Toiveissa toinen lapsi <3

Onnea Tuulikki 14 plussasta!

Täällä kohtapuoliin menkat ohi joten päästään jännäämään uutta kiertoa.
Kiva kävin tänään hammaslääkärissä jossa todettiin röntgenkuvista 4 reikää. Viime keväänä hoidettiin päivystyksessä kaksi reikää. Joten kuusi reikää! Hoidan hyvin hampaitani ja käyn säännöllisesti tarkastuksissa. Ilmesesti raskaudesta ja 2 kuukautta kestäneestä jokapäiväisestä (useaan, useaan otteeseen) oksentelu tekivät tehtävänsä. Aika karua :(

Tavaroiden säilyttämisestä niin myytiin pois hoitopöytä ja leikkimatto. Muut tavarat on säilytetty. Osan vaatteista olen myynyt. Olen pienoinen lastenvaatefriikki joten noilla vaatteilla olisi neloset vaatettanut. Nyt on säilötty noin puolet. Tiedän että haluan ostella toisellekin vauvalle myös vaatteita vaikka tuolla määrällä sitä ei tarvitsisi.

Marjaana87, testiä kehiin! Mulla oli myös kaikenlaisia tuntemuksia.. välillä ajattelin johtuvan menkoista ja välillä mahdollisesta raskaudesta. Huomenna teen kyllä vielä aamupissasta ja vähän houkuttelisi digitestikin.

Onnea kaikille plussanneille! (y)

Täällä ~dpo5 (en ole satavarma milloin ovis oli), eikä mitään muuta kuin 247 alavatsan jomottaminen ja satunnainen paineentunne:(
Katselin mitä edellisessä raskaudessa oli näihin aikoihin, ja sieltä löytyi arat rinnat -merkintä lähes jokaiselle oviksen jälkeiselle päivälle...

Atm täällä valkkaria on aika paljon, sellaista löysää, vesimäistä. (Olkaa hyvät tästä tärkeästä tiedosta :LOL:)

Viimeksi muokattu:
Tänään aamulla testattu jo hyvinkin vahva plussa <3 eli neljännestä yrityksestä tärppäs meillä. Oon tosi onnellinen, samoin mies. Mitään oireita ei ole vieläkään, eli oireettomuus suurin oire. Onneksi tällä kertaa ei tarvinut (toivottavasti) alottaa 5 päivän jäätävällä mahataudilla!

Onnea Tuulikki 14, ja tsemppiä kaikille muille kuumeilijoille!

Onnittelut plussista! :)

Täälä tuli eilen edelleen nega eikä vuotoa näy. Kananmuna limat tullu yli kaks viikkoa sitten ja aiksemmin olen kyllä plussannu ku menkat myöhässä. En oo aikasemmin edes testannu ennen ku menkat on jo myöhässä. Ärsyttää ku kroppa taitaa olla kunnolla sekaisin keskenmenosta. Alkais uusi kierto niin pääsis uuteen ja oikeastaan ekaan yritykseen..

Mitäs oireita plussanneilla oli ennen plussaa?
Mulla oli tuntemuksia alavatsalla, paineen tunnetta. Kova turvotus alsvatsalla, sekä pari kertaa vihloi nivusissa kun nousi ylös. Myös rinnat turvoksissa ja arat. Eniten alkoi kuitenkin hälytyskellot soida, kun palasin maanantaina lomalta töihin ja palasin myös ruokailujen suhteen ruotuun, niin ei lähtenytkään nesteet liikkeelle kuten yleensä.

Jälleen nega testattu. Voi :poop: Missä mun menkat on?
Onko sulla tullut mekkoja vielä kertaakaan keskenmenon jälkeen? Ja kuinka monta viikkoa keskenmenosta? Mulle sanottiin sillon kun sinne soittelin että voi alkaa vasta 5 viikkoa keskenmenon. . Mut siis tiedät varmaan mun tilanteen ja siis odottelen että terolut kuuri aloittaa menkat ens ke tai to ja kohtu tyhjentyisi niiden mukana kokonaan.. eli siis sunkin kroppa voi olla vielä ihan sekaisin ja voit vaikka vielä raskautuakin ennen menkkoja siis ilman että menkat edes alkaa.. yhdelle ystävälle käynyt niin....

Onko sulla tullut mekkoja vielä kertaakaan keskenmenon jälkeen? Ja kuinka monta viikkoa keskenmenosta? Mulle sanottiin sillon kun sinne soittelin että voi alkaa vasta 5 viikkoa keskenmenon. . Mut siis tiedät varmaan mun tilanteen ja siis odottelen että terolut kuuri aloittaa menkat ens ke tai to ja kohtu tyhjentyisi niiden mukana kokonaan.. eli siis sunkin kroppa voi olla vielä ihan sekaisin ja voit vaikka vielä raskautuakin ennen menkkoja siis ilman että menkat edes alkaa.. yhdelle ystävälle käynyt niin....
Kohta on 6 viikkoa keskenmenosta. Menkkoja ei ole vielä tullu kertaakaan, mutta tänään näyttäs tulevan vähän vaaleanpunaista valkkaria :) Jeeee, eli kohta varmaan alkaa uusi kierto. Mahtavaa! Miten voikaan menkoista olla näin innoissaan.
Joo niin oon miettinyki, että on varmaan kroppa sekaisin ku testitki negaa. Aloin vaan odottaa vuotoa ku oli ovulaatiolimat sillon 3 viikkoa sitten. Alavatsaaki jomotellu vähän väliä. Nuo oireetki on sellasia, että niitähän ei varmaan muuten edes huomioiskaan, mutta ku on tämä kuume :D
Jospa tää nyt tästä ja uusi kierto alkaa viikon sisään.:)

• Tykkää
Reactions: Haavekesä
Tänään dpo 13 ja kp 26. Jotenkin eilen jo aavistelin että tämä kierto ei tuu onnistuun. Ei tainnu tässä kierrossa olla ovulaatiota ollenkaan koska ei tullu ovistesteihin niin vahvaa viivaa kun yleensä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! :unsure: No ehkä ens kierrosta nappaa se meidän #kesävauva2017 :D

Täällä dpo 9 enkä uskalla testailla kyllä. :cry:Odottelen menkkoja vaan.
Tässä kierrossa ovis oli 3 pvä aiemmin kun normikierrossa (oli tupla clomit) niin alkaakohan menkat oviksen mukaan aiemmin vai normikierron 30pvä mukaan? o_O

Täällä dpo 8. Rinnat pari päivää olleet hiukan arat, enteileekö menkkoja vai mitä... :rolleyes:

Välli luulis alkavan ihan normikierron mukaan... Mutta mistäs sitä ikinä varmaksi tietää. Onko sulla mitään oireita vai odotatko vaan menkkoja?

Juliet86 Tsemppiä jos uuteen kiertoon joudut!

Täällä dpo 8. Rinnat pari päivää olleet hiukan arat, enteileekö menkkoja vai mitä... :rolleyes:

Välli luulis alkavan ihan normikierron mukaan... Mutta mistäs sitä ikinä varmaksi tietää. Onko sulla mitään oireita vai odotatko vaan menkkoja?

Juliet86 Tsemppiä jos uuteen kiertoon joudut!
Ei oikeestaan. Huimannut välillä mutta laitan lääkkeen piikkiin. Ja perus repimiskipuja, mutta ollut ennenkin.. :-D

Mulla ei ollut mitään oireita. Ainut, mistä aavistelin, oli se, että menkkoja edeltäviä oireita ei tullu (yöhikoilu, pms raivot, väsy ja päänsärky). Huomenna void varmaan soittaa jo neuvolaan.

Yhteistyössä