta aloitan taas kesätauon jälkeen töissä ni stressitaso nousee. Sen takia odotukset ei oo kovin korkeella raskautumisen suhteen ja varmaan vähäksi aikaa hiljenee makkarin puolellaki.mutta toiveita on koko ajan! Nautin esikon vauva-ajasta kunhan alkuväsymys hellitti.ois ihana saada kaveri meidän seuralliselle pikkuneidille!
Toisaalta, se voi olla hyväkin että on muuta ajateltavaa kun vauvan teko. (y)
 
Mää odottelen menkkoja viimestään perjantaille. Ja viimestään perjantaina aamulla testaan, koska haluan jakaa sen pettymyksen tai riemun miehen kanssa. Perjantaina nimittäin tyttökavereiden kans hotelliin yöksi, ja lauantaina kaverin häät. Ehkä joutuu testaamaan jo torstaina, ettei ole ihan mieli maassa tai pyörällä perjantaina illalla :)

Mitään kiinnittymiseen viittaavaakaan ei kyllä ole ollut havaittavissa :/
 
Vihlaisi alavatsasta tänään. Kerran, mutta kuitenkin. ;):LOL: Ei kyllä ole oikein mitään oireita joita voisi lukea mahdollisesta alkaneesta raskaudesta johtuviksi. Olen tosin aivastellut usein, mikä on hieman outoa. o_O Mutta nyt onkin vasta dpo9. Piinaillaan.. :rolleyes:
 
Kp 27/26 nännikipu vaan pahenee ja ihan kuin olisin maistavinani välillä metallin makua suussa. Edelleen tuntuu repäisykipuja vatsassa jos nousen äkisti tai aivastan. Vatsaa on jomotellut vaihtelevasti oviksen tienoilta lähtien. Eilinen epätoivo alkoi illalla muuttua seesteisesksi oloksi että josko sitä oltaiskin raskaana. Silti oli samalla tosi levoton olo enkä sanut oikein nukuttua. Menkkoja ei siis vielä ole näkynyt...malttako tässä odottaa tiistaihin asti kuten suunnittelin...
 
No ei malta Syssy^^! testaamaan vaan.
Mulla on tosi krapulainen etova olo. Mut ei kai oo mahdollista vielä ollaa raskaudesta johtuvaa kun nyt on kp 19 tai 20. Mulla on kyllä aika lyhyt kierto ja ovis aika aikasin kierrossa, ehkä 10. Tai 11. Kp.
Ei jaksais oottaa et päivät kuluu. Toiveet vaan nousee ja nousee.
 
No ei malta Syssy^^! testaamaan vaan.
Mulla on tosi krapulainen etova olo. Mut ei kai oo mahdollista vielä ollaa raskaudesta johtuvaa kun nyt on kp 19 tai 20. Mulla on kyllä aika lyhyt kierto ja ovis aika aikasin kierrossa, ehkä 10. Tai 11. Kp.
Ei jaksais oottaa et päivät kuluu. Toiveet vaan nousee ja nousee.
Katsotaan jos testaisin kun pääsen kotiin tai viimeistään huomenna aamulla. Ei kai se niin justiinsa mistä pissasta sen testaa.

Etovaa oloa voi varmaan olla oviksen jälkeen muutenkin, mutta jos olis just kiinnittymässä niin miks ei vois olla siitäkin johtuvaa.

Musta on tuntunut niiiiin pitkältä tämä kierto ja odottelu....
 
Mullaki jo syyhyttää testi kaapissa. Testaanko huomenna vai maltanko vielä odottaa. Yritän malttaa ti aamuun ainaki. Pitkät on päivät ku pitää odottaa. Välillä oon ihan varma, että oon raskaana ja eilen olin ihan varma, että en ole. Alavatsassa jomottelee ja juilii vähän silloin tällöin. Yleensä mulla on 1-4 päivää tiputtelua ennen ku kunnon vuoto alkaa. Vielä ei näy tiputteluakaan, mutta en tiiä vaikuttaako keskenmeno kuinka siihen. Nyt olis tulossa ensimmäiset menkat keskenmenon jälkeen. Toivottavasti niitä ei tuu :p
Syssy, testaamaan vaan.
Tsempit myös muille piinailijoille!
 
Minäkin ilmottaudun tänne. Päätettiin tuossa reilu kuukausi sitten että toinen saa tulla. Esikoinen on kohta 1v7kk. Toiveissa olisi että toinen syntyisi ennen kuin esikoinen täyttää 3 vuotta mutta saapi nähdä. Itsellä ikää nyt 28v.

Piti tosiaan mennä ajatuksella ettei liiemmin mietitä tätä asiaa vaan tapahtuu jos tapahtuu. No katin kontit näemmä :) Tänään kp 1 ja pettymystä ilmassa. Miulla on ollut kierto tasan 27pv. Nyt tästä kierrosta oli 26pv. Ilmeisesti nyt seuraava yrityskerta menee harakoille kun mies yli viikon reissussa just silloin kun pitäisi täällä olla hommissa :) Mutta näillä eteenpäin.
 
Pakko liittyä mukaan, olen lueskellut tätä ihan alusta asti onnea syssy!
Olen 31v ja meilläkin tyttö täytti heinäkuussa 2v. Keväällä aloitettiin puheet toisesta.. ja vihdoin kesän alussa päätettiin antaa mahdollisuus. Nyt YK 2 ja ensi viikolla menkkojen pitäisi alkaa, jos alkaa. Jänniä aikoja! Kaikenlaisia tuntemuksia sitä on.. mutta niin oli viime kierrossakin. Huomenna paluu lomilta töihin ja saa onneksi muutakin ajateltavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Syssy^^
Enhän mä malttanu oottaa testausta ku testi poltteli kaapissa. Nega testattu. Blaah. Oottelen nyt vuotoa huomenna alkavaksi ja jos ei ala niin loppuviikosta uutta testiä. Nyt toivon, että jos testiin ei plussaa tuu niin alkais se vuoto pian.
 
Syssy^^ älyttömästi Onnea!!! :love:

Ripsi83 harmi tuo nega... Voihan sitä toki vielä pitää pientä toivoa yllä. Itelläkin esikoisesta haalea plussa herkällä testillä oli vasta dpo13.

Mukava saada uusia porukkaan!
Kaneli88 meilläkin oli haaveena saada n.3v ikäero.
Noooh yritys kestäny sen aikaa, että tyttö ehti jo täyttää 3 :cautious: Mutta eipä 4v ikäerokaan huono ole :rolleyes:

Huomenna lääkärille. Mukava päästä avautumaan tästä aiheesta "asiantuntijalle". Ja päästä tutkittavaksi...

Ja nyt KP9 ja yritys jo mukavasti käynnissä tälle kierrolle :)
 
Syssy^^ älyttömästi Onnea!!! :love:

Ripsi83 harmi tuo nega... Voihan sitä toki vielä pitää pientä toivoa yllä. Itelläkin esikoisesta haalea plussa herkällä testillä oli vasta dpo13.

Mukava saada uusia porukkaan!
Kaneli88 meilläkin oli haaveena saada n.3v ikäero.
Noooh yritys kestäny sen aikaa, että tyttö ehti jo täyttää 3 :cautious: Mutta eipä 4v ikäerokaan huono ole :rolleyes:

Huomenna lääkärille. Mukava päästä avautumaan tästä aiheesta "asiantuntijalle". Ja päästä tutkittavaksi...

Ja nyt KP9 ja yritys jo mukavasti käynnissä tälle kierrolle :)
Kiitos onnitteluista! :)

Toivotaan että lääkärillä käynnistä olisi apua!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
No höh! Toivotaan että siitä vielä plussaksi muuttuis!
Sitä minäki toivon ja pää ei taho uskoa että siinä testissä ei näkyny toista viivaa. Ehkä se sit uskoo ku vuoto alkaa. Kumman tyynesti kuitenki suhtauduin asiaan ku jotenki uskon, että se muuttuu kahdeksi viivaksi vielä. :ROFLMAO: Ehkä totuus valkenee mulle ja sitte tiputaan korkealta, mutta nousen sit sieltä ylös uuteen yritykseen. Kunhan se uus kierto alkais jos testin tulos ei muutu. Ihmeellinen on tämä pää...Ehkä sitä saa vauvahaaveet hetkeksi pois mielestä ku alkasi uus kierto...ehkä..:unsure:
 
Enhän mä malttanu oottaa testausta ku testi poltteli kaapissa. Nega testattu. Blaah. Oottelen nyt vuotoa huomenna alkavaksi ja jos ei ala niin loppuviikosta uutta testiä. Nyt toivon, että jos testiin ei plussaa tuu niin alkais se vuoto pian.
Mikäs dpo tai kp sulla nyt? Menkkojen pitäisi siis alkaa huomenna?
Itse testasin tänään myös negan. Nyt on dpo11 ja toivoin, että olisi herkällä testillä jo jotain näkynyt (paketissa lukee, että mittaa 10mIU). :cautious: Vatsaa alkoi myös vähän kramppailla, että ehkäpä ne menkat on tuloillaan... :unsure:
 

Yhteistyössä