Kokemuksia Verkkokauppa.comista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin Asun NotePad 7 reilusti alle 2 vuotta sitten, lataus alkoi tökkimään jo vuoden kuluttua ja kysyin huollosta, mistä johtuu, ettei lataus saa kosketusta ja ohje oli palauttaa takuukorjaukseen.

No, tein työtä käskettyä ja ilmoitus; infocare laskuttaa n. 130 korjauksesta, mekaaninen vika?! Miksi huolto ei käskenyt katsoa liittimiä, heille tulee kuulemma runsaasti tällä vialla olevia tuotteita ja tuote ei ole enää edes myynnissä. Valmistusvika, ei tabletti saa kestää niin lyhyen aikaa. En suostunut 200 euron tablettia korjauttamaan 130:llä, en saanut vastausta, tuleeko lähetyskulut päälle.

Sanoin, että pistäkää roskiin, koska ilmoittivat, että palautuskulut 40 euroa. No, seuraava ilmoitus oli, infocaren tarkastusmaksu tulee kuitenkin eli n. 50 euroa?! Jos liittimet oikeasti edes olivat vääntyneet minulla, sen havaitseminen ammattilaiselta kestää 5 sekuntia.

Törkeää rahastusta ja mistä tiedät, että tuote lähtiessä on ollut sellainen.

Tilasin laadtumerkiisen vauvamaton härpäkkeineen. Oli -50 norm hintaan verrattuna eöi hyvä tarjous. No myöhemmin päivällä vielä katsoin netistä oliko kaikki ehkä myyty niin olivatlin vaihtaneet tuotekuvan. Nyt kuvassa alkuperäistä jäljitelty ja halvan näköinen versio. Kyselin heti perään, että tuleehan se minkä itse tilasin (olin ottanut kuvakaappauksen tilaamastani tuotteesta). No ei kun se halpa kopio myt sitten on lähetetty ja pahoittelivat väärää kuvaa.

Ohjasi tekemään reklamaatiota ja pyytämään alennusta. No katsotaan mitä tajoavat. Harmittaa. Taidan palauttaa vaan... Mitä sitä paskaa pitämään.

Toivottavasti palautit, tod.näk., etteivät tarjoa mitään hyvitystä, vaikka huijasivat, seli-seli juttuja taitaa olla tarjolla.

Tilasin Verkkokauppa.com:sta 10.3.2016 kannettavan tietokoneen HP Notebook tuotekoodi (15023) noudolla Jätkäsaaren myymälästä. Noudettuani tuotteen heidän noutopisteeltä huomasin kotona ettei verkkokauppa.comin verkkosivujen tuotekuva vastannut saamaani tuotetta. En siis suosittele ostamaan heiltä kyseistä tuotetta verkkokaupasta. Myymälästä tuotetta ei edes ollut saatavilla joten en olisi voinut edes käydä varmistamassa itse asiaa. On tämä nykymaailma kyllä mennyt huonoon suuntaan.
Kannattaa miettiä tarkkaan, ostaako mitään muutakaan, kuvastaa jo todella törkeää toimintaa, että markkinoidaan eri tuotetta kuin mitä asiakkaalle annetaan....

Itse törmäsin takuun toimimattomuuteen reilussa vuodessa tabletti lakkasi lataamasta, ei saanut kosketusta ja huollon palaute; oma vika ja 50 euron lasku päälle. Että sellainen valmistajan vastuu ja takuuhuolto heillä.

Huonoja kokemuksia Verkkokauppa.com yrityksestä. Älä osta mitään arvokkaampaa tuotetta sieltä kuten tietokonetta tai muuta teknisesti monimutkaista tuotetta. Yhtiön liikeideana ei ole olla oikeasti ratkaisemassa mahdollisia ongelmia jälkikäteen, joita voi myöhemmin ilmetä teknisissä laitteissa. On mahdollista, että joudut itse maksumieheksi tai pahimmassa tapauksessa paljon maksanut tuote ei toimi enää ollenkaan ja kaikki tappio jää sinulle kannettavaksi.

Ylioppilas TJ:nä ei ole oikea mies monimutkaiseen tietokonekauppaan nykyaikana. Vastuut jää hoitamatta. Varaudu häviämään koko maksamasi hinta, jos ostat tästä kaupasta!!!

Oma tietokone siellä nyt kolmatta kertaa putkeen huollossa, koska eivät suostu tutkimaan mikä koneessa on oikeasti vikana ja kahdella aikaisemmalla kerralla vain vaihdettu yksi osa. Onneksi takuu eikä tästä tule maksua. Kohta kaksi kuukautta tässä kamppaillut

Ei koskaan ongelmia. Olen tullut tilattua tietokoneita, pari kitaraefektilaitetta, jättikokoinen töllö ja ties mitä. Yhden kerran Acer läppärissä oli heti uutena ongelmia, aspasta kysyin mitä tehdä, sanoivat, kun asun lähellä huoltoa, vie suoraan sinne, antoivat jonkun numeron, ja siinä se. Vein koneen huoltoon ja 2 päivän päästä sain sen ehjänä ja toimivana takaisin. Sähköpostiin vastasivat tunnissa ja homma hoitui kuin asiointi junan vessassa!

Tosi on että sieltä ei kannata ostaa mitään mikä voi rikkoutua. Jos saat sieltä valmiiksi viallisen tuotteen, niin kyllä alkaa vaikeudet saada ehjä tuote tilalle. Entinen asiakas.

Tosi on että sieltä ei kannata ostaa mitään mikä voi rikkoutua. Jos saat sieltä valmiiksi viallisen tuotteen, niin kyllä alkaa vaikeudet saada ehjä tuote tilalle. Entinen asiakas.
viimesin tilaus oli toimimaton enkä edes halunnut uutta tilalle, rahat takasin 3 päivää asiakaspalautuksen jälkeen. ei mitään valittamista.

Ei koskaan ongelmia. Olen tullut tilattua tietokoneita, pari kitaraefektilaitetta, jättikokoinen töllö ja ties mitä. Yhden kerran Acer läppärissä oli heti uutena ongelmia, aspasta kysyin mitä tehdä, sanoivat, kun asun lähellä huoltoa, vie suoraan sinne, antoivat jonkun numeron, ja siinä se. Vein koneen huoltoon ja 2 päivän päästä sain sen ehjänä ja toimivana takaisin. Sähköpostiin vastasivat tunnissa ja homma hoitui kuin asiointi junan vessassa!

Ja lehmät lentävät.

Täysin totta, että tämä yritys pesee kätensä, jos tuote ei toimikaan jonkin ajan kuluttua, vaikka olisi maksanut hyvinkin paljon.

Ainakin se on täysin mahdollista, että häpeämätön arvonta siitä mitä huolletaan tai korjataan aloitetaan asiakkaan kustannuksella, vaikka vika olisi ollut alunperin tehtaalta asti.

Yrityksen eräs pääidea on jälkihoitoon käytettävien kulujen minimointi tai härski välttäminen kokonaan. Tämä on mahdollista, koska Suomessa on teoriassa kuluttajansuoja, mutta käytännössä se on täysin hampaaton ja kiltti virasto monimutkaisissa tuotteissa. Rangaistukset ovat nuhteluita yrityksille, joten kiinnijääminen on harmitonta viihdettä samalla kun miljoonat kilisee omistajien tilille.

Saksalaisessa verkkokaupassa on paljon parempi kuluttajasuojakulttuuri ja hyvä asenne. Osta Suomesta vain yrityksiltä, joilla on tinkimätön politiikka teknisten ongelmien ratkaisemisessa jälkikäteen, koska niitä tulee rittämään tietokoneissa ja vastaavissa laitteissa. Verkkokauppa.comista en osta mitään enää. Piste.

Verkkokauppa.com meni huonoksi kun meni pörssiin. Täyttä skeidaa kaikki ja hinnatkin törkeän kalliit. Tilaamalla eBaystä saa esimerkiksi Saksasta kotiovelle toimitettuna paljon halvemmalla ja paremmalla jälkihoidolla kuin Verkkokauppa.com:sta.

Hidasta on
Tilaus 15.10. kerran viikossa tulee sähköpostiin ilmoitus : "odotamme tuotetta"
viimeinen ilmoitus tänään.26.11.
Raha makaa tilauksessa. Ei voi kehua, vaikka kuinka pinnistäisi positiivista asennetta.

Arvon Juntikki-Tähti,

Tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa netissä, ja ohjata rahat takaisin omalle tilille ihan itse ilman yhteydenottoa asiakaspalveluun.

Verkkopuljulla on vain vaikeuksia saada tuotetta ulkomailta varastoon.

Ajattelin tilata sieltä yhden jutun mut kun googlailin tuloksia ko puodista tuli vastaan aika negatiivisia kokemuksia. Onko kellään mitään hyvää sanottavaa tosta paikasta? Kannattaako/uskaltaako sieltä tilata mitään?

Itselläni sen verran huonoja kokemuksia kyseisen firman reklamaation kanssa, etten suosittele kenenkään ostamaan kyseisestä puljusta yhtään mitään! Tällä hetkellä olen taistellut kaksi viikkoa sen kanssa, että saisin uuden vastaavan tuotteen alkuperäisen viallisen tilalle. Ketään verkkokauppa.comissa ei kiinnosta palvella asiakasta vaan pallottelevat "asiakaspalvelijalta" toiselle. En ole useista yhteydenotoista huolimatta vieläkään saanut vastausta siitä, milloin uusi priima tuote toimitetaan. Kyseistä tuotetta olisi heillä varastossa kotikaupunkini toimipisteessä, mutta ei ole kuulemma mahdollista käydä itse noutamassa uutta tilalle ja viedä samalla vanha pois - EI ONNISTU! Pitää nyt odotella, että jollakin reklamaatio-osastolla kasvaisi edes se yksi aivosolu päähän, jolla pystyisi ratkaisemaan tämän mahdottoman yhtälön: miten toimittaa uusi priima tuote viallisen tilalle, kun kyseistä tuotetta on varastossa 10km päässä asiakkaan kotoa.

ÄLKÄÄ SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ ASIOIKO KYSEISEN FIRMAN KANSSA. VIEVÄT RAHASI, ETKÄ SAA MITÄÄN VASTINETTA TILALLE!

Itselläni sen verran huonoja kokemuksia kyseisen firman reklamaation kanssa, etten suosittele kenenkään ostamaan kyseisestä puljusta yhtään mitään! Tällä hetkellä olen taistellut kaksi viikkoa sen kanssa, että saisin uuden vastaavan tuotteen alkuperäisen viallisen tilalle. Ketään verkkokauppa.comissa ei kiinnosta palvella asiakasta vaan pallottelevat "asiakaspalvelijalta" toiselle. En ole useista yhteydenotoista huolimatta vieläkään saanut vastausta siitä, milloin uusi priima tuote toimitetaan. Kyseistä tuotetta olisi heillä varastossa kotikaupunkini toimipisteessä, mutta ei ole kuulemma mahdollista käydä itse noutamassa uutta tilalle ja viedä samalla vanha pois - EI ONNISTU! Pitää nyt odotella, että jollakin reklamaatio-osastolla kasvaisi edes se yksi aivosolu päähän, jolla pystyisi ratkaisemaan tämän mahdottoman yhtälön: miten toimittaa uusi priima tuote viallisen tilalle, kun kyseistä tuotetta on varastossa 10km päässä asiakkaan kotoa.

ÄLKÄÄ SIIS MISSÄÄN NIMESSÄ ASIOIKO KYSEISEN FIRMAN KANSSA. VIEVÄT RAHASI, ETKÄ SAA MITÄÄN VASTINETTA TILALLE!

Puhut paljon mutta pelkkää paskaa. En tiedä mitä idiootteja olette, olen asioinut puodissa vuosia, ilman mitään ongelmia. Jos on tuoteessa ollut ongelmia, ne on korjattu asiallisesti ja nopeasti.

Suosittelen.

Tilasin Verkkokauppa.com:sta 10.3.2016 kannettavan tietokoneen HP Notebook tuotekoodi (15023) noudolla Jätkäsaaren myymälästä. Noudettuani tuotteen heidän noutopisteeltä huomasin kotona ettei verkkokauppa.comin verkkosivujen tuotekuva vastannut saamaani tuotetta. En siis suosittele ostamaan heiltä kyseistä tuotetta verkkokaupasta. Myymälästä tuotetta ei edes ollut saatavilla joten en olisi voinut edes käydä varmistamassa itse asiaa. On tämä nykymaailma kyllä mennyt huonoon suuntaan.

32 päivän palautus oikeus, ei haittaa jos vahingossa tuliski väärä, omasta mielest paras verkkokauppa. Loistava valikoima, halvat hinnat, ja asiakas palvelu osaa ja auttaa jopa valitsemaan oikeat osat oikeisiin laitteisiin jos tekee mieli vaikka rakentaa tietokone itse.
en edes tajua miksi muut verkkokaupat edes yrittää enää.

Ostin malliston yläpäästä tehokkaan tietokoneen tästä "verkkopuljusta" ja koskaan eivät saaneet ratkaistua teknistä ongelmaa, joka vaivasi konettani. Kone on tällä hetkellä samassa tilassa ja ongelma ratkaisematta. Asenne oli ylimielinen ja suoraan sanoen "paskamainen". Takuuasioita ja valituksia hoitaa heillä siihen erikoistunut joukkio, joka epäonnistui oman asiakassuhteeni hoidossa. Seuraavaa korvaavaa tietokonettani ei todellakaan ostettu Verkkokauppa.comista enää. Yksi kerta riitti perävalotakuuta kalliiseen hintaan.

En olisi niin luottavainen näihin 30 päivän "palautusoikeuksiin" tässä tapauksessa. Sopimuksilla voidaan pyyhkiä myös takapuolta. Mikä on rangaistus Suomessa, jos iso yritys ei noudata vapaaehtoista lisätakuu tai lisäehtoa. No se on.....ei yhtään mikään! Ei ole pakko.

Hovioikeuden tulkinta oli juuri, että kalliin kauhakuormaajan vuosimallinkin saa "pöyristää" muutamalla vuodella uudemmaksi.

Olkaa tarkkana tässä maassa kaupanteossa. Autokauppiaiden moraali on levinnyt joka paikkaan poliitikkoja myöten.

32 päivän palautus oikeus, ei haittaa jos vahingossa tuliski väärä, omasta mielest paras verkkokauppa. Loistava valikoima, halvat hinnat, ja asiakas palvelu osaa ja auttaa jopa valitsemaan oikeat osat oikeisiin laitteisiin jos tekee mieli vaikka rakentaa tietokone itse.
en edes tajua miksi muut verkkokaupat edes yrittää enää.

Verkkokauppa.comin outletista ei kannata ostaa mitään. Myynnissä on paljon tuotteita, joissa lukee, että "kerran kokeiltu". Kun ilmenee, että tuote on viallinen, virhevastuuta ei heidän mukaansa ole, koska virhevastuu ei koske käytettyvä myytyjä tuotteita. Tietenkin koskee lain mukaan, eli valitusta vaan viranomaisille.

Itsellä ollut/on verkkokauppa.comista
Läppäri
Tabletti
3 puhelinta
Vedenkeitin

Eikä mitään ongelmia kaupan kanssa. Jos tuote ei toimi, ei ole kaupan vika, vaan valmistajan. Takuuasiointia kaupan kanssa voi arvostella ja tuoteilmoituksia, mut itse oon muuten täysin tyytyväinen, mutta joskus myymälästä noudettua tuotetta on joutunut odottamaan todella kauan.

Yhteistyössä