Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Täällä ei varmaan ovista oo tapahtunut eikä tuu tapahtumaan, eli ovuloimaton kierto. Ei ole ollut mitään oireita, ei ovulaatiosta (yleensä nännit aristuvat) eikä ovulaation jälkeisiä mitä nyt keltarauhashormonista tulee (finnit, tissien aristus sivuilta, herkkuhimo...). Kp 24/35 kuitenkin menossa, en tiiä sitten miten käy kierron pituudelle. Ovistestit näyttäneet monta päivää yhtä keskivahvaa (ei plussavahvaa) viivaa. Eli täällä ei piinailla muuta kuin teidän muiden puolesta.

Tietty jos jollakin on kokemuksia ovuloimattomasta kierrosta niin olis kiva tietää onko ollut yhtä oireetonta menoa? Enhän minä itsekkään tiedä mitä kropassa tapahtuu mutta on kyllä erilainen kierto verraten muihin :(

Muille plussaisia tuulia :love:

Huomenta! Enhän mie malttanu odottaa sunnuntaihin... :D

http://aijaa.com/k8VBDW

Vaalea, mutta selkeästi punertava viiva (ainakin luonnossa) testiajalla. :love: Nyt jännätään vaan vahvistuuko viiva, vai jääkö taas vaaleaksi kuten viime kuun kemiallisessa raskaudessa... Nyt menossa dpo 10-11 ja kp 29/28.

Hitusen varovaiset mutta sitäkin isommat onnittelut minttumar!! :love::love:

Voi kyllä melkein sanoa, että kyllähän tuon tiesi :LOL:. Niin selkeitä merkkejä ennen testaustasi. Toivotaan että nyt menee kaikki niinkuin kuuluukin (ja varmasti menee!) ja pääset nauttimaan äitiydestä :love:

Tällä hetkellä on kp23 ja aivan järkyttävän ällöttävä olo välillä :sick: en kuitenkaan jaksa uskoa että tässä kierrossa tärppäsi, jotenki on vaa nii varma olo siitä että ei onnistunu :unsure: mies on taas sitä mieltä että onnistui, samaa se sano edellisesäki kierrosa ja tavallaanhan se oli oikeassa, mutta hyvin lyhyeks jäi seki ilo :LOL:

minttumar: onnea onnea paljon :love: toivon, että viiva vahvistuu tällä kertaa toivotusti :) tsemppiä ja peukkua jatkosta (y):X3:

Mulla menossa nyt kp 24. Ovistestit antaneet edelleen koko ajan himmenevää haamua.. Joko ovis meni tai sitä ei ollut ollenkaan.

Olettamastani ovispäivästä (8.8.) alkean mulla on ollut jatkuvaa jomotusta vasemman munasarjan seuduilla. Ei siis satu, mutta enemmänkin sellaista lähestyvää menkka -jomotusta..:eek: Välilä on saattanut nippaillakin, mutta enemmän vaan kuumottelee, jomottelee ja tuntuu painetta siinä alueella. Sama puoli kipuili myös oviksen aikaan. Olen vaan aatellut, että tuskin olen raskaana, koska mitään erityistä pahoinvointia, rintakipua tms. ei ole ollut. Ainoastaan tuo menkkamainen jomotus munasarjoissa.

Olen nyt luvannut itselleni, että testaan vasta loppuviikosta. Ehkä perjantaina ensimmäisen kerran :geek: En jaksa enää nähdä niitä negoja.

Heh, en pystynyt odottamaan ja tein taas turhan negatestin äsken... Tyhmää testata, kun kp on vasta 24, mutta minkäs itselleen voi kun on jotenkin niin varma olo, että olis raskaana. Alavatsaan jomottelee, röyhtäilyttää ja välillä vähän yököttää ja päässä heittää. Tilasin äsken 33 eurolla taas testejä raskauskeijulta.. 14 kpl 10miu testejä ja sitten 2 kpl clearbluen niitä, joissa näkyy ne viikot:LOL: Nyt on sitten varaa testailla loppuviikolla.

• Tykkää
Reactions: minttumar
Mulla ei ollu oikein mitää kunnon oireita ennen plussaa. Ilmavaivoja, kylmempi (lämpö vain ihan vähän koholla normista), rintakehän verisuonet näky selvemmin plussan jälkee ja rinnat alko turpoamaan vähän tämän huomion jälkeen. Alkuraskaudessa oli vaan tyyliin rv5-10 jäätävä väsymys ja ruokahaluttomuutta, tietyt ruuat etoi, ei muuta.

Että ei kannata murehtia jossei oo "raskaus"oireita ennen plussaa tai alkuraskaudessa.

Mä ainakin nautein ko pääsin niin helpolla, jännä nähä millainen seuraava raskaus oisi..

• Tykkää
Reactions: papurinsessa
Kiitos onnitteluista. :love: Eilen aamuna testattu uudelleen, ja viiva hiukan tummempi. Nyt testailen 2-3 päivän välein siihen asti jos (ja toivottavasti kun) saan tasavahvat viivat. Viime kierron kemiallinen raskaus kummittelee edelleen mielessä, niin sillä pakko testata että tummuuhan viivat.. :D

nnipsu! ihana kuulla, että myös oireeton alkuraskaus on mahdollinen. :)ollut niin vähäisiä nää mun oireet, että jännäillyt sen vuoksi.

minttumar: jee, hyvä juttu :love: onnentuulia testailuihin, täälläkin jännäillään sun puolesta :barefoot:

Eilen en voinut edes nukkua vasemmalla kyljellä, kun vihloi vasemmalta alavatsalta. Töissä on ollut tänään ajoittaista kuumeista oloa, poskia kuumottaa, pientä öklötystä, röyhtäilyttää paljon ja vasen alavatsa jomottelee edelleen. Rintatuntemuksia ei ole oikeastaan ollut vielä juuri laisinkaan. Saas nähdä, mitä tää kierto tuo tullessaan tai tuoko mitään :LOL:

Tänään on dpo 7 ja heräilin viime yönä monta kertaa siihen ku tuikki alamahaan. Tuli aina yhtäkkiä viiltävä kipu ja sit se meni ohi ja vähän ajan päästä uudestaan. Tänään ollut sitten alamaha aika hellä ja pari kertaa tullut samanlainen tuikkaus. Mua on myös pyörryttänyt, rinnat kipeet.. Saa nähä onko tää vaan jtn kuvittelua. :ROFLMAO:

Tänään on dpo 7 ja heräilin viime yönä monta kertaa siihen ku tuikki alamahaan. Tuli aina yhtäkkiä viiltävä kipu ja sit se meni ohi ja vähän ajan päästä uudestaan. Tänään ollut sitten alamaha aika hellä ja pari kertaa tullut samanlainen tuikkaus. Mua on myös pyörryttänyt, rinnat kipeet.. Saa nähä onko tää vaan jtn kuvittelua. :ROFLMAO:
Rintojen kipua lukuunottamatta täysin samat oireet ku mulla!:D Itselläni ei tosin dpo:sta tietoa, kun oon huonosti nyt mittaillut, mutta veikkaan nyt olevan jotain dpo 6-7 myös :LOL:

Papurinsessa: mukava ku saa jonku kanssa jännäillä! Teen paljon töitä itseni kanssa, etten ala vielä testaileen. :D
No mä taas oon niin hölmö, että testailin taas eilen (ja vielä sillä normitestillä, jolla pitäis testava vasta kun kuukautiset ovat myöhässä..) ja negahan se oli tietty niin kuin ovistestikin :LOL:

Tänään aamulla herätessä tuli taas sellanen olo, että ei sitä olla raskaana.. Ei ollut minkäänlaisia oireita! Ei oksetusta, ei rintakipua, ei vatsajomotusta, ei mitään. Kahvi maistuu ihan hyvin jne. Nyt vasta äsken ruokailun jälkeen töissä kun kumartelin niin, että maha meni "ryttyyn" niin nippaili aina kovaa vasemmalta alavatsalta. Vielä nytkin tuikkailee jatkuvasti siihen samaan kohtaan. Meitsin ainoa "oire" (tai kuvitelma, tulehdus tmv.) on nyt siis tuo vasemman munasarjan jomottelu ja tuikkailu silloin tällöin :ROFLMAO:

Mutta yhdessä jännäillään joo! Vielä muutama päivä, että viitin taas testailla (jos maltan :LOL:). Kun nyt vasta kp 26. Äiti on kyllä jo aikaisemmin sanonut, ettei läheskään kaikilla tule raskausoireta kun vasta sitten, kun on vähän pidemmällä raskaus. Haluan vielä uskoa siihen:rolleyes:

Papurinsessa: Mä yritän sinnitellä viikonloppuun. Ei mulla oo ku yks testi enkä viiti käyä ostaan kaupasta ku mun tuurilla tulee joku tuttu vastaan. :ROFLMAO: Luotetaan siihen että raskaana tässä ollaan.

Dpo 8 ja aivan armoton ärsytys päällä!! Ottaa niin päähän kaikki. :mad: Tänään sain myös migreenikohtauksen, jota en oo yli vuoteen saanut ja tekis mieli vaan nukkua. Äh. Tästä tuli nyt vaan kunnon valitus viesti. :unsure:

• Tykkää
Mitäs tänne kuuluu? :)
Ihan hyvää :) Olisin tehnyt taas malttamattomana tänään tai huomenna semmoisen herkän raskaustestin (tänään kp 27), mutta eivät näytä olevan tulleen vielä raskauskeijulta, höh:oops: Tein sitten vikan ovistestin huvikseen, joka tietty nega :LOL:

Tänään ei ole oikeestaan yhtään mitään oireita.. Ei nipistelyjä, ei mitään. Tuntuu vähän, että menkat varmaan alkaa pian kuitenkin.

Mitäs sulle? :) Onko viivat lähteneet vahivistumaan jne?:love:

papurinsessa Jospa se plussa kuitenkin sieltä tulis kunhan testit saat käsiis! ;) Niin kauan on toivoa kun menkkoja ei näy. :whistle: Kiitos kysymästä, hyvää tännekin. Viivat on lähteny vahvistumaan. :love: Tasavahvoja viivoja kuitenkin vielä odottelen, niin testailua jatkan edelleen. :) Oireita ei hirveesti oo; väsymys, jatkuva pissihätä, jatkuva nälkä ja arat nännit. Saisi kyllä vähän enemmän oksettaa niin olo olisi varmempi tästä raskaudesta. :D

dpo 11 http://aijaa.com/dA07dA
dpo 12 http://aijaa.com/gjtwki
dpo 14 http://aijaa.com/P1ZXYh

minttumar: piti kysyy että muistitko lotota (ja millä numeroilla? :p). Eka saatte asunnon ja heti perään plussan niin kannattas pistää veikkaus menemään :LOL:

Täällä elellään kiertopäiviä 29/35. Eikä tosissaan oviksesta tietoa. Tai siis siitä oliko ollenkaan. Kovasti piinailuttaa silti. Oikeestaan täysin oireeton olo, mutta kun jotain pitää aina keksiä niin palelee ja vähän menkkajomotuksen kaltaista oloa, mutta se voi mennä sen piikkiin että alaselkä ollut välil kipee ja vatsa on ollu löysäl :poop: (sori liika informaatio:ROFLMAO:). Ja jotain pieniä tuntemuksia alvatsalla muutenkin ja tisseissäkin mutta ne pistän mielummin mielikuvituksen piikkiin. Järki kuitenkin sanoo ettei ovulaatiota tapahtunutkaan niin tyhmää koko piinailu.

Onnea piinailuun papuprinsessa, nerppanen ja möhköfanttii, ja kaikki muutkin joilla nyt piinaviikot onkaan päällä.

• Tykkää
Tänne ei mitää uutta ja jännää kuulu. Jos jotain positiivista niin kierto on ollut yllättävän tasanen minipillereide lopetuksesta, kierrot 30-31pv (y):geek: nyt kp3. Laskeskelin että näide menkkojen jälkee kahet tai kolmet menkat ni alkaa yritys, että ei siihenkää enää hirveen pitkä aika oo.

Kiva kuulla minttumar että viivat lähteneet vahvistumaan.
Ja toivotaan piinailijoille lisää plussia tähän ketjuun!

Jennipä Ääh, en tällä kertaa! :ROFLMAO: En harrasta rahapelejä ollenkaan. Mies pelaa sitten miunkin eestä. :ROFLMAO: Pakko sanoa, että pelottaa ihan että voiko kaikki mennä näin hyvin, että kaikki toiveet toteutuis yhden kesän aikana ilman minkäänlaista takapakkia.. :confused:

Onnea piinailuun siulle ja muillekin loppukierrossa oleville! :) Ja plussatuulia! +++ Tulkaahan perästä huhtikuisiin.
:love:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää

Yhteistyössä