The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sen verran sanon vielä, anteeksi jos ärsytän. Lääkärit ei sun selkää paranna, lääkkeitä kyllä saat helpottamaan oloa. Sun täytyy itse ottaa vastuu sun selän hyvinnvoinnista akuutin kipuvaiheen jälkeen. Tähänkään kipuun ei pidä jäädä makaamaan. Maks muutama päivä ja liikkeelle.
Lääkitys ja lepo, sitten manipulaatio ja rankaa tuleva kuntosaliohjelma sekä venytykset kuten jooga. Elämä pysyy siedettävänä, kun jaksaa taiteilla ja tasapainoilla rasituksen ja liikunnan kanssa eli jatkuvaa oikean balanssin hakemista.
Juu tiedän nämä ja oon kyllä tehnykin ja vahvistanu lihaksia jne. Meni tää vuoden verran hyvin ja nyt sitte yhtäkkiä taas poksahti, outoa tässä on se, että viimeks se kipuili pitkän aikaa, ennenkuin meni lopullisesti. Nyt tää alko vaan ihan yhtäkkiä, ilman varoitusta, enkä keksi millään mitään sellaista mistä se ois voinu ärtyä.
 
Tätä mä peesaan. Ja edellämainittujen lisäksi pitää oppia että mitään ei saa yrittää kurkottamalla tai kiertämällä nostaa. Ei mitään. Ei edes avainnippua.
Juu ja joo, minäkään aina muista. Siirsin perjantaina yhtä työpistettä laittaessani kuntoon uudelle työntekijälle isoa rulokaappia yksin. Käänsin ja siirsin kaappia samaan aikaan. Piti siirtää kaappi pois, koska se peityi kaikki töpselinreiät. Alaselkä vinoilee nyt niin ettei salitreenistä oikein tullut mitään eilen. Ekan kerran teki mieli heittää käsipainot seinään.
Eli kyllä, näin se menee.
 
Juu tiedän nämä ja oon kyllä tehnykin ja vahvistanu lihaksia jne. Meni tää vuoden verran hyvin ja nyt sitte yhtäkkiä taas poksahti, outoa tässä on se, että viimeks se kipuili pitkän aikaa, ennenkuin meni lopullisesti. Nyt tää alko vaan ihan yhtäkkiä, ilman varoitusta, enkä keksi millään mitään sellaista mistä se ois voinu ärtyä.
Kuulostaa lumbagolta eli oikein pahalta noidannuolelta. Itseltä meni tuolla lailla, kun nousin vessanpöntöltä ylös. Naps ja jalat alta. Pääsin lääköriin vasta kahden päivän päästä, kun en pystynyt kävelemään. Ja mies ei voi kantaa mua täältä hissittömön talon kolmannesta kerroksesta alas :D
 
Huomenta!

Sai ilta sitten taas omanlaisen päätöksen...idiootti pöljä oli sitten ottanu taksin ja ilmoitti alalovelta että tuu avaamaan.Voi pjärkele,no päästin sitte tänne kun en raaskinu takas lähettää kun taksikin ehti lähteä niin hetken tossa pysy hereillä ja nukahti/sammu. En mä sitten raaskinu potkii hereille että tossa se sitte nukku aamuun asti.

Että sellasta. Nyt pitäis saada ittensä hereille...tee auttaa.
 
Huomenta!

Sai ilta sitten taas omanlaisen päätöksen...idiootti pöljä oli sitten ottanu taksin ja ilmoitti alalovelta että tuu avaamaan.Voi pjärkele,no päästin sitte tänne kun en raaskinu takas lähettää kun taksikin ehti lähteä niin hetken tossa pysy hereillä ja nukahti/sammu. En mä sitten raaskinu potkii hereille että tossa se sitte nukku aamuun asti.

Että sellasta. Nyt pitäis saada ittensä hereille...tee auttaa.
Ihania ystäviä sulla.
 
Huomenta!

Sai ilta sitten taas omanlaisen päätöksen...idiootti pöljä oli sitten ottanu taksin ja ilmoitti alalovelta että tuu avaamaan.Voi pjärkele,no päästin sitte tänne kun en raaskinu takas lähettää kun taksikin ehti lähteä niin hetken tossa pysy hereillä ja nukahti/sammu. En mä sitten raaskinu potkii hereille että tossa se sitte nukku aamuun asti.

Että sellasta. Nyt pitäis saada ittensä hereille...tee auttaa.
Kivoja pöljiä tommoset
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä