The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ja kohtpian päätön ratsastaa paikalle paheksumaan kurkumalattea. :oops:
Hmmm... en muista nähneeni sitä...

Kerroin kauan sitten yhdelle tyypille, joka oli mode ja nainen, että joskus ihmistä auttaisi parhaiten se, mikä herättää eniten vastustusta. No, sekös siitä kimpaantui, tuntematon ihminen mulle, mut enhän voinut tietää, kuinka surkeaa ruokaa oli lapsesta saakka saanut, selvisi myöhemmin. Pepsiaddikti oli jo silloin, 20 v sitten:-(
Ihan sama mulle, mut jotakin päättömältä on leikelty helmikuulla, joten ei siitä kurkumasta haittaakaan ole, jos ei satu olemaan homeessa tai muuta vastaavaa. Hanavesissäkin on niin paljon myrkkyjäämiä, joten se luomuvuohenmaito on siksi paras janojuoma - kun ne myrkyt jää eläimen maksaan - sitä ei tietenkään kannata syödä. Mut monesti lääkitykset haittaa esimerkiksi viinin käyttöä. Luomuviinejä sai Tommy Tabermannkin juoda loppuaikana, mutta muuta ei - aivosyöpä muistaakseni oli. Mut nyt luomuviinejä saa ostaa joka kylästä - eikä ole edes kalliita, entiseen verrattuna:)
Luomuvalkkari inkiväärijuomalla laimennettuna on kans tosi hyvä pitkä juoma a sekaan luomuhunajaa, jos ei mene kuivana alas:)
 
Unikuvia nukkumaanmenijöille :)

...ja mä harmaannun:confused:o_O:barefoot:...toi yksi kartsalla viipottaja livahti uudestaan ulos...ja kännykkä kotona , joten....diipa daapa vaan, tänään iskeekin näemmä sosialisoijasantra eli saatiinhan me tällekin päivälle ne kotijoikaamiset kohdilleen (y):D
 
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä