-84Mullaki oli vuonna 1985
-84Mullaki oli vuonna 1985
No huh, en osaa edes kuvitella. Hakisko joku hyväntekeväisyyskirppis ne vaikka pois?Täällä on tavaraa noin sadalle ihmiselle, juu pitäis käydä läpi. Exän kirppis kun meni nurin niin kuskas kaikki tänne (silloinhan mie en täälä vielä asunut) niin helpompaa ois kaikki kuskata kaatopaikalle kuin alkaa käymään miljardia vaatetta läpi..
noi noihan on jäyniä, vähän niinkö se huuliharppu joka kohta porukalla hommataan pikkusirahvilleMikä ihmeen vimma ihmisillä on tuoda lahjaksi muoviroskaa lapselle Parhaimmillaan lelu on kestänyt alle minuutin. Nämä roskat ja roinat löytää aika äkkiä tiensä roskikseen.
Vauvatavaroista onkin vaikea luopua, itkun kanss meni. Samoin pieneksi jääneet vaatteet samalla efektillä Nyt ei ole enää mitään, kun korokejakkarakin vietiin juuri kierrätykseen. Vauvalelut olisi menossa kellariin, ne on jo pakattu. Kellarikin on siivottu ja järjestetty.Eiku onhan mulla vielä tietokonepöytä, rattaat ja pinnasänky varastossa Mut ne on kaikki hankitti aikanaan tarpeseen, niin niitä ei lasketa turhakkeiks.
Vaikka kieltää ihmisiä tuomasta tuollaista? Voi hyväinen aikanoi noihan on jäyniä, vähän niinkö se huuliharppu joka kohta porukalla hommataan pikkusirahville
Kaatiskamaa.Kymmeniätuhansia rikkinäisiä lasten kirjoja joita ei kuulemma saanut viedä roskiin koska pystyyhän niitä lukemaan vielä vaikka puuttuu etu- ja takakansi + puolet sivuista..
Sadat palapelit joista ei puutu "kuin" muutama palanen..
Kaik lähtee täältä ihan justiinsa, exällä on ollut aikaa vuosi ja 8 kuukautta hakia kaikki mitä haluaa, en jaksa enään elää romuläjässä.
https://fi-fi.facebook.com/sundviksami/posts/1691317854421414Itselleni tuli mieleen Gorgonzola, irlantilainen cheddar ja itse leivinuunissa tehty leipäjuusto.
Jännää että sulle tuli noi mieleen?
en olis uskonu ihan vielä olevani mutta taidat sittenkin olla oikeassaruutis on kaatiskamaa.
Kaatopaikalle vaan.Kymmeniätuhansia rikkinäisiä lasten kirjoja joita ei kuulemma saanut viedä roskiin koska pystyyhän niitä lukemaan vielä vaikka puuttuu etu- ja takakansi + puolet sivuista..
Sadat palapelit joista ei puutu "kuin" muutama palanen..
Kaik lähtee täältä ihan justiinsa, exällä on ollut aikaa vuosi ja 8 kuukautta hakia kaikki mitä haluaa, en jaksa enään elää romuläjässä.
Ei varsinkaan kun siinä on antibioottia, ei maulla ole mitään merkitystä: ei osteta!Ei kaikki aikuisetkaan tykkää homejuustosta.
Mulla on äitiyspakkauslaatikollinen vauvanvaatteita ja leluja varastossa. Ajattelin olla hamsteri, ja säästellä mahdollisia lapsenlapsia varten. Puolikkaallakin oli paljon mun ja veljen vanhoja vaatteita 80-90-luvun vaihteesta. 2v:n jälkeen ei oo tehny tiukkaa antaa vanhoja vaatteita eteenpäin, suorastaan ilolla oon antanu kaiken muun pois. Syöttötuolin kohtaloa en oo vielä ratkassu, ku se on trip trap -mallinen, kestää aikuistakin hyvin ja lapsellisia kavereita kuitenkin on stadin päässäkin, niin ehkä semmonen on ihan hyvä olla olemassa. Ja toimii myös tikkaina persjalkaselleVauvatavaroista onkin vaikea luopua, itkun kanss meni. Samoin pieneksi jääneet vaatteet samalla efektillä Nyt ei ole enää mitään, kun korokejakkarakin vietiin juuri kierrätykseen. Vauvalelut olisi menossa kellariin, ne on jo pakattu. Kellarikin on siivottu ja järjestetty.
Pölypussi kannattaa heittää roskikseen, eikä tyhjentää vaatekaappiin.Mää siivoilin lomalla ja heittelin turhaa pois.Mielestäni lähti paljon mut ei se missään näy,ei ainakaan vaatekaapis vaikka uffiin läks kauheesti.
..mikäköhätäLauantain ansiosta saat mellastaa, rattotyttö. Muuten joutuisit nurkkaan häpeemään.
Tsekkaa Italialainen Gorgonzola mistä puhuinkin. Ei lisäaineita.
..mikäköhätä
Pääkkönen hoi, lainaa...eikäkun...@päätön-lainaahan sitä ruoskapiiskaas, toi yks ihan s e l k e e s t i huutaa sitä
tä?Pölypussi kannattaa heittää roskikseen, eikä tyhjentää vaatekaappiin.
Mielen tyhjensit.
Se on hyvä tuoli. Siitäkin luovuin vasta hiljattain.Mulla on äitiyspakkauslaatikollinen vauvanvaatteita ja leluja varastossa. Ajattelin olla hamsteri, ja säästellä mahdollisia lapsenlapsia varten. Puolikkaallakin oli paljon mun ja veljen vanhoja vaatteita 80-90-luvun vaihteesta. 2v:n jälkeen ei oo tehny tiukkaa antaa vanhoja vaatteita eteenpäin, suorastaan ilolla oon antanu kaiken muun pois. Syöttötuolin kohtaloa en oo vielä ratkassu, ku se on trip trap -mallinen, kestää aikuistakin hyvin ja lapsellisia kavereita kuitenkin on stadin päässäkin, niin ehkä semmonen on ihan hyvä olla olemassa. Ja toimii myös tikkaina persjalkaselle
Ahhahaa ...nootMielen tyhjensit.
Nyt oot oikeessa. Ei noi tiedä paremmasta niin siksi vaan...Minnee en vittuilu kun kerroin tosielämän realiteetteja