Toiveissa toinen lapsi <3

Ensioireet esikoisesta oli että ei tehnyt enää mieli kahvia. Alkoi sillä viikolla kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja plussan teinkin samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Oi noita aikoja. Ei osannut pelätäkkään mitään. . Siis että vois mennä kesken yms. . Pillereiden lopetettua aika nopeasti tärppäs. . Nyt on maaliskuun vika päivä poistettu hormonikierukka (mirena). Onko muilla? Plussan tein 10.6. Todella aikasin viikko ennen menkkoja. Ja kierto oli siis sekaisin kierukan poiston jälkeen. Tuolloin 10.6 vuosin tosi vähän verta ja arvasin heti ettei tuu onnistuu raskaus. Eikä onnistunutkaan. Eli nyt 3 viikkoa ja 3 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Ja r-testit edelleen plussaa... ja odottelen kun kuuta nousevaa että olis negatiivinen ja pääsis koittaa uudestaan. Eli tällä hetkellä iso pelko ettei toista lasta tuu ja hirveä ahdistus :cry:

Ensioireet esikoisesta oli että ei tehnyt enää mieli kahvia. Alkoi sillä viikolla kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja plussan teinkin samana päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Oi noita aikoja. Ei osannut pelätäkkään mitään. . Siis että vois mennä kesken yms. . Pillereiden lopetettua aika nopeasti tärppäs. . Nyt on maaliskuun vika päivä poistettu hormonikierukka (mirena). Onko muilla? Plussan tein 10.6. Todella aikasin viikko ennen menkkoja. Ja kierto oli siis sekaisin kierukan poiston jälkeen. Tuolloin 10.6 vuosin tosi vähän verta ja arvasin heti ettei tuu onnistuu raskaus. Eikä onnistunutkaan. Eli nyt 3 viikkoa ja 3 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä. Ja r-testit edelleen plussaa... ja odottelen kun kuuta nousevaa että olis negatiivinen ja pääsis koittaa uudestaan. Eli tällä hetkellä iso pelko ettei toista lasta tuu ja hirveä ahdistus :cry:
Kyllä se siitä kun kroppa palautuu keskenmenosta. Moni raskautuu nopeasti uudestaan keskenmenon jälkeen. Itsellä oli yksi kierto välissä keskenmenon jälkeen ja sitten esikoinen tärppäsi. Älä huolehdi ja ahdistu liikaa. Nyt vaan pitää malttaa odottaa että hormonit tasaantuu. Sekin on niin yksilöllistä kuinka nopeasti tasaantuu. Jaksamista!:love:

Kyllä se siitä kun kroppa palautuu keskenmenosta. Moni raskautuu nopeasti uudestaan keskenmenon jälkeen. Itsellä oli yksi kierto välissä keskenmenon jälkeen ja sitten esikoinen tärppäsi. Älä huolehdi ja ahdistu liikaa. Nyt vaan pitää malttaa odottaa että hormonit tasaantuu. Sekin on niin yksilöllistä kuinka nopeasti tasaantuu. Jaksamista!:love:
Kiitos tsempeistä :love: mutta kun luone on mulle kaikki heti nyt niin odottaminen ei kuulu hyveisiin. . Mutta koitan tsempata (y)

Kukaan ei oo tainnut testailla vielä. Ketkäs piinailee nyt?

Täällä kp 12/31 ja alkoi kananmunalimat tänään. Olikos se limojen 3 päivä aina ovulaatio? Yleensähän mulla on vasta kp 17, mutta en tiedä aikastaako toi Clomifen tuplakuurilla..
Hyvä fiilis ollut, oon touhunnut tytön kanssa kaikkea töiden jälkeen. Eilenkin oltiin 3 tuntia puistossa. Paino on tippunut vähän, vaikka siis normaalipainoinen olen. Tulee heti parempi olo kun saa turvottavaa oloa pois. :X3:
Dpo7 täällä. Eilen laski vähän lämmöt ja tänä aamuna oli pudonnut ihan kunnolla. Kiinnittymisdippi? Nippailua oikealla alavatsaa.. Toiveita. :rolleyes:

Eikös niitä limailupäiviä voi olla kuinka monta vaan, mutta niistä viimeinen on oletettu ovulaatio? Eli eka kuiva päivä, on päivä ovulaation jäljeen?

• Tykkää
Reactions: Välli ja LittleOne
Mäkin haluaisin jo piinailemaan... Malttamattomuus on kyllä tässä hommassa paha :oops: Mitenkähän sitä olikin niiin varma, että toka tärppäis heti tai vähintäänkin samoilla yrityskerroilla kun esikoinen :cautious:

Feles toivottavasti olis kiinnittymisdippi. Sitä itekin aina kyttäilen, vaikka melkein joka kierrossa mulla tulee jostain syystä yhen päivän dippi n.dpo6-8 (n)

Joo, lueskelinkin, että estrogeenista johtuen voi tuollainen lämpödippi tulla vaikka ei olisikaan raskautunut. Jos menkat alkaa niin tiedänpähän, että mullakin voi noin olla.
Kannattaa sitä silti olla toiveikas ja ajatella parasta :) Huomattavasti mukavampi mennä loppukierto ajatellen, että oli kiinnittymisdippi dpo7 entä joku estrogeenin aiheuttama...;)

• Tykkää
Reactions: Feles
Haavekesä, kyllä saatte. Vaikutat kuitenkin tulevan suht helposti raskaaksi. (y)

Täällä aloiteltiin ovulaation tikuttaminen. Mies yllättikin eilen töiden jälkeen yöllä, eikä antanut nukkua. Ja heti aamulla kun silmänsä sai auki. Tiedätte kai.... :whistle::ROFLMAO:
http://aijaa.com/IIqzw9 Tältä näyttää testi. Kauankohan mahtaa mennä että on saman vahvuinen..

Mulla oli tosiaan pari päivää tosi vahva olo että olisin raskaana. Tänään aamulla tuli sellanen tunne että menkat taitaa alkaa ihan näillä näppäimillä. Tai voihan semmonen tunne tuolla alhaalla olla vaikka oliskin raskaana, mutta enkä nyt jaksa uskoa siihen. Tänään kp 25/26 että pianhan se selviää. Blääh...masentaa...:unsure:

Jokohan uskaltas testiä tehä :p menkat pitäs kyllä alkaa vasta tiistaina mut ei malttais oottaa. Ei, en tee ennen tiistaita ainakaan. Lievää öllötystä tuntuu välillä olevan mutta sehän voi johtua mistä vaan. Pissattaa, mutta juon aika paljon. Mulla on kuiten aika vahva tunne , että oon raskaana. Putoan sitte kovaa ja korkealta sit ku vuoto alkaa mutta sitten putoan :D
Testaillaanpa Syssy sitte samaan aikaan ;)
Oliko muita vielä jotka testailee näinä päivinä?

• Tykkää
Reactions: Välli ja Syssy^^
Testailla vois torstaina (dpo14) jollei menkat ole ennen sitä alkaneet. Yleensä menkat alkaa viimeistään dpo13.
Menkat voi alkaa kyllä jo tulevana viikonloppunakin, jos oikein kurjasti käy.. Toivottavasti olisi edes kunnollinen luteaalivaihe vaikkei raskaana olisikaan.

Jokohan uskaltas testiä tehä :p menkat pitäs kyllä alkaa vasta tiistaina mut ei malttais oottaa. Ei, en tee ennen tiistaita ainakaan. Lievää öllötystä tuntuu välillä olevan mutta sehän voi johtua mistä vaan. Pissattaa, mutta juon aika paljon. Mulla on kuiten aika vahva tunne , että oon raskaana. Putoan sitte kovaa ja korkealta sit ku vuoto alkaa mutta sitten putoan :D
Testaillaanpa Syssy sitte samaan aikaan ;)
Oliko muita vielä jotka testailee näinä päivinä?
Testaillaan vaan. ;) Mulla kans ajoittain pissahätä tulee nopeasti uudestaan vaikka hetki sitten kävin. Mä oon kans muutaman päivän ajatellut olevani raskaana, että voi perjantai jos en olekkaan.:D

• Tykkää
Reactions: Ripsi83
Tsemppiä haavekesä, mulla eka raskaus päätty kesken ja pidettiin yksi kierto väliä jonka jälkeen sitten raskauduin uudestaan ja raskaus jatkui hyvin. Rankkaahan se on henkisesti.
Hurjaa mitä ihmismieli saa aikaan kun jotain oikein kovasti toivoo. Mä välillä kuvittelen tuntevani samoja tuntemuksia kuin tytön raskaudessa vaikka onkin vielä ihan liian aikaista. Viikon päästä pitäis menkkojen alkaa, toivon kuitenkin koko ajan etteivät ala. Pettymyshän se sit on mut vielä voi ajatella tärpin käyneen. Luulin olevani maltillisempi toista yrittäessä, mut enpä ole Kummasti aikaa kuunnella tuntemuksia.
Jännää kun jo kohta osa pääsee testailemaan! Täällähän en malta sitäkään odottaa!
Mulla mies ei oikein oo innostunut noista testeistä, pitää varmaan salaa käydä testejä ostamassa Vai odottaiskohan sitä et menkat ei ala... Tuskin

Nyt alkoi samanlainen pulputus vatsassa mitä tuntuu usein juuri ennen menkkoja, että taitaa säästyä testi tältä kierrolta. Tekis niin mieli testata, mutta ihan turhaahan se on kun menkat alkaa kuitenkin huomenna. :( Mua ei jotenkin edes huvita nyt mikään yritys uudessa kierrossa. Tää piinailu on ihan syvältä...

Yhteistyössä