Vasta vuoden olen joutunut kärsimään viallisen puolentoista tonnin telkkarin kanssa. Reklamointi kyseisen puljun kanssa on todella hankalaa. Reklamointiosasto on suoraan johtoryhmän alaisuudessa ja johtoryhmästä vastattiin, ettei heillä ole aikaa paneutua reklamointeihin ollenkaan. Reklamointiporukka ei taas uskalla viedä asioita johtokuntaan, vaan toimivat pelon vallassa.
TV ostettiin vuosi sitten ja siitä 2 1/2 kk korjauspajalla. Ekalla kerralla laittoivat rikkinäisen takaisin.
Verkkokauppa.com sivuilla asiakaspalautteista käy ilmi, että muillakin on ollut samanlaisia vikoja.
Philips on tuonut markkinoille keskeneräisenlaitteen. Töllö on edelleen korjaamolla.
Kaikista loukkaavinta ja suorastaan rikollista on se, että kaikenlaisilla puhelin opastuksilla on masinaa yritetty saada kuntoon ja virheellisillä neuvoilla olen hankkinut turhan antennihuollon ja ostanut turhaan toisen laisen kovalevyn, joihin on uponnut liki tonni. Vika löytyi lopulta TVstä.
Nyt Verkkokauppa.com on hyvittämässä televisiota siten, että hyvityksestä vähennetään ikävähennys 2% / kk, vaikka ovat alunperin myynneet kelvottoman vekottimen ja itse omalla toiminnallaan Philipsin kanssa venyttäneet prosessia yli vuoden kestäväksi.
Opportunistien omistama pulju - VAROKAA ASIOIMASTA SIELLÄ!