Toiveissa toinen lapsi <3

Ripsi83 meillä ollut aika samaan aikaan keskenmeno niin onko sinulla vuoto jo kokonaan loppu? Ja näyttääkö raskaustesti jo negaa? Mulla siis nyt 2 viikkoa ja pientä tiputtelua tulee ja raskaustesti yhä positiivinen :( Ärsyttää nähdä positiivinen testi kun ei oo raskaana.... Meidän esikoisetkin on muuten aika samanikäisiä :)
 
Ripsi83 meillä ollut aika samaan aikaan keskenmeno niin onko sinulla vuoto jo kokonaan loppu? Ja näyttääkö raskaustesti jo negaa? Mulla siis nyt 2 viikkoa ja pientä tiputtelua tulee ja raskaustesti yhä positiivinen :( Ärsyttää nähdä positiivinen testi kun ei oo raskaana.... Meidän esikoisetkin on muuten aika samanikäisiä :)
Tiputtelu loppu 2 viikkoa sitten. Tiputtelu alkoi 4-5 pvä ennen ku alkoi vuotaa kunnolla ja tuli kipuja, sen jälkeen runsaampi vuoto kesti viikon ja tiputteli vielä siihen päälle muutaman päivän. Terveyskeskus määräsi pissasta tehtävän raskaus testin viikon päähän keskenmenosta ja se oli negatiivinen. Tosta testistäki on nyt 2 viikkoa.
Kurjaa, että sun testi on vielä positiivinen. Toivottavasti se pian muuttuu ja tuo tiputtelu loppuu.
Onko sulla nyt keskenmenon jälkeen vauvakuume kovempi? Mä haluaisin sen toisen vauvan nythetienkähuomena :LOL:
 
Tiputtelu loppu 2 viikkoa sitten. Tiputtelu alkoi 4-5 pvä ennen ku alkoi vuotaa kunnolla ja tuli kipuja, sen jälkeen runsaampi vuoto kesti viikon ja tiputteli vielä siihen päälle muutaman päivän. Terveyskeskus määräsi pissasta tehtävän raskaus testin viikon päähän keskenmenosta ja se oli negatiivinen. Tosta testistäki on nyt 2 viikkoa.
Kurjaa, että sun testi on vielä positiivinen. Toivottavasti se pian muuttuu ja tuo tiputtelu loppuu.
Onko sulla nyt keskenmenon jälkeen vauvakuume kovempi? Mä haluaisin sen toisen vauvan nythetienkähuomena :LOL:
Juu on :LOL: varsinkin kun pelottaa jos ei saakaan. Mä soitan huomenna lääkäriin et onko normaalia positiivinen testi yms. ..
 
Juliet86 oon pohjois-suomesta.

Syssy^^ jos yhtään helpottaa, niin meillä esikoinen sai alkunsa juurikin kaksi päivää oviksesta ;) Tosiaan tämä tuli "todistettu" CB:n digi ovistestillä ja lämpöjen mittauksella ja ei päästy tekemään talletuksia juuri noina parhaina päivinä. Haalean plussankin sain testiin vasta dpo14 mikä myös tukee sitä, että ei varmaan ole kierron alkupuoleltakaan saanut alkua... :)

Täällä dpo7 ja eilisestä illasta ollu kauheana ilmaa mahassa. Leidimäisesti tulee röyhtäiltyä koko ajan :censored: Ja aamulla hampaita pestessä ikenistä tuli verta. Eikä tissit ole herkkinä, niin kun yleensä. Saako elätellä toiveita? :p
 
Juliet86 oon pohjois-suomesta.

Syssy^^ jos yhtään helpottaa, niin meillä esikoinen sai alkunsa juurikin kaksi päivää oviksesta ;) Tosiaan tämä tuli "todistettu" CB:n digi ovistestillä ja lämpöjen mittauksella ja ei päästy tekemään talletuksia juuri noina parhaina päivinä. Haalean plussankin sain testiin vasta dpo14 mikä myös tukee sitä, että ei varmaan ole kierron alkupuoleltakaan saanut alkua... :)

Täällä dpo7 ja eilisestä illasta ollu kauheana ilmaa mahassa. Leidimäisesti tulee röyhtäiltyä koko ajan :censored: Ja aamulla hampaita pestessä ikenistä tuli verta. Eikä tissit ole herkkin ä, niin kun yleensä. Saako elätellä toiveita? :p
Siellähän on kunnon jännäilyt meneillään. Toivotaan parasta! Ehkä itselläkin voi sitten olla vielä toivoa raskautumisen suhteen. :) Vielä vaan niin pitkä aika siihen kun menkat pitäisi alkaa. Se on kyllä hauska kun odottaa raskautta niin kaikki pienetkin oireet kuvittelee raskausoireiksi. :D Tavallaan en uskalla nyt odottaa liikoja, mutta petyn kyllä pahasti jos menkat alkaa parin viikon sisällä. Kova toive olisis huhtikuisiin päästä...
 
Välli ollaan näköjään aika samoilla linjoilla. Eka tuli noin puolessa vuodessa ja tokaa saa näköjään tehdä vuoden...ainkain. Me toivottiin 3v ikäeroa. Mutta neiti on jo 3. Saas nähä. Yhtäkkiä tuntuu mitättömältä koko ikäero asia...kunhan vaan saa toisenkin lapsen.
Ja toisaalta onhan mieletöntä, että saannu ainakin rauhassa "hemmotella" ja viettää aikaa tämän ensimmäisen ja ainoan lapsen kanssa.

Ja ymmärrän Välli todellakin tuon, millä asenteella tähän hommaan lähti vuosi sitten. "Tällä kertaa ei stressata, nautitaan vaan ja jännätään...". Ei vaan meinaa enää jaksaa...

Mistä sulle selvis, että sulla on keltarauhasen kanssa jotain ongelmaa? Ite kans normipainonen, urheilullinen jne. Kierto tämän uuden yrityksen aikaan ollut 26-30. Mutta voiko silti olla jotain keltarauhaseen liittyvää??
Gynekologi totesi sen. Helppo oli myös itse päätellä, koska toista yrittäessä tiputtelen monta päivää ennen varsinaisia menkkoja :/ Totta, mullekkin on ihan sama nyt ikäero ja sukupuoli kunhan saatais se pikkunen terveenä tänne. Meillä on tyhjä kohta häntä varten. <3
Ja totta toikin, että esikoinen on saanut olla tarpeeksi kauan vauva. Tiedän monia joiden vähän päälle 1v on "joutunut" isosisarukseksi ja liian nopeesti sen on pitänyt olla iso tyttö- tai poika. En oikeestaan edes ajatellut että haluan kaksi vaippaikäistä samaan aikaan, mutta nyt esikko on jo niin omatoiminen ja iso tyttö että olisi hyvä sauma jo saada se hartain toive täyteen. <3 Meidän 2,5v oppi juuri täysin kuivaksikin ja yövaipatkin jäi pois!


Muuta; tänään kolmas päivä tupla Clomit. Kai sitä kohta vois hakea Terolut-kuurin apteekista. Gyneni soitti eilen ja sanoi ettei Clomeilla ole sen isompaa monikkoraskausriskiä kun normaali raskauksissakaan. Outoa, kun netistä olen lukenut muuta. Mutta hän on lapsettomuuteen erikoistunut, eli luulisi hänen tietävän?
 
Syssy^^ kyllähän sitä tosiaan tietää, että närästys on närästys ja tissikipu tulee joka kuukausi, mutta kyllä sitä vaan kummasti joka kuukausi tekee niistä huimia päätelmiä :LOL:
Hassulta tuntuu, että esikoista yrittäessä sitä murtu aivan totaalisesti menkkojen alkaessa jo kun oli menossa yk4. Viimeks yk9 sitä vaan kohautti olkapäitä ja tuli tokastua, että eipä tietenkään vieläkään JOSPA sit ens kuussa... Toki tulee edelleen niitä hetkiä kun ei vaan edes kestä koko ajatusta, että ei saa toista...

Huhtikuisiin olis kyllä ihana päästä! Vauvakin olis jo "sopivan iso" kesällä reissaamaan. Eikä tarvis tälläkään erää opetella pukemaan miniä mahottomiin toppakamppeisiin. Esikoinen sai viikon ikäisenä jo ulkoilla pelkällä vaipalla ja kahden viikon ikäisenä olikin jo mökillä päikkäreillä laiturilla :love:

Välli itekin suorastaan kammoksuin tilannetta, jossa joudun "hoitamaan" kahta lasta samaan aikaan. Mies yritti kovasti houkutella jo aikasemmin tähän toisen yritykseen. (Olis näköjään pitäny suostua :unsure:). Nyt ollaan niiin valmiita toiseen, kun tuo neiti jo hoitaa omat pukemiset, syömiset, pöntöllä käymiset yms. Ja on niin yltiö avulias siivoomaan, kokkausapuna jne. Joten meillä olis myös yks miniäiti kamuna :love: Toi yövaipasta luopuminen on kyllä kova juttu!! (y) Meillä tasan 3v käyttää vielä yövaippaa, eikä kyllä puhettakaan yöllä heräämisestä eikä kuivasta vaipasta.

Mukavan aktiivista, niin saa itekin mukavaa väliohjelmaa töissä, kun vierailee täällä... :oops::p
 
Syssy^^ kyllähän sitä tosiaan tietää, että närästys on närästys ja tissikipu tulee joka kuukausi, mutta kyllä sitä vaan kummasti joka kuukausi tekee niistä huimia päätelmiä :LOL:
Hassulta tuntuu, että esikoista yrittäessä sitä murtu aivan totaalisesti menkkojen alkaessa jo kun oli menossa yk4. Viimeks yk9 sitä vaan kohautti olkapäitä ja tuli tokastua, että eipä tietenkään vieläkään JOSPA sit ens kuussa... Toki tulee edelleen niitä hetkiä kun ei vaan edes kestä koko ajatusta, että ei saa toista...

Huhtikuisiin olis kyllä ihana päästä! Vauvakin olis jo "sopivan iso" kesällä reissaamaan. Eikä tarvis tälläkään erää opetella pukemaan miniä mahottomiin toppakamppeisiin. Esikoinen sai viikon ikäisenä jo ulkoilla pelkällä vaipalla ja kahden viikon ikäisenä olikin jo mökillä päikkäreillä laiturilla :love:

Välli itekin suorastaan kammoksuin tilannetta, jossa joudun "hoitamaan" kahta lasta samaan aikaan. Mies yritti kovasti houkutella jo aikasemmin tähän toisen yritykseen. (Olis näköjään pitäny suostua :unsure:). Nyt ollaan niiin valmiita toiseen, kun tuo neiti jo hoitaa omat pukemiset, syömiset, pöntöllä käymiset yms. Ja on niin yltiö avulias siivoomaan, kokkausapuna jne. Joten meillä olis myös yks miniäiti kamuna :love: Toi yövaipasta luopuminen on kyllä kova juttu!! (y) Meillä tasan 3v käyttää vielä yövaippaa, eikä kyllä puhettakaan yöllä heräämisestä eikä kuivasta vaipasta.

Mukavan aktiivista, niin saa itekin mukavaa väliohjelmaa töissä, kun vierailee täällä... :oops::p

Kuulostaa niin tutulta teidän miniäiti. <3 Kun on tommonen oma tyttö, jotenkin tulee syyllisyys jos ei sitten pystykkään tarjoamaan sitä pikkusisarta. Jotenkin vaan nään että meidän tyttö ainakin olisi aivan innoissaan, rakastaa vauvoja :( Meillä kanssa mies suostutteli jo ennenkun tyttö oli edes yksi ja tosiaan, luulin että ei tää näin vaikeeta ole. Mutta väärin luulin. :(
 
Gynekologi totesi sen. Helppo oli myös itse päätellä, koska toista yrittäessä tiputtelen monta päivää ennen varsinaisia menkkoja :/ Totta, mullekkin on ihan sama nyt ikäero ja sukupuoli kunhan saatais se pikkunen terveenä tänne. Meillä on tyhjä kohta häntä varten. <3
Ja totta toikin, että esikoinen on saanut olla tarpeeksi kauan vauva. Tiedän monia joiden vähän päälle 1v on "joutunut" isosisarukseksi ja liian nopeesti sen on pitänyt olla iso tyttö- tai poika. En oikeestaan edes ajatellut että haluan kaksi vaippaikäistä samaan aikaan, mutta nyt esikko on jo niin omatoiminen ja iso tyttö että olisi hyvä sauma jo saada se hartain toive täyteen. <3 Meidän 2,5v oppi juuri täysin kuivaksikin ja yövaipatkin jäi pois!


Muuta; tänään kolmas päivä tupla Clomit. Kai sitä kohta vois hakea Terolut-kuurin apteekista. Gyneni soitti eilen ja sanoi ettei Clomeilla ole sen isompaa monikkoraskausriskiä kun normaali raskauksissakaan. Outoa, kun netistä olen lukenut muuta. Mutta hän on lapsettomuuteen erikoistunut, eli luulisi hänen tietävän?
Mua kanssa kauhistuttaa kaksi vaippaikäistä samaan aikaan. Ihan kiva että esikoinen saa olla meidän vauva vielä. Hän täytti tosiaan juuri 2v ja ihan vaipoissa menee vielä. Sanoo itseään pikkuvauvaksi ja haluaa että vaippa puetaan kuin vauvalle makuullaan ja tykkää että syötetään, joskus haluaa syödä sylissä istuen. :D Vuoden päästä on jo isompi tyttö ja varmasti vielä omatoimisempi. Varmasti helpompaa vauvan kanssa kun isommasta sisaruksesta voi olla apua monessa tilanteessa.

Mukavan aktiivista täällä tosiaan ollut. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Syssy^^ kyllähän sitä tosiaan tietää, että närästys on närästys ja tissikipu tulee joka kuukausi, mutta kyllä sitä vaan kummasti joka kuukausi tekee niistä huimia päätelmiä :LOL:
Hassulta tuntuu, että esikoista yrittäessä sitä murtu aivan totaalisesti menkkojen alkaessa jo kun oli menossa yk4. Viimeks yk9 sitä vaan kohautti olkapäitä ja tuli tokastua, että eipä tietenkään vieläkään JOSPA sit ens kuussa... Toki tulee edelleen niitä hetkiä kun ei vaan edes kestä koko ajatusta, että ei saa toista...

Huhtikuisiin olis kyllä ihana päästä! Vauvakin olis jo "sopivan iso" kesällä reissaamaan. Eikä tarvis tälläkään erää opetella pukemaan miniä mahottomiin toppakamppeisiin. Esikoinen sai viikon ikäisenä jo ulkoilla pelkällä vaipalla ja kahden viikon ikäisenä olikin jo mökillä päikkäreillä laiturilla :love:

Välli itekin suorastaan kammoksuin tilannetta, jossa joudun "hoitamaan" kahta lasta samaan aikaan. Mies yritti kovasti houkutella jo aikasemmin tähän toisen yritykseen. (Olis näköjään pitäny suostua :unsure:). Nyt ollaan niiin valmiita toiseen, kun tuo neiti jo hoitaa omat pukemiset, syömiset, pöntöllä käymiset yms. Ja on niin yltiö avulias siivoomaan, kokkausapuna jne. Joten meillä olis myös yks miniäiti kamuna :love: Toi yövaipasta luopuminen on kyllä kova juttu!! (y) Meillä tasan 3v käyttää vielä yövaippaa, eikä kyllä puhettakaan yöllä heräämisestä eikä kuivasta vaipasta.

Mukavan aktiivista, niin saa itekin mukavaa väliohjelmaa töissä, kun vierailee täällä... :oops::p
Varmasti toisen lapsen lohdalla osaa ottaa rennommin myös tämän yritysvaiheen tai sitten ei. Vaikea sanoa kun esikoinen tärppäsi melkein kerrasta. Ensimmäinen raskaus meni kesken, mutta sitten laitettiin uutta putkeen vaan heti.

Se on kyllä kiva jos ei tarvi vauvaa pukea kauheisiin toppavarusteisiin ja kevät vauva ei ole kesällä enää niin rääpäle. Esikoinen syntyi heinäkuun helteillä ja tosiaan myöskin melkein vaippasillaan oli ensimmäisen kuukauden. Tykkäsin kyllä kesävauvasta myös. :)
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Mulla on nyt jomotellut alavatsaa koko päivän. Mitähän tää nyt on? Oviksestakaan ei voi olla ihan sata varma aina että koska on ollut, että varmaan jotain siihen liittyvää... Limat vaan loppui oikeastaan maanantaina, että siitä päättelit olleen jo, mutta mistäs sitä tietää. Sunnuntain yöllä vessassa käydessä tuli tosi vetistä valkovuotoa niin päättelin munasolun irtoamiseksi ja sitten ollut aika kuivaa.
 
Täällä peukut pystyssä jännääjille! (y)(y)(y)

Jos nyt tärppäisi tässä kierrossa, niin kaksi vaippaikäistä olisi täällä... Tuo meidän 1-vuotias kuitenkin käy jo välillä potalla, joten uskon että ahkeran harjoittelun myötä hänkin suht nopeasti pääsisi vaipoista eroon. Toki kuivaksi oppiminen on aina yksilöllistä ja valmius siihen tulee kun on tullakseen.

Täälläkää pikkuvauvan toppavaatehässäkkä ei innostaisi. Viime vuonna oli elokuu niin lämmin, että vauveli oli vaipoilla kaiket päivät :D
 
  • Tykkää
Reactions: LittleOne
Syssy^^ et oo lämpöjä mittaillu? Joskus voi itellä olla pientä epävarmuutta lämpöjen tulkinnassa onko ovis tulossa tai juuri nyt, mutta 100 varmaksi lämmöistä tiedän kun ovis on ollu. Itelläkin monesti on noita "jälkikramppeja" oviksesta, niin pistäis niiden puolesta miettimään.

Mulla siis alkukierro lämmöt 36,0 - 36,2. Kaksi päivää ennen ovista lämmöt tosi alhaalla 35,6 - 35,8. Kun ovis on niin lämpö n.36,2. Oviksen jälkeen pomppaa n.36,6. Ja jostain syystä melkein aina dpo6 tai 7 dippaa lämpö, mutta pysyy tuolla n.36,6 aina siihen asti että alkaa vuoto. Siis jos jotain kiinnostaa :LOL: Mutta siis aamulämmöstä tiedän ainakin sen jos ovis on jo ollut ja mennyt.

Nuohooja kyllähän 1v ehtii yhdeksän kuukauden aikana kasvaa jo huimasti. Ja itsekin näin jälkiviisaana voin sanoa, että olis pitäny alottaa aikasemmin kun tässä kerran vierähtää aikaa yrittäessä... :unsure:

...Iski iltapäivällä närästys. Joka oli esikoisen odotuksessa ensimmäiset 10 viikkoa mun hyvä ystävä :p
Piti ihan vaan varuilta käydä testikin ostamassa valmiiksi :whistle: Jospa yk10 olisi se meidän...
 
Syssy^^ et oo lämpöjä mittaillu? Joskus voi itellä olla pientä epävarmuutta lämpöjen tulkinnassa onko ovis tulossa tai juuri nyt, mutta 100 varmaksi lämmöistä tiedän kun ovis on ollu. Itelläkin monesti on noita "jälkikramppeja" oviksesta, niin pistäis niiden puolesta miettimään.

Mulla siis alkukierro lämmöt 36,0 - 36,2. Kaksi päivää ennen ovista lämmöt tosi alhaalla 35,6 - 35,8. Kun ovis on niin lämpö n.36,2. Oviksen jälkeen pomppaa n.36,6. Ja jostain syystä melkein aina dpo6 tai 7 dippaa lämpö, mutta pysyy tuolla n.36,6 aina siihen asti että alkaa vuoto. Siis jos jotain kiinnostaa :LOL: Mutta siis aamulämmöstä tiedän ainakin sen jos ovis on jo ollut ja mennyt.

Nuohooja kyllähän 1v ehtii yhdeksän kuukauden aikana kasvaa jo huimasti. Ja itsekin näin jälkiviisaana voin sanoa, että olis pitäny alottaa aikasemmin kun tässä kerran vierähtää aikaa yrittäessä... :unsure:

...Iski iltapäivällä närästys. Joka oli esikoisen odotuksessa ensimmäiset 10 viikkoa mun hyvä ystävä :p
Piti ihan vaan varuilta käydä testikin ostamassa valmiiksi :whistle: Jospa yk10 olisi se meidän...
Niinpä, ehtiihän tuo siinä ajassa kasvaa hurjasti. Ja vaikka nyt olenkin näin positiivisin mielin aloittamassa yritystä, niin tosiaan tuo meidän tyttö tärppäsi vasta 15kk yrityksen jälkeen...
Toki mulla on nyt hormonit apuna, mutta eipä sitä silti voi tietää miten tässä tulee käymään(n)
 
Minä täältä ilmoittaudun tähän ketjuun mukaan. Oon koko ajan täällä ollut lueskelemassa, mutten ole saanut aikaiseksi kirjoitella. Eli minä itse olen 33v ja minullä on 7,5v tyttö edellisestä suhteesta ja nykyisen mieheni kanssa haaveillaan vauvasta, joka olisi siis miehelleni ensimmäinen.

Yk 4 on juurikin menossa ja kaksi kemiallista nyt takana... Tältä kierrolta ei paljon ole odotuksia, kun ovista en saanut kiinni, joten on voinut tulla tai olla tulematta o_O
 
  • Tykkää
Reactions: nuohooja
Syssy^^ et oo lämpöjä mittaillu? Joskus voi itellä olla pientä epävarmuutta lämpöjen tulkinnassa onko ovis tulossa tai juuri nyt, mutta 100 varmaksi lämmöistä tiedän kun ovis on ollu. Itelläkin monesti on noita "jälkikramppeja" oviksesta, niin pistäis niiden puolesta miettimään.

Mulla siis alkukierro lämmöt 36,0 - 36,2. Kaksi päivää ennen ovista lämmöt tosi alhaalla 35,6 - 35,8. Kun ovis on niin lämpö n.36,2. Oviksen jälkeen pomppaa n.36,6. Ja jostain syystä melkein aina dpo6 tai 7 dippaa lämpö, mutta pysyy tuolla n.36,6 aina siihen asti että alkaa vuoto. Siis jos jotain kiinnostaa :LOL: Mutta siis aamulämmöstä tiedän ainakin sen jos ovis on jo ollut ja mennyt.

Nuohooja kyllähän 1v ehtii yhdeksän kuukauden aikana kasvaa jo huimasti. Ja itsekin näin jälkiviisaana voin sanoa, että olis pitäny alottaa aikasemmin kun tässä kerran vierähtää aikaa yrittäessä... :unsure:

...Iski iltapäivällä närästys. Joka oli esikoisen odotuksessa ensimmäiset 10 viikkoa mun hyvä ystävä :p
Piti ihan vaan varuilta käydä testikin ostamassa valmiiksi :whistle: Jospa yk10 olisi se meidän...
En ole lämpöjä mittaillut
Helpottaishan se hieman jos mittailis. Saattoihan nuo jotakin jälkikramppeja olla...
 
Täällä ilmoittautuu yksi vauvasta haaveileva mukaan :rolleyes:
Meillähän siis aviomiehen kanssa on vauva tälläkin hetkellä, pinniksessä nukkuu pikkumies 9kk.

Haaveillaan sisarusten välille 1,5v ikäeroa ja elokuu olisi tärpille siis aika otollinen. Viime kuukausi mentiin jo ilman ehkäisyä, ovis kuitenkin oli ja meni. Yritystä ei vielä kauheasti ollut, epäsäännölliset menkat piti alkaa tasaamaan jo vähän ajoissa varsinaista yritystä ajatellen. Välillä ei siis meinannut olla menkkoja ollenkaan, sama oli ekaa yritettäessä. Sitten kun menkka asia saatiin kuntoon niin johan tärppäsi ekalla ;)

Kiva täällä porukassa jänskäillä miten meille käy :love: Ensimmäistä yrittäessä en ennakkoon käynyt ollenkaan lueskelemassa, saatikka kirjoittelemassa tänne, vasta pojan synnyttyä liityin lokakuisiin 2015. Tsemppiä nyt kaikille yrityksiin!
 
Tervetuloa nobelius! Tärppi onnea teillekkin!

Olettekos piinailijat käyneet kurkkimassa jo huhtikuisia? Minä tuossa pariin otteeseen kävin lukemassa juttuja. :D Tavallaan kaukaiselta tuntuu, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka siihen joukkoon pääsiskin. Pieni tunne on että voisi olla tärpännytkin, vaikka vähän myöhässä oltiinkin. Toivotaan että miehellä on nopsakat siittiöt. :D
 
Mä oon myös käynyt huhtikuisissa lueskelemassa, vaikken tosiaan myöskään usko sinne pääseväni. Ei aavistustakaan oliko ovulaatiota... jos oli niin todennäköisesti myöhemmin kuin normaalista, lämmöistä päätellen ja siihen nähden peittoa heiluteltiin liian aikaisin ja liian myöhään (n) Mutta mutta, aina on toivoa... tottakai ensi viikolla toivon näkeväni testissä toisenkin viivan :p
 
En oo käynny lukemassa huhtikuisia, mutta kai se sit täytyy itsekin :D

Tänään dpo9 ja iski masis eilisestä pisarasta verta, joka jatkuu näköjään niin, että tänäänkin aamulla pyyhkiessä tuli vielä oranssin rusehtavaa valkovuotoa paperiin :( Jää kyllä niin lyhyeksi luteaalivaihe, että ei tarvi edes ihmetellä miksi ei tärppää :mad:
Pitikin sitten eilen jo laittaa lääkärille viestiä, että pääseekö testauttaa esim keltarauhasen yms... Meinaa turhauttaa, että vaikka kuinka parhaansa yrittää, niin ei välttämättä oo mitään mahista edes raskautua :unsure:
 
Piti liittyä mukaan myös eli täälläkin toista kuumeileva. Esikoistyttö on 7kk. Toiselle on annettu lupa tulla jos on tullakseen. Esikoinen tärppäsi heti toisesta kerrasta, raskaus meni tosi hyvin ja synnytys oli nopea. Tyttö on ollut helppo vauva joten jännittää millainen tulee toisesta :)

Kp1 pitäisi olla ensi viikon alkupuolella, mutta ehkäisyä ei enää tässä kierrossa olla käytetty, joten pienen pieni toivonkipinä kytee takaraivossa josko se jo ois..
 
  • Tykkää
Reactions: Syssy^^

Yhteistyössä