Mää lähetän noi sinneNo höh, ite olisin iloinen jos väkiä tuuppais tuvan täyveltä.
Mää lähetän noi sinneNo höh, ite olisin iloinen jos väkiä tuuppais tuvan täyveltä.
Mulle kelpaa maito ja kerma ja mukamaidot, kunhan ei oo mitään rasvatonta paskaa
Suomestit mahdottoman tehtävän?Mission impossible done and finnished successfully *pomppii ja riehuu ja on niin ilusena*
Jee!!! Nyt on juurakot ylöskaivettuna ja alkukuoppa Kiinaa kohtikin valmiina ...ja - Moikka vaan naapurit!- kirkonmenojen aikaan juurikin ja ihan varmasti kirskahti parit perkeleet ilmoille mutta erävoitto tuli
Esikoinen oli todella isona apuna<3...halkeen kyllä ylpeydestä, teki miehen työn, kaksi nuorimmaistakin apujoukkoina voimillansa, onneksi lisävoimaakin oli paikalla...
Vaan ompas törkeen hyvä fiilis !
Aina kait pyykkiä pitää pestä, joka päivä...tää apinalauma ainakin onnistuu hyvin sotkemaan...Hyvä kun muistutit, pyykkiä tars täälläkin pestä, et pikkuraffi sais puhtaat ulko- ja kuravaatteet tarhaan huomiseks. Ostin just uuden pyykkitelineen ja olin eilen ihan hämmästyny, ku pääsin levittään pyykkiä normaalille korkeudelle eikä tarvinnu yhtään kumarrella lahoomispisteessä olevan telineen ääressä
Öhöhö. Mun kasvoilla ei ainakaan ikinä oo ollut kenenkään mällejä.
Joo...näemmä senkin tein, taitava kun olenSuomestit mahdottoman tehtävän?
Että oot osannu siististi nielaistaÖhöhö. Mun kasvoilla ei ainakaan ikinä oo ollut kenenkään mällejä.
Samantien vois juoda vettäMää en juo muuta kun rasvatonta maitoo. Jos joskus pitää jossain laittaa jotain muuta niin pitkin hampain juon....
...se mitn sateista ole vaan kaunista ja aurinkoista ja lämmintä ...ja hitaasti hiipivää samettista pimeyttäKesän lapselle kesäloman loppuminen on katastrofi ja tilannetta ei helpota ollenkaan sateiset ilmat ja pikkuhiljaa kohti raahautuva syksy..
NiinköÖhöhö. Mun kasvoilla ei ainakaan ikinä oo ollut kenenkään mällejä.
Joo.Että oot osannu siististi nielaista
Mieluummin nielen ku otan kasvohoitojaNiinkö
AsiaaJoo.
...se mitn sateista ole vaan kaunista ja aurinkoista ja lämmintä ...ja hitaasti hiipivää samettista pimeyttä
...näin ite ainakin toivon
Meitä on onneks vaan kaks, eli pari kertaa viikossa pyykkäystä riittää tällä vaatemäärällä. Onneks, koska pyykkääminen on nej satan. Imuriakin sois jonkun heiluttavan ja pestävän parvekelasit ennen muuttoa. Tänään olis ihanteellinen ilma jälkimmäiselle, mut motivaatiomittari on sen suheen reippaasti pakkasen puolellaAina kait pyykkiä pitää pestä, joka päivä...tää apinalauma ainakin onnistuu hyvin sotkemaan...
Ja mä jtn kuvittelin koululaisilla olevan vermeet jo valmiina, ni kilinkellit - yks tarviikin lenkkarit ja toinen sisäliiksakengät...onneksi vielä ehtii...monta kertaa pärrätä tämän pään kanssa
Pitää paikkansa.Asiaa
...vaikka ne muka sanoo että se ois tosi hyvää kasvovoidetta....
..ootko tuota kääntäny nyt urakalla kalenterin sivuja eteenpäin...otetaan elokuu ekaksi käsittelyyn...
Öhöhö. Mun kasvoilla ei ainakaan ikinä oo ollut kenenkään mällejä.
..vai niin ovat kertoneetPitää paikkansa.
Isoppoja kerto
Pyhitä pyhäpäivä reilusti vaan rötväilylle..oot kyllä ansainnut sen kaiken hässäkän keskelläMeitä on onneks vaan kaks, eli pari kertaa viikossa pyykkäystä riittää tällä vaatemäärällä. Onneks, koska pyykkääminen on nej satan. Imuriakin sois jonkun heiluttavan ja pestävän parvekelasit ennen muuttoa. Tänään olis ihanteellinen ilma jälkimmäiselle, mut motivaatiomittari on sen suheen reippaasti pakkasen puolella
pitää paikkansa,pitää nuorekkaana eikä tarvi ostaa kalliita ryppyvoiteitaPitää paikkansa.
Isoppoja kerto