Oink oinkPäivää aasit
kuin myös työPäivää.
Herätyskellot pitäis kieltää lailla.
Päivää.
Herätyskellot pitäis kieltää lailla.
eiköhän jostain löytyis joku mielensäpahoittaja jolle sekään ei kelpaisiHyvä ois kieltää kaikki ettei kelleen tuu paha mieli
Mä antaisin aika paljon jos mä oisin työkuntoinen. Huomattavasti mieluummin herää aamulla herätyskelloon ja töihin, ku että heräät toisen herätyskelloon, ku oot kivuissas pyöriny yön läpi sängyssä.kuin myös työ
hyvä pointtiMä antaisin aika paljon jos mä oisin työkuntoinen. Huomattavasti mieluummin herää aamulla herätyskelloon ja töihin, ku että heräät toisen herätyskelloon, ku oot kivuissas pyöriny yön läpi sängyssä.
Kannatetaanhyvä pointti
entäs jos kiellettäisiinkin myös kivut?
Kipu on kyllä vittumaista. Mikään asento ei ole hyvä ja koko ajan jomottaa.Kannatetaan
ja joo, on muaki joskus vituttanu mennä töihin. Toivottavasti tulevaisuudessa myös tulee vielä samanlainen tilanne eteen
Sepä. Mä oon jo kävelevä apteekki noiden lääkkeideni kanssa, ku kokoajan lykätään lisää ja vahvempia lääkkeitä eikä mikään oikeen auta. Pitääkö tässä lähteä kadulle huutelee sellasta lääkettä jolla kipu helppaisKipu on kyllä vittumaista. Mikään asento ei ole hyvä ja koko ajan jomottaa.
Moikka..Sepä. Mä oon jo kävelevä apteekki noiden lääkkeideni kanssa, ku kokoajan lykätään lisää ja vahvempia lääkkeitä eikä mikään oikeen auta. Pitääkö tässä lähteä kadulle huutelee sellasta lääkettä jolla kipu helppais
Ei koululaiset mitään reppuj tarvii, kirjat muovikassiin ja menoks@krut kuule - utelen että kummosen mimmosen miltec- tyylisen repun hommasit jälkikasvulle?
Ton yhden karvapään kans bongattiin silmää miellyttävä mutta se painaa jo itessään reilut 1,5 kiloa ja bodaria ei olis aikomus tehdä...
Halpa vaihtoehto toi toki...mutta kun on tuosta karvapääkkösestä kyse, niin se ei selviä kouluun astikaan ilman että muovikassin sisältö olis jo pitkin maita ja mantujaEi koululaiset mitään reppuj tarvii, kirjat muovikassiin ja menoks
...että sujuvaa päivää sinnekin