The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kukkien muuttaminen ehjänä: ottaa paljon muovia esim. kuplamuovia tai jätesäkkejä. Pöyräyttää muovista kukkien ympärille sopivan, tiukahkon rullan ja teippaa jesarilla rullan kiinni. Älä katko lehtiä. Sen jälkeen kukkapötköt laatikkoon vierekkäin. Kuljetus sitten sillai ettei latvat kärsi.
Sylissä olen kuljettanut aina cd-soittimen ja rakkaimman kattolampun.
 
Viimeksi muokattu:
...ja jos vaikka ei olis muuttamassakaan, niin semmonen muuttosiivous on aika ajoin ihan paikallaan (y)
Sellainen on täällä melkein loppusuoralla. Muksun leluissa on vielä sortteeraus kesken, mutta laatikko kerrallaan. Läpikäymättömät lelut on laatikoissa olohuoneessa ja kaikki käydään läpi. Osa pakataan kellariin ja osa koki kovemman kohtalon. Leluille tehdään ryhdikäs säilytys ja kaikelle täytyy löytyä paikka.
 
Sellainen on täällä melkein loppusuoralla. Muksun leluissa on vielä sortteeraus kesken, mutta laatikko kerrallaan. Läpikäymättömät lelut on laatikoissa olohuoneessa ja kaikki käydään läpi. Osa pakataan kellariin ja osa koki kovemman kohtalon. Leluille tehdään ryhdikäs säilytys ja kaikelle täytyy löytyä paikka.
..jotain samansuuntaista täälläkin aloteltuna, kummasti tota tavaraa kertyy ja mukamas säilyttämisen arvoistakin...tosin nyt kun kattoo niin ei voi kuin todeta että pääkkösessä ei ole silloinkaan liikkunut mitään :D
 
Mul on kyl ihmeen vähän turhaa. Pari kassillista vaatetta menee uffille tmv ja sängyt hukkaan. Lelut on karsittu muutama kuukausi sitten. Puolikkaan vaatteet vois vielä perata, siinäpä se sit varmaan onkin. Mä opettelin heti kotoa muutettuani, et ennen ostopäätöstä mietin kahdesti, tarttenko tätä tavaraa vai en. Yllättävän vähän tulee tarvittua mitään (y)
 
Olen aina ennen muuttoa minimoinut siirrettävän tavaran määrän. Kaksi pakettiautollista on riittänyt. Kahden kaksion sovittaminen yhteen ja muutto isompaan asuntoon vauvan kanssa ja mukana vain sängyt, kirjahylly, kaksi lipastoa, sohva ja eteisen pöytä. Kirjat, astiat, vaatteet. Nyt jos muuttaisi taas, niin tavaraa olisi enemmän. Silti yritän kerran tai kaksi vuodessa käydä tavarat läpi ja lykkään turhakkeet kierrätykseen. Nyt menossa oleva raivaus on suurempi. Muksu on valoittanut kaksi huonetta ja yritän sopeuttaa tavaramäärän asialliseksi. Toinen huone on nukkumista varten eli rauhallinen ja siellä on muksun kirjat ja koulupöytä. Toinen on yhdistetty mun työhuone ynnä lelut ja pelit.
 
Täällä on tavaraa noin sadalle ihmiselle, juu pitäis käydä läpi. Exän kirppis kun meni nurin niin kuskas kaikki tänne (silloinhan mie en täälä vielä asunut) niin helpompaa ois kaikki kuskata kaatopaikalle kuin alkaa käymään miljardia vaatetta läpi..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä