Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Mekin mennään joka toinen päivä linjalla vaikka väkisin!! :D

Negaahan se testi näytti ja vuotoa ei ole juuri nimeksikään asti, edelleen vain pyyhkiessä.. Ostettiin nyt ovistestejä ja niitä kun en oo koskaa ennen tehny nii ajattelin ihan huvikseen kokeilla, vaikka vielä tuskin on ovista lähimaillakaan, mutta halusin kuitenki testata miten ne toimii :LOL::D laitan kuitenkin kuvan tähän ja nyt sitte toivonki teiltä vähän apua sen tulkitsemiseen, pitääkö siis viivojen olla yhtä tummat vai toisen tummempi? niin ja lähteekö testi pikkuhiljaa tummenemaan kun ovis alkaa olemaan lähellä vai hä :D joo en yhtää oo hukassa näitten kans tai mitää :cautious:
heh, kiva huomata ettei olla ainoita, jotka yrittävät vähän väkisinkin käyttää tuota joka-toinen-päivä-taktiikkaa :ROFLMAO::ROFLMAO: Minusta näyttää viivan perusteella siltä, että sulla on ollut tai on juuri tulossa ovis :) Kannattaakin nyt siis olla aktiivinen!!;):LOL:

heh, kiva huomata ettei olla ainoita, jotka yrittävät vähän väkisinkin käyttää tuota joka-toinen-päivä-taktiikkaa :ROFLMAO::ROFLMAO: Minusta näyttää viivan perusteella siltä, että sulla on ollut tai on juuri tulossa ovis :) Kannattaakin nyt siis olla aktiivinen!!;):LOL:
Jännä kyllä mite se on voinu olla/on tulosa ku tosiaa vielä vähä tuhruttelee.. En kyllä ees tiiä onko sillä turuttelulla mitää merkitystä :ROFLMAO::LOL: argh, ettäkö oon nii avuton ja peukalo keskellä kämmentä näisä asioisa, tuntee ihtensä vähä hölmöks :rolleyes:

Jännä kyllä mite se on voinu olla/on tulosa ku tosiaa vielä vähä tuhruttelee.. En kyllä ees tiiä onko sillä turuttelulla mitää merkitystä :ROFLMAO::LOL: argh, ettäkö oon nii avuton ja peukalo keskellä kämmentä näisä asioisa, tuntee ihtensä vähä hölmöks :rolleyes:
Älä huoli, oon itse täällä myös nyt aika hölmistynyt. Tein maanantaina ovistestin, kun kp oli 11. Silloin oli semmonen hyvin hailakka viiva. Nyt tein äsken ovistestin, kun kp on 14. Tuli vielä edellistäkin hailakampi viiva. Juuri ja juuri näkee ihmissilmällä sen.. Kuitenkin kauheita alavatsakipuja koko ajan ja tuntuu kuin ois ovis olis meneillään:eek: En kai sitten tunne mun kehoa :alien: Toivottavasti se ovis kuitenkin olisi tässä kuussa jossain välissä ees

Tuohon petipuuha juttuun. ;)
Meillä oikeastaan päinvastainen tilanne, kuin teillä. Kun ehkäisy poistettiin ja minä halusin seksiä raskautumismielessä heti ja nyt, niin mies otti kauheat paineet siitä ja sitten esiintyiki haluttomuutta.( Vaikka hänkin kovasti vauvan haluaa :) ) Nyt kun aikaa kierukan poistosta pari kuukautta ja en itsekkään halua petipuuhia vain raskauden mahdollistamiseksi, niin haluttomuudesta ei ole tietoakaan :D (Olimme ensin siis sopineet, ettei oteta stressiä vauvan yrittämisestä ja kuitenkin ehkäisyn poiston jälkeen tuppas mulla vähän käymään niin, että innostuin! :D) Joten siksi olen kertonut vain miehelle missä vaiheessa kiertoa olen ja mitä on ehkä tapahtumassa, kuitenkaan kiinnittämästä suurta huomiota asiaan :)

Tänään kp 22 ja rinnat edelleen kipeät, muttei muuta. Plussapeukkuja (y)

• Tykkää
Reactions: minttumar
oskama: Teillä ollut sitten aluksi samantyyppistä :LOL: Pitäisi itsekin yrittää rentoutua ton asian kanssa, mutta varsinkin kun en tiedä yhtään omasta oviksestani, niin tuntuu että koko ajan olisi kiirus puuhailla :D

Eilen oli hyvä päivä, vaikka ovistestikin näyttä negaa. Mies oli jotenkin hyvällä tuulella ja ensimmäistä kertaa alkoi itse puhumaan vauva-asioista. Sanoi jopa, että voitaisiin ostaa semmonen vauvapomppukeinu seuraavaksi, kun nähdään sellainen jossain kierrätyksessä tmv. jo valmiiksi. Ehdotti myös ihan itse, että kävisi nyt hakemassa sitä ehdottamaani macaa :LOL: Kiva että alkaa sekin pikkuhiljaa lämpenemään :)

Mekin mennään joka toinen päivä linjalla vaikka väkisin!! :D

Negaahan se testi näytti ja vuotoa ei ole juuri nimeksikään asti, edelleen vain pyyhkiessä.. Ostettiin nyt ovistestejä ja niitä kun en oo koskaa ennen tehny nii ajattelin ihan huvikseen kokeilla, vaikka vielä tuskin on ovista lähimaillakaan, mutta halusin kuitenki testata miten ne toimii :LOL::D laitan kuitenkin kuvan tähän ja nyt sitte toivonki teiltä vähän apua sen tulkitsemiseen, pitääkö siis viivojen olla yhtä tummat vai toisen tummempi? niin ja lähteekö testi pikkuhiljaa tummenemaan kun ovis alkaa olemaan lähellä vai hä :D joo en yhtää oo hukassa näitten kans tai mitää :cautious:
Ovulaatiotesteissä viivojen tulee olla tasavahvat tai testiviivan tummempi kuin kontrolliviiva. Itse harvoin saan tummempaa testiviivaa, vaikka herkillä ovulaatiotesteillä testailenkin. Esim. alkukierrosta viivat minulla näyttävät mitä sattuvat; välillä tummempaa ja välillä vaaleampaa ja sitten taas tummempaa. Oviksen lähestyessä alkavat kuitenkin pikku hiljaa päivä päivältä muuttumaan tummemmaksi, silti vaaleampiakin viivoja voi välillä tulla. Yleensä silloin kun ovistestin testiviiva alkaa olla jo lähes kontrolliviivan vahvuinen, testaan toisenkin kerran samana päivänä ja siitä eteenpäin 2x päivässä, koska minulla LH-huippu menee ilmeisesti nopeasti ohi. Tässä kierrossa sain poikkeuksellisesti kahtena päivänä positiivisen ovulaatiotestituloksen, normaalisti saan sen vain yhtenä päivänä. Positiivisen testituloksen jälkeen viivat lähtevät minulla pikku hiljaa taas haalenemaan ja loppukierrosta pomppivat taas miten sattuu; välillä haaleampaa ja välillä tummempaa viivaa antaen. Toivottavasti tästä oli jotain apua. :)

oskama: Teillä ollut sitten aluksi samantyyppistä :LOL: Pitäisi itsekin yrittää rentoutua ton asian kanssa, mutta varsinkin kun en tiedä yhtään omasta oviksestani, niin tuntuu että koko ajan olisi kiirus puuhailla :D

Eilen oli hyvä päivä, vaikka ovistestikin näyttä negaa. Mies oli jotenkin hyvällä tuulella ja ensimmäistä kertaa alkoi itse puhumaan vauva-asioista. Sanoi jopa, että voitaisiin ostaa semmonen vauvapomppukeinu seuraavaksi, kun nähdään sellainen jossain kierrätyksessä tmv. jo valmiiksi. Ehdotti myös ihan itse, että kävisi nyt hakemassa sitä ehdottamaani macaa :LOL: Kiva että alkaa sekin pikkuhiljaa lämpenemään :)
Ihana kuulla että teillä mieskin alkaa lämpenemään vauva-asian suhteen. ;) Päästäisiimpä meilläkin tuohon vaiheeseen, että mies alkaa itse puhumaan vauva-asioista. :D

Omanapa Meillä on kyllä nyt sen verran hektistä tämä elämäntilanne, kun ollaan löydetty täydellinen omakotitalo, josta ollaan tarjousta jätetty, eikä vielä tiedetä, jääkö talo meille sitten loppupeleissä. Parin päivän sisällä pitäisi asiat selventyä. Veikkaan että raskaus ei tässä kierrossa välttämättä ole mahdollinen, kun stressiä on taloasian osalta niin paljon.. Lisäksi kesäloma loppuu reilun viikon päästä, ja edessä on amk-opintojen pariin palaaminen. Toisaalta voi olla hyväkin, että en ehdi nyt vauva-asioita niin paljon miettiä. Kauhistuttaa kyllä jo vähän valmiiksi, miten selvitään kaikesta (miehellä työt, minulla koulu, talon remontti, muutto jne.), jos nyt kävisi niin hyvin, että saisimme tuon talon ja tärppikin olisi käynyt.. :D Noh, kyllä siitä selvitään, jos asiat menevät joka taholta toivotulla tavalla.

Miulla on nyt menossa dpo 2 tai 3, ja oireita ei hirveästi ole. Nännit on ehkä hiukan arat (normaalikierroissa ei koskaan mitään tuntemuksia tisseissä) ja alavatsalla on paineentunnetta, mutta ei sen enempää. Eipä sitä juuri tässä vaiheessa mitään oireita voisikaan olla, kun kiinnittyminenkään ei olisi ehtinyt vielä tapahtua. :D

• Tykkää
Reactions: papurinsessa
maisa93 Voi ei.. Pahoittelut uudesta kierrosta ja voimia! :( Kylläpäs näitä kemiallisia tuntuu nyt joka ryhmässä putkahtelevan..

Muoks // Etusivun listaa päivitetty.

Heippa! Voisin mäkin vihdoin liittyä teidän joukkoon :) Oon seuraillut tätä keskustelua jo aika kauan ja lukenut kaikki viestit läpi. Taustalla siis oon vaan jännäillyt teidän puolesta :ROFLMAO:
Yrittäminen ollaan aloitettu viime kierrossa e-pillereiden lopettamisen jälkeen toiveikkaina:love: Kuitenkin tänä aamuna täti saapui ihan yllättäen, odotin saapuvaksi vasta ensi viikolla:( Nyt siis alkoi ekat luomumenkat, katsotaan pysyykö yhtä kivan pituisena kiertona kuin edellinen. Ovisplussan sain tikutettua viime kierrosta kp 20 eli vähän myöhään? Kierto kesti sen 30-31 päivää mun laskujen mukaan.
Dpo laskeminen vielä vähän hakusessa mutta korjatkaa mua tarpeen mukaan:ROFLMAO:

Valmistuin lähihoitajaksi kesäkuun alussa eli kolmivuorotyötä teen, mutta yritän ehtiä tännekin kirjoittelemaan :) ollaan siis molemmat tällä hetkellä työssäkäyviä, mutta määräikaset sopparit loppuu pian ja uusia töitäkin on jo haettu. Vähän stressaa tietämättömyys jatkuuko tutussa paikassa vai pääseekö ihan uuteen. Tai jos ei löydykkään paikkaa..

Eli siis
Elli_/19/mies 20/ya 7/2016 /yk 2/1. lapsi

Ovulaatiotesteissä viivojen tulee olla tasavahvat tai testiviivan tummempi kuin kontrolliviiva. Itse harvoin saan tummempaa testiviivaa, vaikka herkillä ovulaatiotesteillä testailenkin. Esim. alkukierrosta viivat minulla näyttävät mitä sattuvat; välillä tummempaa ja välillä vaaleampaa ja sitten taas tummempaa. Oviksen lähestyessä alkavat kuitenkin pikku hiljaa päivä päivältä muuttumaan tummemmaksi, silti vaaleampiakin viivoja voi välillä tulla. Yleensä silloin kun ovistestin testiviiva alkaa olla jo lähes kontrolliviivan vahvuinen, testaan toisenkin kerran samana päivänä ja siitä eteenpäin 2x päivässä, koska minulla LH-huippu menee ilmeisesti nopeasti ohi. Tässä kierrossa sain poikkeuksellisesti kahtena päivänä positiivisen ovulaatiotestituloksen, normaalisti saan sen vain yhtenä päivänä. Positiivisen testituloksen jälkeen viivat lähtevät minulla pikku hiljaa taas haalenemaan ja loppukierrosta pomppivat taas miten sattuu; välillä haaleampaa ja välillä tummempaa viivaa antaen. Toivottavasti tästä oli jotain apua. :)
Kiitän ja kumarran! :) Nyt olen tehnyt lisää nuita testejä ja selvästi haaleampaa näyttää, puuhailtu on ihan varmuuden vuoksi jos se ovis nyt sitten olikin tuhruttelusta huolimatta, saapa nähdä! pitää jatkaa testailua jo ihan vaan sen takia, että saa omasta kehontoiminnasta jotain selvyyttä :LOL: viime kierrossa oletin tunnistavani oviksen ja sen jälkeen nännit olivat vuodon alkuun asti kipeät ja mulla ei oo koskaa ennen ollut niin ja nyt on samat tuntemukset taas, hmm :cautious:

• Tykkää

Kiva kuulla, että miehesikin alkaa lämpenemään (y):)

Meillä miestä taitaa jo hieman alkaa tympimään tää mun hössötys :ROFLMAO:

Pahoittelut uusiin kiertoihi joutuneille ja tervetuloa uusille!

Peukku papurinsessan miehelle ja päätökselle hankkia macaa :LOL:

Plaah tylsää tää oottelu vaikka itehän oon päättäny että yritys alotetaan vasta loppuvuodesta :geek:

Mukava lukea kuitenkin teiän muiden yrityksestä ja jännäilystä!

Ilmoittaudun tännekin seurailemaan :) ikä 25v (oonko minäkin nuori vielä?) / mies 31v / yk 1 / 2. lapsi

Katsotaan tärpääkö ekasta :giggle: jännittää! Hyvissä ajoin aloitettiin yritys tässä ja poppaskonsteja ei ole käytössä, eikä ovistestejä.

minttumar: Hehee, joo. Kyllä mukava ylläri, että hänkin välillä mukana tässä :LOL: Meillä aika sama tilanne, että tuskin raskaudutaan tässä kuussa, kun niin kamalasti surua ja stressiä.. Ollut stressiä töissä, stressiä raskautumisesta ja vielä se ystävän kuolema.. Toivottavasti sitten edes ens kuu olisi helpompi, jos ei nyt onnistu.

maisa93: :cry: Pahoittelut. Toivottavasti seuraavasta kierrosta onnistaisi.:barefoot: Paljon tsemppiä!

Elli_ ja nobelius: Jee, tervetuloa mukaan:giggle:

möhköfanttii: Hahhah joo kuulostaa kyllä tutulta :ROFLMAO::ROFLMAO: Niin se on ollut meilläkin eiliseen saakka.

nnipsu! Joo, olin yllättynyt, että toi kuunteli mua. :LOL: On meinaan harvinaista herkkua se. Ja odottavan aika on pitkä, mutta kyllä se kuitenkin aina loppujen lopuksi nopeasti menee;)

Mä tein tänään viimeisen ovistestini ja päätin, etten osta niitä lisää. Näytti niin laihan haamulaisen, että sen juuri ja juuri näki siitä. Varmaan siis ovis tulossa vasta pitkän ajan päästä tai ei ollenkaan :devil: Nyt vaan pupuillaan tarpeeksi usein ja katsellaan sitten loppukierrosta, miltä vaikuttaa. Kovia alavatsanippailuja on ollut nyt koko ajan, vaikka ovistestit onkin negoja.. Mies oli käynyt tänään ostamassa sitä macaa ja vetänyt sitä veteen sekoitettuna. Sanoi, että maistui juuri siltä miltä kuulostaakin (juuri) ja joutui lopuksi jopa jauhamaan sitä jauhoa :D Mitäpä se ei näköjään tekisi tän asian vuoksi.

Hhaha niin pitäisi, mutta mullakaan ei oikein tietoa oviksesta (kuin vain villi veikkaus millon se saattoi olla) ;) iisisti yritän minäkin siis olla, mutta silti.. :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: papurinsessa
Elli_ Tervetuloa mukaan! :) Lisään tiedot listalle!

nobelius Tervetuloa! Laitanko teille yrityksen aloituskuukaudeksi heinä- vai elokuun? :)

möhköfanttii Päivittelen listalle. :)

nnipsu! Onneksi syksyyn ei ole enää kovin pitkä aika, ja voittehan tarvittaessa aloittaa aiemminkin yrityksen, jos vauvakuume nousee liian korkeaksi. ;)

Muoks // Siistin tuota etusivun listaa sillä tavalla, että jätin siihen vain tähän ketjuun kirjoittaneiden nimimerkit ja tiedot, toki vanhatkin saa tulla takaisin listoille jos haluaa. :) Lista on nyt hiukan selkeämpi. Edellinen ketju oli vaan aika kuollut silloin kun sinne kirjoittelun ja listakin oli itse ketjusta keräämäni, kun luin ketjun alkukesällä kokonaan läpi. En siis koe olleeni ilkeä, kun varsinaista listaa edellisessä ketjussa ei ollut. :)

Viimeksi muokattu:
Elli_ Tervetuloa mukaan! :) Lisään tiedot listalle!

nobelius Tervetuloa! Laitanko teille yrityksen aloituskuukaudeksi heinä- vai elokuun? :)

möhköfanttii Päivittelen listalle. :)

nnipsu! Onneksi syksyyn ei ole enää kovin pitkä aika, ja voittehan tarvittaessa aloittaa aiemminkin yrityksen, jos vauvakuume nousee liian korkeaksi. ;)

Muoks // Siistin tuota etusivun listaa sillä tavalla, että jätin siihen vain tähän ketjuun kirjoittaneiden nimimerkit ja tiedot, toki vanhatkin saa tulla takaisin listoille jos haluaa. :) Lista on nyt hiukan selkeämpi. Edellinen ketju oli vaan aika kuollut silloin kun sinne kirjoittelun ja listakin oli itse ketjusta keräämäni, kun luin ketjun alkukesällä kokonaan läpi. En siis koe olleeni ilkeä, kun varsinaista listaa edellisessä ketjussa ei ollut. :)
Ya elokuu meille ;)

• Tykkää
nobelius Päivitetty! :)

nnipsu! Mie haluisin 4 tai 5 lasta. Mies taas on sitä mieltä että 2, tai enintään 3, on ehdoton maksimi. :( Tosin tällä hetkellä tuntuu kyllä että yksikin syliin asti elävänä saatu lapsi riittäisi. :oops: Ja eihän sitä tiedä, minkälaiset ajatukset lapsiluvusta meilöä kummallakin sitten on, kun se esikoinen joskus saadaan. Ken tietää onko yksikin lapsi jo riittävästi vai pyöräytetäänkö saman tien kymmenen (olisikin niin helppoa kuin pyöräyttää vain..). :ROFLMAO:

Muoks // nnipsu!:n kysymykseen ja omaan kommenttiini liittyen: Ootteko te miehen kanssa lapsiluvusta samaa mieltä? Toivooko jompi kumpi enemmän lapsia kuin toinen?

mukavaa ko porukkaa löytää tänne, tervetuloa myös nobelius.

kuinkas monta lasta kukin on suunnitellu?
me haluttaisiin kolme jos vaan meille lisää lapsia suodaan.
Me ollaan ajateltu kahta tai kolmea lasta. Kolme on maksimi meille :) Ollaan miehen kanssa suht samaa mieltä lapsiluvusta, minä ehkä hitusen enemmän kolmen kannalla. Tarkistellaan mielipiteitä lapsiluvusta uudelleen toisen jälkeen sitten (y)

Yhteistyössä