The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kymmeniätuhansia rikkinäisiä lasten kirjoja joita ei kuulemma saanut viedä roskiin koska pystyyhän niitä lukemaan vielä vaikka puuttuu etu- ja takakansi + puolet sivuista..
Sadat palapelit joista ei puutu "kuin" muutama palanen..
Kaik lähtee täältä ihan justiinsa, exällä on ollut aikaa vuosi ja 8 kuukautta hakia kaikki mitä haluaa, en jaksa enään elää romuläjässä.
 
Eiku onhan mulla vielä tietokonepöytä, rattaat ja pinnasänky varastossa :oops: Mut ne on kaikki hankitti aikanaan tarpeseen, niin niitä ei lasketa turhakkeiks.
Vauvatavaroista onkin vaikea luopua, itkun kanss meni. Samoin pieneksi jääneet vaatteet samalla efektillä :cry: Nyt ei ole enää mitään, kun korokejakkarakin vietiin juuri kierrätykseen. Vauvalelut olisi menossa kellariin, ne on jo pakattu. Kellarikin on siivottu ja järjestetty.
 
Kymmeniätuhansia rikkinäisiä lasten kirjoja joita ei kuulemma saanut viedä roskiin koska pystyyhän niitä lukemaan vielä vaikka puuttuu etu- ja takakansi + puolet sivuista..
Sadat palapelit joista ei puutu "kuin" muutama palanen..
Kaik lähtee täältä ihan justiinsa, exällä on ollut aikaa vuosi ja 8 kuukautta hakia kaikki mitä haluaa, en jaksa enään elää romuläjässä.
Kaatiskamaa.
 
  • Tykkää
Reactions: epek
Kymmeniätuhansia rikkinäisiä lasten kirjoja joita ei kuulemma saanut viedä roskiin koska pystyyhän niitä lukemaan vielä vaikka puuttuu etu- ja takakansi + puolet sivuista..
Sadat palapelit joista ei puutu "kuin" muutama palanen..
Kaik lähtee täältä ihan justiinsa, exällä on ollut aikaa vuosi ja 8 kuukautta hakia kaikki mitä haluaa, en jaksa enään elää romuläjässä.
Kaatopaikalle vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja epek
Siivouksesta puheen ollen. Mun imuriin on vaikea löytää enää sopivia pölypusseja ja ihan omaa mallia ei enää olekaan. Ihmettelen syvästi, imuri on vuodelta -96 tai -97. Täysin ehjä ja nytkö se jo pitäisi vaihtaa, en suostu :(
 
Vauvatavaroista onkin vaikea luopua, itkun kanss meni. Samoin pieneksi jääneet vaatteet samalla efektillä :cry: Nyt ei ole enää mitään, kun korokejakkarakin vietiin juuri kierrätykseen. Vauvalelut olisi menossa kellariin, ne on jo pakattu. Kellarikin on siivottu ja järjestetty.
Mulla on äitiyspakkauslaatikollinen vauvanvaatteita ja leluja varastossa. Ajattelin olla hamsteri, ja säästellä mahdollisia lapsenlapsia varten. Puolikkaallakin oli paljon mun ja veljen vanhoja vaatteita 80-90-luvun vaihteesta. 2v:n jälkeen ei oo tehny tiukkaa antaa vanhoja vaatteita eteenpäin, suorastaan ilolla oon antanu kaiken muun pois. Syöttötuolin kohtaloa en oo vielä ratkassu, ku se on trip trap -mallinen, kestää aikuistakin hyvin ja lapsellisia kavereita kuitenkin on stadin päässäkin, niin ehkä semmonen on ihan hyvä olla olemassa. Ja toimii myös tikkaina persjalkaselle (y)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mulla on äitiyspakkauslaatikollinen vauvanvaatteita ja leluja varastossa. Ajattelin olla hamsteri, ja säästellä mahdollisia lapsenlapsia varten. Puolikkaallakin oli paljon mun ja veljen vanhoja vaatteita 80-90-luvun vaihteesta. 2v:n jälkeen ei oo tehny tiukkaa antaa vanhoja vaatteita eteenpäin, suorastaan ilolla oon antanu kaiken muun pois. Syöttötuolin kohtaloa en oo vielä ratkassu, ku se on trip trap -mallinen, kestää aikuistakin hyvin ja lapsellisia kavereita kuitenkin on stadin päässäkin, niin ehkä semmonen on ihan hyvä olla olemassa. Ja toimii myös tikkaina persjalkaselle (y)
Se on hyvä tuoli. Siitäkin luovuin vasta hiljattain.
 
vierailija
Minnee en vittuilu kun kerroin tosielämän realiteetteja :cautious:
Nyt oot oikeessa. Ei noi tiedä paremmasta niin siksi vaan...
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=13&t=29292&start=45

Jos kuttu ei saa nappularehua, tulee juustostakin hyvää: kaurajauhoa ja timoitei- apilaheinäseosta, ei muuta tartte. Ooon kokeillut ne kaupan rehusekoitukset, mut pahaa tuli aina. Varmaan silloin oli soija ja maissi niissä. Ostorehun hinnanalennuskorvausta (40% kuitteja vastaan!) ei saanut, jos kasvatti itse kaurat, joten ihminen meni kauppaan ja osti halvinta rehua. Nyt niitä samoja syötetään ihmisille ja kaloille, ---mut siitähän onkin ollut puhetta aiemmin:whistle::sick:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä