mutta pystyksää enää tekee niitä sen renaavan kären kanssa?Juu ei niistä tiiä. Mulla kuitenkin on ammatillinen koulutus ja 2 ammattia, molemmille löytyy töitä. Tosin ne ei ihan hirveesti mua innostais.
.
mutta pystyksää enää tekee niitä sen renaavan kären kanssa?Juu ei niistä tiiä. Mulla kuitenkin on ammatillinen koulutus ja 2 ammattia, molemmille löytyy töitä. Tosin ne ei ihan hirveesti mua innostais.
.
On muuten oikeasti - sen ohjelman nimi - Pyökkisauvoista kirjaimia, eikä pykkisauvoistavarsin mielenkiintoinen selitys puustain-sanalle
No ei lopu, kun opettelet ajoituksen taidonHerranjumala kuin voi väsyttää. En selviä tästä elämästä ja päivästä. Pitäis joutaa tekemään vaikka mitä kaikkea, mut loppuu varmaan taas tunnit vuorokaudesta kesken. Sääh.
En ainakaan tällä hetkellä. Näillä käsillä ei paljo lautasia kannella, eikä keittoja keitellä, mut tavoitehan tietty on, että mun kädet tulis hyvinkin pian kuntoon, kunhan syy niiden kipuilulle selviäämutta pystyksää enää tekee niitä sen renaavan kären kanssa?
taitavimmat tohtorit kyllä loihtii ihan kelvollisen meleko huonoistakin emmeistäEn ainakaan tällä hetkellä. Näillä käsillä ei paljo lautasia kannella, eikä keittoja keitellä, mut tavoitehan tietty on, että mun kädet tulis hyvinkin pian kuntoon, kunhan syy niiden kipuilulle selviää
Kukaan ei kommentoinut tuota vielä... Mut eikö olis aika ymmärtää silti?Laitoin äsken tuonne toiselle puolelle historiallisen lauseen, joka liittyy kuukautiskiertoon, mistä ei muinaismiehillä kai ole kovinkaan paljon ollut tietoa. Siis tämä:
1548 Paavalin sanomiset on kirjoitettu näin:
http://www.finbible.fi/wsi Testamentti/1korintto_14.htm
"Heijusti se Waimoille sopi/ ette he Seurakunnasa puhuuat. Eli ongo Jumala' Sana teiste wlostullut? Taicka ongo se waan teiden tygen tullut?"
ei pystyny kommentoimaan koska - kuten jo totesitkin - muinaismiehillä ei ole liiemmälti tietoa kuukautiskierrostaKukaan ei kommentoinut tuota vielä... Mut eikö olis aika ymmärtää silti?
Kuka muistaa edes tämän:
Niin se tietysti on... Mutta tässä vähän vanhempaa asiaa:
Ei kai tässä iässä enää kannata..Opetelkaa ajattelemaan, se on järkevää
Ja rillaus peruuntui.Sataa. Kylmää, märkää. Luita ja ytimiä kolottaa.
On sillai kätevää olla mies, että jos ei muuta osaa ajatella niin voi ajatella seksiä semmoiset sata kertaa päivässä.Ei kai tässä iässä enää kannata..
Tänks, kävin heittämässä jotain ympäripyöreää@Bitch sulle on isommalla puolella kysymys, koskee mopoilua
mii tuuTänks, kävin heittämässä jotain ympäripyöreää
Tuosta ei oikein selviä onko etelä Via Baltia vai Jyväskylämii tuu
juu eiTuosta ei oikein selviä onko etelä Via Baltia vai Jyväskylä
Aateeämmälle jaksamista.Pitäis vaa koittaa mennä pihalle vähän. Nyt ku lapsetki on isänsä kanssa kesälomareissulla, nii ei tuu heiltäkään sitä ns. ärsykettä tehdä jotain.
Opiskelua mä oonkin harkinnu tosi voimakkaasti, mutta se on sitte taas työkkäristä riippuvainen, että mitenkä heille sitte sopii toi uudelleen kouluttautuminen, ku se ei oo enää ihan niin yksinkertaista.