Toiveissa toinen lapsi <3

Mulla alkoi nyt ihan ihme limailuja. Vähän semmosta kosteahkoa, voidemaista. Nyt kp 19. En kestä jos royal gelee on pistänyt mun säännöllisen kierron ihan sekasin. Normisti kierto on 26 päivää eli viikon päästä pitäis alkaa menkat jos on alkaakseen. Mullahan ei ollut oikein kunnollisia limoja oletetun oviksen aikaan...

Viimeksi muokattu:
Mun mies taitaa lämmetä mun vauvakuumeilulle ku heilutellaan peittoa ilman ehkäisyä. Haluaa kylläkin perusteluja sille, miksi haluan toisen lapsen. Eikö se riitä että mä haluan? :LOL::p:D

Jos oon oikein tunnistanut limoista ja jomotteluista ovulaation niin se oli viime viikonloppuuna.Menkkoihin siis reilu viikko. Eilen oli taas jotain jomottelua alavatsassa. Ja sitähän alkaa heti kuvitella vaikka mitä. Ihan hullua tällanen oman kropan jatkuva tarkkailu, mutta sitä kai tää kuumeilu teettää :D

Mun mies taitaa lämmetä mun vauvakuumeilulle ku heilutellaan peittoa ilman ehkäisyä. Haluaa kylläkin perusteluja sille, miksi haluan toisen lapsen. Eikö se riitä että mä haluan? :LOL::p:D

Jos oon oikein tunnistanut limoista ja jomotteluista ovulaation niin se oli viime viikonloppuuna.Menkkoihin siis reilu viikko. Eilen oli taas jotain jomottelua alavatsassa. Ja sitähän alkaa heti kuvitella vaikka mitä. Ihan hullua tällanen oman kropan jatkuva tarkkailu, mutta sitä kai tää kuumeilu teettää :D
No kyllä sen pitäis riittää että haluaa. :D Mun mies kans ehkä vähän lämpeni kun oli puhetta siitä että sunnuntaisin voi tehdä töitä sitten jos on oikein tiukkaa kotihoidontuella kun tuntuu että raha ratkasee nyt miehellä tän asian. Laskeskelee hirveen tarkkaan mitä tukia saadaan sun muuta. Huoh!

Jep, kuumeilu teettää mitä ihmeellisimpiä kuvitelmia ja tuntemuksia. :D

Mulla alkoi nyt ihan ihme limailuja. Vähän semmosta kosteahkoa, voidemaista. Nyt kp 19. En kestä jos royal gelee on pistänyt mun säännöllisen kierron ihan sekasin. Normisti kierto on 26 päivää eli viikon päästä pitäis alkaa menkat jos on alkaakseen. Mullahan ei ollut oikein kunnollisia limoja oletetun oviksen aikaan...
Hei, mulla myös tänään kp19. :p En oikein tiedä koska odottaa menkkoja (siis tehdä raskaustestiä ;) ) kun luteaalivaihe on viime aikoina vaihdellut.
Ootko Syssy^^ lämpöjä mitannut, onko kohonneet vielä?
Itseä hieman mietityttää, kun eilen oli kyllä lämmöt kohonnu, mut tänää taas ei.. Mut ehkeis siihen nyt ihan aina voi luottaa. :rolleyes:

Hei, mulla myös tänään kp19. :p En oikein tiedä koska odottaa menkkoja (siis tehdä raskaustestiä ;) ) kun luteaalivaihe on viime aikoina vaihdellut.
Ootko Syssy^^ lämpöjä mitannut, onko kohonneet vielä?
Itseä hieman mietityttää, kun eilen oli kyllä lämmöt kohonnu, mut tänää taas ei.. Mut ehkeis siihen nyt ihan aina voi luottaa. :rolleyes:
No en ole mitannut. Ihan omien tuntemuksien mukaan menty nyt.(n) 16. päivä ajattelin testata jos ei ennen sitä menkat ala, mutta kaippa ne alkaa viikon päästä.

Jännää, voispa teistä joku jo testailla:whistle:

Mua vähän jännittää, kun tosiaan tupla-annoksella Clomeja menee tässä kierrossa ja jomottelua tuntuu nyt jo molemmissa muniksissa:eek: Vaikka kp 8/31 vasta.
Onhan se ihan kivaa jännäillä muidenkin puolesta. itsekkin odottelen kaikken testauksia jo. :D

Ehkä siellä oikein kunnolla kasvattelee munasoluja. Mulla ihan normistikkin alkaa joskus noilla paikkeilla jomotteleen, että varmaan jotain kasvukipuja. Ehkä sieltä irtoaa useampi.:p

Mulla oli päärynä juissi ja mustat oliivit mitä himoitsin poitsua odottaessa. Juissi oli joskus 12-16 viikoilla ja oliivit ehkä 22-26 :ROFLMAO: niin outoja mielitekoja! Mehua saattoi mennä litra päivässä joskus

Viimeksi muokattu:
Mikäs vaihe sulla nyt meneillään ja mikä on seuraava vaihe? :D
Kierron vikoja päiviä mennään (kp 30/30-33) :) CB odottelee kaapissa jollei menkat tässä ala lähipäivinä. Voi olla kyllä että ne tässä alkaa kun pieniä jomotuksen tuntemuksia on tänään kuitenkin ollut. Kierron pituus on vaihdellut mutta oviksen aikoihin pari viikkoa sitten on peuhailtu, joten odottelua on ilmassa :)

• Tykkää
Reactions: Syssy^^
Huomenta, toisesta lapsesta täälläkin haaveillaan. Mietinnässä ollut oikeastaan siitä asti kun esikoinen syntyi. Juuri täytti yksi vuotta ja nyt saa toinen tulla Kauhea vauvakuume iski heti kun yritys alkoi eikä malttaisi odottaa. Eka yrityskierto menossa. Ensimmäistä yritettiin lähes vuosi, sitten oli km ja pian alkoi sitten raskaus joka jatkui onnellisesti. Kp 12 nyt menossa, ei olla ovista tikutettu, oletettuun aikaan joka toinen päivä seksiä sitten ollut. Mulla tuntuu ovis tulevan aika aikasin ja kierto 25-28. Ikää jo 35v.
Kiva ketju tämä, toivottavasti keskustelua syntyy Kiva jännätä muiden puolesta kun itsellä ei vielä ne päivät käsillä!

Huomenta, toisesta lapsesta täälläkin haaveillaan. Mietinnässä ollut oikeastaan siitä asti kun esikoinen syntyi. Juuri täytti yksi vuotta ja nyt saa toinen tulla Kauhea vauvakuume iski heti kun yritys alkoi eikä malttaisi odottaa. Eka yrityskierto menossa. Ensimmäistä yritettiin lähes vuosi, sitten oli km ja pian alkoi sitten raskaus joka jatkui onnellisesti. Kp 12 nyt menossa, ei olla ovista tikutettu, oletettuun aikaan joka toinen päivä seksiä sitten ollut. Mulla tuntuu ovis tulevan aika aikasin ja kierto 25-28. Ikää jo 35v.
Kiva ketju tämä, toivottavasti keskustelua syntyy Kiva jännätä muiden puolesta kun itsellä ei vielä ne päivät käsillä!
Tervetuloa mukaan! Mukava porukka tässä tosiaan ollut. :) Se kuume tosiaan iskee sitten oikein kunnolla kun päättää että lapsi saa tulla, tiedän tunteen. Sen takia miehen kanssa tuli pientä eripuraa asiasta kun ei olut ihan samoilla linjoilla asian kanssa. Mulla myös aina ollut tosi aikaiset ovikset, mutta parempi niin, jää luteaalivaiheelle vähän enemmän päiviä sitten ja jos on muuten säännöllinen kierto niin ei kai siinä. :) Tsemppiä yritykseen, toivottavasti tärppää vähän nopeammin kuin ensimmäisen kohdalla!

Hmm.. mulla tuntui alkavan pms-oireet heti päivä ovulaation jälkeen. Mulla on aika selkeet (lue: karmeet) pms-oireet, nimen omaan mielialassa, ja yleensä ne ketutuskäyrät alkaa nousta vasta viikko ennen menkkoja. Kun oireet alkoi jo nyt, niin pelkäänpä, että keltarauhasessa on häikkää ja menkat alkaa liian aikaisin. *heittää kirveen kaivoon* :unsure:

Olen yrittänyt olla toiveikkaalla asenteella aiemman "pessimisti ei pety"- asenteen sijaan, mutta kyllä tämä vähän masentaa.
Nooh.. ensi kierrossa haen kirveen kaivosta sitten taas viimeistään menkkojen loputtua. Ja onhan jopa epätodennäköisimmissä kierroissa aina pieni toivo, jota ei vaan pysty sammuttaan, vaikka kuinka yrittäisi. :rolleyes:

Mielenkiinnolla odottelen teidän huomenna testaavien tuloksia! :)

Testi odottelis huomista aamua tosiaan. Tänään aamulla oli kyllä jo tutun tuntuista menkkajomotusta, joten voi olla että saa säästää testin seuraavaan kiertoon :unsure: tiiiira mä kyllä niiiin pidän peukkuja sulle (y)

Alkukierto menee aina todella hitaasti ja vähän tylsästi, joten kiva että silloin pääsee jänskäämään teidän puolesta :)

No voi harmi Tiiiira. Tuttu tunne tuo Tsemppiä!
Sitä niin odottaa sitä viivaa testiin ja sitä tunnetta minkä se saa aikaan. Meillä tuskin tämä kierto tuo toivottua plussaa. Vielä pitäis talletella tänään mut saas nähä miten käy. Myöhäistä taitaa olla jo. Ajatuksissani oon jo siirtyny seuraavaan kiertoon.

Yhteistyössä