Toiveissa toinen lapsi <3

Pahoittelut, Tiiralle menkoista. :unsure:

Täällä kp 10 ja mietin koska alkaisi ovulaatiotestejä uittamaan. Viikon päästä suunnilleen pitäisi olla, jos on. Kosketusvoidemaista ja runsasta on tällä hetkellä.

Mä oon noista Clomeista ihan hiestä märkä kokoajan. Onkos muilla (taisi olla vaan yksi mun lisäks) ollut Clomien aikana ihme unia? Tuntuu että aina kuurin aikana ja vähän sen jälkeen nään kauheita painajaisia ja toden tuntuisia unia. Lisäksi uni on tosi syvää.. :eek:

Eilen alkoi oikealla puolella munasarjaa vihdonta ja tänään vielä tullut joitakin pistoksia oikealle puolelle. Ja hyväenteistä limailua on ollut eilisestä lähtien. Melkein vois sanoo että se venyy ja paukkuu ;) eilen ainakin vielä ovistesti näytti negaa. Testaan pääsen vasta iltapäivällä kotona kun oon töissä niin en pysty tikkua pissassa uittamaan. Tänään kp 12.

• Tykkää
Reactions: Syssy^^
Hmm.. mulla tuntui alkavan pms-oireet heti päivä ovulaation jälkeen. Mulla on aika selkeet (lue: karmeet) pms-oireet, nimen omaan mielialassa, ja yleensä ne ketutuskäyrät alkaa nousta vasta viikko ennen menkkoja. Kun oireet alkoi jo nyt, niin pelkäänpä, että keltarauhasessa on häikkää ja menkat alkaa liian aikaisin. *heittää kirveen kaivoon* :unsure:

Olen yrittänyt olla toiveikkaalla asenteella aiemman "pessimisti ei pety"- asenteen sijaan, mutta kyllä tämä vähän masentaa.
Nooh.. ensi kierrossa haen kirveen kaivosta sitten taas viimeistään menkkojen loputtua. Ja onhan jopa epätodennäköisimmissä kierroissa aina pieni toivo, jota ei vaan pysty sammuttaan, vaikka kuinka yrittäisi. :rolleyes:

Mielenkiinnolla odottelen teidän huomenna testaavien tuloksia! :)
Eipä nuo pms-oireetkaan kaikkea kerro. Mulla ainakin vaihtelee tosi paljon. Joskus olen kuin perseeseen ammuttu karhu heti oviksen jälkeen ja nyt ei ole ollut ihmeempiä mielialan muutoksia, paitsi perjantaina. Olin tytön kanssa katsomassa sirkusta ja mua alkoi itkettää kun esitys alkoi. Olin että mitä ihmettä tämä nyt on? Joskus olen joo hieman tunteellinen oviksen jälkeisenä aikana, mutta tuo oli tosi outoa. Ja nyt alkoi naama kukkia mitä usein tapahtuu ennen menkkoja.

Ja juu yritän kans pitää pientä toivon hippusta yllä tästä kierrosta, vaikka välillä
tiiiira ikävä kuulla. Otetaan me sit ne toukovauvat :love:

Täällä alkoi vuoto jo eilen illalla. Kohti uuttta... KP2, YK11 :notworthy:
Voi eih! Ja teillä oli noin monta yritystäkin takana. :( No mutta tsemppiä toukovauvan yritykseen! :love:

• Tykkää
Reactions: LittleOne
Eilen alkoi oikealla puolella munasarjaa vihdonta ja tänään vielä tullut joitakin pistoksia oikealle puolelle. Ja hyväenteistä limailua on ollut eilisestä lähtien. Melkein vois sanoo että se venyy ja paukkuu ;) eilen ainakin vielä ovistesti näytti negaa. Testaan pääsen vasta iltapäivällä kotona kun oon töissä niin en pysty tikkua pissassa uittamaan. Tänään kp 12.
Ei ihan vielä voi sanoa että on ovisplussa! Huomenna viedään neiti tädillensä yökyläilemään niin voidaan sitten miehen kanssa iltapäivällä pupuilla :love:

Ei ihan vielä voi sanoa että on ovisplussa! Huomenna viedään neiti tädillensä yökyläilemään niin voidaan sitten miehen kanssa iltapäivällä pupuilla :love:
Me tehtiin viikko sitten samanlailla tai ei tarkoituksella, mutta tyttö halus jäädä mummille yöksi niin saatiin yhteistä aikaa miehen kanssa. :D Tais vaan mennä yli oviksen...

Voisin liittyä mukaan kuumeilemaan :)

Esikoinen täytti heinäkuussa 2. Toiveena olis alle 3 vuoden ikäero. Yritys alotettu keväällä, neljäs kierto nyt menossa.

Nyt mennossa kp 17/26-27 ja dpo 3, yk4. Ovista testailin, ja melkeen tasavahva viiva tuli perjantaina. Lämmöt romahti muistaakseni to, ja oli selvästi noussut jo la aamuna (36,3 -> 36,8). Kummallista kyllä, pahimmat kivut oli vasta lauantaina, kun lämmöt oli jo noussu. Oletan, että ovis siis oli perjantaina.

Jännältä tuntuu tämä odottelu, esikoinen kun tuli heti ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Tässä välissä mulla ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä, 1,2v imetys ja sen jälkeen varmat päivät on riittänyt :)

• Tykkää
Reactions: LittleOne
Täällä myös uusi kuumeilija liittyy mukaan :) innoissani lueskelin jo koko ketjun läpi. Monta vastausta ois tehnyt mieli lukiessa kirjottaa mutta ehkä ehdin palata vielä myöhemminkin niihin.

Oon siis itse 30 ja esikoinen nyt 11kk. Sektio on takana ja vuosi sanottiin että pitäisi odotella ja täällä jo sormet syyhyää! Kumilla ollaan menty tähän asti ja imetyksen lopettelin tytön ollessa vähän reilun 6kk ikäinen ja nyt on tullut parit menkat aika säännöllisesti 31-33 päivän välein. Ennen on ollut ihan epäsäännölliset ja viimeksi positiivinen testi tuli kp 45 vasta (kp 40 ei testi näyttänyt mitään). Mulla on tässä kierrossa ollut ihmeellistä vuotoa ja vähän kuukautismaista jomotusta kp 16-19 (tänään), osaako joku sanoa mitä vois olla? Toivottavasti ei taas lähde kierto sekoilemaan..

Kiva saada lisää kuumeilijoita mukaan.

Friquet, mulla tuli imetyksen lopetuksen jälkeen parit menkat luomusti ja päivälleen samaan aikaan, sit alko sekoilemaan taas. Ennen ekaa raskautta sekoili myös, johtui kyllä pitkästä pillerien käytöstä silloin.

Voisin liittyä mukaan kuumeilemaan :)

Esikoinen täytti heinäkuussa 2. Toiveena olis alle 3 vuoden ikäero. Yritys alotettu keväällä, neljäs kierto nyt menossa.

Nyt mennossa kp 17/26-27 ja dpo 3, yk4. Ovista testailin, ja melkeen tasavahva viiva tuli perjantaina. Lämmöt romahti muistaakseni to, ja oli selvästi noussut jo la aamuna (36,3 -> 36,8). Kummallista kyllä, pahimmat kivut oli vasta lauantaina, kun lämmöt oli jo noussu. Oletan, että ovis siis oli perjantaina.

Jännältä tuntuu tämä odottelu, esikoinen kun tuli heti ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Tässä välissä mulla ei ole ollut hormonaalista ehkäisyä, 1,2v imetys ja sen jälkeen varmat päivät on riittänyt :)
Kiva! Minulla myös heinäkuussa syntynyt 2v. :)

Olisko sitten ollut jotain jälkikramppeja. Itsellä tuli myös kolme päivää oletetun oviksen jälkeen ihan jäätävät krampit ja niitä jatkui useamman päivän vähän lievempinä.

Täällä myös uusi kuumeilija liittyy mukaan :) innoissani lueskelin jo koko ketjun läpi. Monta vastausta ois tehnyt mieli lukiessa kirjottaa mutta ehkä ehdin palata vielä myöhemminkin niihin.

Oon siis itse 30 ja esikoinen nyt 11kk. Sektio on takana ja vuosi sanottiin että pitäisi odotella ja täällä jo sormet syyhyää! Kumilla ollaan menty tähän asti ja imetyksen lopettelin tytön ollessa vähän reilun 6kk ikäinen ja nyt on tullut parit menkat aika säännöllisesti 31-33 päivän välein. Ennen on ollut ihan epäsäännölliset ja viimeksi positiivinen testi tuli kp 45 vasta (kp 40 ei testi näyttänyt mitään). Mulla on tässä kierrossa ollut ihmeellistä vuotoa ja vähän kuukautismaista jomotusta kp 16-19 (tänään), osaako joku sanoa mitä vois olla? Toivottavasti ei taas lähde kierto sekoilemaan..
Siitä vaan vastailemaan sitten kun ehdit. Täällä ollaan! :)

Onko siis ihan veristä vuotoa tullut vai?

Minä täällä yritän kehitellä raskausoireita itselleni, vaikka tärpin mahdollisuus on hyvin pieni. Olen odotellut kiinnittymisvuotoa, mutta ei näy. :D Erikoisia tissituntemuksia ollut. Esikoisen syntymän jälkeen mun rinnat ei ole reagoineet kierron eri vaiheissa juuri mitenkään. Tässä kierrossa oviksen tienoilla oli nännit kipeät yhden päivän ajan ja tänään huomasin että taas vaisusti aristaa. Nyt siis kp 22/26.

Olen kyllä jo suunnitellut seuraavaa kiertoa jos ei nyt plussaa tikkuun saisikaan. Ehkä voisi joka toisen päivän taktiikalla mennä ja ehkä mittailla lämpöjä.

Eilen katselin mahaani töissä ja näytän ihan siltä että olisin raskaana, mutta eipä se ole kuin kesän aikana kertynyttä läskiä. Olisinpa raskaana niin voisi hyvällä omallatunnolla näyttää vähän lihavalta. Töissä kuulin raskaus uutisen ja sattuu olemaan sama henkilö kenen kanssa odotettiin viimeksikin samaan aikaan. Meillä samana vuonna syntyneet esikoiset. Hassua! :D

• Tykkää
Reactions: Juliet86
Minä täällä yritän kehitellä raskausoireita itselleni, vaikka tärpin mahdollisuus on hyvin pieni. Olen odotellut kiinnittymisvuotoa, mutta ei näy. :D Erikoisia tissituntemuksia ollut. Esikoisen syntymän jälkeen mun rinnat ei ole reagoineet kierron eri vaiheissa juuri mitenkään. Tässä kierrossa oviksen tienoilla oli nännit kipeät yhden päivän ajan ja tänään huomasin että taas vaisusti aristaa. Nyt siis kp 22/26.

Olen kyllä jo suunnitellut seuraavaa kiertoa jos ei nyt plussaa tikkuun saisikaan. Ehkä voisi joka toisen päivän taktiikalla mennä ja ehkä mittailla lämpöjä.

Eilen katselin mahaani töissä ja näytän ihan siltä että olisin raskaana, mutta eipä se ole kuin kesän aikana kertynyttä läskiä. Olisinpa raskaana niin voisi hyvällä omallatunnolla näyttää vähän lihavalta. Töissä kuulin raskaus uutisen ja sattuu olemaan sama henkilö kenen kanssa odotettiin viimeksikin samaan aikaan. Meillä samana vuonna syntyneet esikoiset. Hassua! :D
Itekin ajattelin, että tämä kierto vois olla tyyliä joka toinen päivä taktiikka, eikä taas niinkään "ottais paineita" niistä parhaista päivistä jne. Se oli mukavan lepposaa viime kuussakin, kun ei ollu sata varmana ovispäivä. Mutta lämpöjen mittailusta en luovu ;)

Lomanjälkeinen turvotus vastaa kyllä aika hyvin jotain rv12 iltaturvotuksia :LOL: Hyvä ettei mee silittelemään omaa mahaa, kun toivoo, että siellä pömpöttäis joku muukin kun herkut :D

Tuli muuten tuosta sun kiinnittymisvuoto pohdinnasta mieleen...
Onko teillä muilla ollu esikoisesta kiinnittymisvuotoa?

Itellä ei kiinnittymisvuotoa ollu, tai mitään vuotoa (ei rusahtavaa eikä veristä) koko raskauden aikana. Veikkaan, että jos uudessa raskaudessa olis, niin sitähän panikois varmasti, vaikka kuinka tietäis vuotojen olevan yleisiä o_O

Itellä ei kiinnittymisvuotoa ollu, tai mitään vuotoa (ei rusahtavaa eikä veristä) koko raskauden aikana. Veikkaan, että jos uudessa raskaudessa olis, niin sitähän panikois varmasti, vaikka kuinka tietäis vuotojen olevan yleisiä o_O
Ei minulla ollu mitään kiinnittymisvuotoa eikä mitään muutakaan vuotoa.

Nyt kun oon lueskellut näitä muden tekstejä niin minähän en tee mitään raskauden eteen me siis ollaan menty koko ajan tässä sillä kolme päivän välein-taktiikalla. En oo mittaillu lämpöjä enkä syöny muuta kun foolihappoa.. Jos ei tärppäile niin pitää miettiä sit jos kokeilis vaikka sitä greippimehua

Ei ollut minkäänlaisia verisiä vuotoja. Ainoa vuoto oli niin kirkasta, runsasta ja vetistä valkkaria, että luulin tihkuttavan lapsivettä!

Nyt meneillään dpo5 ja kp22/24-31 (tämä kierto tod. pidemmästä päästä kun ovis oli vasta kp17). Odotan menkkoja alkavaksi viimeistään ensi viikon to tai pe. Vielä siis pitkä piina. Kovasti tarkkailen kroppaa, josko bongais vaikka kiinnittymisen. :rolleyes:

Nyt kun oon lueskellut näitä muden tekstejä niin minähän en tee mitään raskauden eteen me siis ollaan menty koko ajan tässä sillä kolme päivän välein-taktiikalla. En oo mittaillu lämpöjä enkä syöny muuta kun foolihappoa.. Jos ei tärppäile niin pitää miettiä sit jos kokeilis vaikka sitä greippimehua
Mulla greippimehu alkukierrosta ovikseen asti juotuna (lasillinen lähes päivittäin) on lisännyt limoja selkeesti! Itsellä ollut viime kierroissa normaalia kuivempaa, ja kun tässä kierrossa otin greippimehun käyttöön niin selkee ero kosteudessa! Joskus aiemminkin alkuvuodesta olen kokeillut ja lisäsi ilmoja silloinkin vaikkei mitään kuivuusongelmia silloin vielä ollutkaan. (y)

Mulla ei esikoisesta tullut kinnittymisvuotos, mutta tunsin kiinnittymisen kyllä hyvin selkeästi. Miehellekin ääneen sanoin tasan viikko oviksen jälkeen, että nyt kyllä joku on porautumassa kiinni.

Synnytyksen jälkeisissä kierroissa mulla ei ole ollut minkäänlaista eloa rinnoissa. Joka kierron lippupuolella oon niitä tökkinyt ja syynännyt, mutta ei mitään muutosta :D esikoisesta muistaakseni rinnat reagoi ekana raskauteen. Myös nännit muutti radikaalisti väriä jo ennen plussaa.

Minkälaisia raskauden ensimerkkejä muilla on ollu?

Itekin ajattelin, että tämä kierto vois olla tyyliä joka toinen päivä taktiikka, eikä taas niinkään "ottais paineita" niistä parhaista päivistä jne. Se oli mukavan lepposaa viime kuussakin, kun ei ollu sata varmana ovispäivä. Mutta lämpöjen mittailusta en luovu ;)

Lomanjälkeinen turvotus vastaa kyllä aika hyvin jotain rv12 iltaturvotuksia :LOL: Hyvä ettei mee silittelemään omaa mahaa, kun toivoo, että siellä pömpöttäis joku muukin kun herkut :D

Jep, tiedät siis mitä meinaan tuon turvotuksen kanssa. :D Toista raskautta ei varmaan ihan yhtä pitkään salailla kun ensimmäistä.

Mulla tuli ensimmäisessä raskaudessa tosi selkeää kiinnitymisvuotoa ja oli muutenkin aikasessa kaikki raskausoireet. Raskaus meni kesken rv6. Ensikoista odottaessa ei tullut kiinnitymisvuotoa tai muutakaan. Ei ollut mitään muita oireita raskautumiesta kuin menkat mitkä ei alkaneet. :D Eka testi näytti negatiivista sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa. Pahoinvoinnit ja muut oireetkin alkoi vähän myöhemmin.

Mullakaan ei mitään vuotoja ollut esikoisen kanssa. Menkat vain jäi pois. Nyt kyllä synnytyksen jälkeen menkkojen aikaan vuodan ku seula joten voi olla että ehkäpä ilmestyisi sitten kiinnittymisvuotoakin joskus. :D

Mulla greippimehu alkukierrosta ovikseen asti juotuna (lasillinen lähes päivittäin) on lisännyt limoja selkeesti! Itsellä ollut viime kierroissa normaalia kuivempaa, ja kun tässä kierrossa otin greippimehun käyttöön niin selkee ero kosteudessa! Joskus aiemminkin alkuvuodesta olen kokeillut ja lisäsi ilmoja silloinkin vaikkei mitään kuivuusongelmia silloin vielä ollutkaan. (y)
Niin joo se auttaa siihen o_O todellakin olen pihalla näissäerikoiskonsteissa, onneks täällä apu on lähellä jos tarve tulee ;)

Mä nyt en tiedä että olisko mulla ovis ollu joko sunnuntaina tai eilen :rolleyes:. Eilen tein ovistestin ja siinä oli vahvempi viiva kuin tänään tehdyssä testissä. Ja kuinka mua pisti oikealle puolelle munasarjaa. Period trackerin mukaan ovis pitäis olla vasta huomenna (jos kierto pysyy samana kuin edellinen kierto). No eilen ainakin sitten hyödynnettiin jos ovis olikin jo eilen. Huomenna tietää menikö ovis vai onko vasta tulossa. (y)

Mulla jomottelee tissejä o_O Tissien jomottelua ei oo aikasemminssa raskauksissa ollu. Alavatsaa kans jomottelee. Varmaan enteilee lähestyviä menkkoja niinku muutki oireet :D Väsyttää. Ihan ku ois välillä vähän huono oloki, samanlaista ku edellisessä raskaudessa, joka meni sit kesken. Ja melko varmaki oon siitä, että oisin nyt raskaana. Kyllä mä nyt kuvittelen ihan varmasti. Enhän mä voi tulla raskaaksi heti ku ei menkkoja oo keskenmenon jälkeen vielä ollutkaan. Tarkoitus oli odottaa yhden menkat ja sitten yrittää, mutta niin vaan on menty ilman ehkäisyä :sneaky::D Tekis mieli testata, mutta viikon vielä ajattelin ootella. Yks raskaustesti kaapista löytyy.

Greippimehusta itelläkin kokemusta, joskus aikaisemmin. Todellakin lisää limoja, eikä sellaiselle kyllä ole tarvetta :LOL: Hyväähän se on, eikä siitä ainakaan mitään haittaa ole.

pion1 kysyit ensioireista. Itellä se paras ensioire oli se, että oireita ei ollu. Eli ei jomotusta, ei kramppeja, eikä tissikipua (tuli vasta rv6) eli ei mitään näitä normi menkkaoireita. Sit vasta kun oli vissiin kiinnittynyt, niin dpo10-dpo11 välisenä yönä meni maha sekasin. Tuota viehättävää maha löysällä oiretta jatkuikin ekat 9 viikkoa ja paino tippui aikalailla :giggle:
Niin ja haalea plussa tuli testiin vasta dpo13. SILTIKIN kyttäilen oireita tässä yrityksessä ja oon valmis testailemaan jo dpo11 :rolleyes:

Tänään kp4. Vuoto loppunut ja sitä alkaa olla taas positiivisin mielin uuden kierron suhteen :) Lääkärille pääsen ensi viikolla (julkiselle puolelle). Jospa rupeis saamaan pientä selvyyttä mikä tässä kakkos-projektissa kestää.

Pakko mun masussa tapahtua jotain kun on niin kummallisia oloja! Jatkuvasti jomottelee, nippailee, kuumottaa tai tuntuu ihme hipsutusta mahassa ja ihan kun olisi vähän sekaisin maha. Turvottaa ihan hulluna mikä lisääntyy päivän mittaan. Näähän nyt selittyis ihan hyvin myös ilmavaivoina ja sillä että on tullut syötyä miten sattuu koko kesän ja alkavilla menkoilla, mutta en halua uskoa. Niin ja alaselkä tosi kipeä myös mikä johtuu osittain kyllä työstä. Eilen alkoi outo heikko ja hengästynyt olo kun flunssa olisi alkamassa. Kädet vapisee ja tavarat putoilee käsistä. Tänään tuntui jännää kihelmöitiä kainaloissa. Mulla siis rintarauhasia kainaloissa mitkä nuorempana oli hyvinkin kipeät aina menkkojen aikoihin, mutta esikoisen syntymän jälkeen ei ole ollut vastaavia tuntemuksia. Että raskaus vai valeraskaus? Tänään kp 23. Menis nyt viikko nopeasti niin pääsis testaamaan. Vaikka kaippa ne menkat alkaa viikonloppuna...

Kukaan ei oo tainnut testailla vielä. Ketkäs piinailee nyt?

Täällä kp 12/31 ja alkoi kananmunalimat tänään. Olikos se limojen 3 päivä aina ovulaatio? Yleensähän mulla on vasta kp 17, mutta en tiedä aikastaako toi Clomifen tuplakuurilla..
Hyvä fiilis ollut, oon touhunnut tytön kanssa kaikkea töiden jälkeen. Eilenkin oltiin 3 tuntia puistossa. Paino on tippunut vähän, vaikka siis normaalipainoinen olen. Tulee heti parempi olo kun saa turvottavaa oloa pois. :X3:

Kukaan ei oo tainnut testailla vielä. Ketkäs piinailee nyt?

Täällä kp 12/31 ja alkoi kananmunalimat tänään. Olikos se limojen 3 päivä aina ovulaatio? Yleensähän mulla on vasta kp 17, mutta en tiedä aikastaako toi Clomifen tuplakuurilla..
Hyvä fiilis ollut, oon touhunnut tytön kanssa kaikkea töiden jälkeen. Eilenkin oltiin 3 tuntia puistossa. Paino on tippunut vähän, vaikka siis normaalipainoinen olen. Tulee heti parempi olo kun saa turvottavaa oloa pois. :X3:
Voihan tätä piinailuksi kutsua kun viikonloppuna pitäis menkat alkaa. Tiistaina ajattelin testata ellei ala vuoteleen ennen sitä.

Voi kun sais itsekkin muutaman kesäkilon karistettua niin olis huomattavasti kevyempi ja parempi olo. Jos nyt tärppää niin varmaan turha haaveilla kilojen karistamisesta.

• Tykkää
Reactions: Välli

Yhteistyössä